
AUDIENŢE. Portugalia-Franţa, reeditarea finalei Euro 2016, a fost al doilea cel mai urmărit meci din grupe, la ediţia jucată anul acesta. Pro TV era lider detaşat pe intervalul meciului.
Duelul dintre Portugalia şi Franţa s-a încheiat cu o remiză spectaculoasă, 2-2, iar în faţa televizoarelor au fost peste 1,5 milioane de români, la nivel naţional. Pro TV a scos cifre foarte bune şi pe urban şi comercial.
Doar Italia-Turcia (meciul de debut de la Euro 2020) a avut cifre mai bune.
Şi pentru Pro X a fost o seară cu audienţe mari. Postul TV a înregistrat cel mai bun rating cu duelul dintre Germania şi Ungaria, care s-a încheiat la egalitate, 2-2.
Miercuri s-au mai jucat şi două meciuri de la 19:00: Slovacia-Spania şi Suedia-Polonia. Audienţele le puteţi citi AICI.
CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Portugalia-Franţa (22:00-23:55):
Naţional. Audienţe foarte bune pentru Pro TV cu meciul Portugalia-Franţa. Reeditarea finalei Euro 2016 a fost urmărită de peste 1,5 milioane de telespectatori pe minut.
A doua staţie TV în clasament era Kanal D - 943.000 de privitori, iar pe trei se clasa Antena 1 - 754.000 de urmăritori.
Urban. În număr mare s-au uitat şi românii de la oraşe la meciul Portugalia-Franţa. Aproximativ 866.000 de telespectatori au urmărit duelul jucat la Budapesta.
La fel ca pe naţional, topul staţiilor TV a rămas acelaşi: Kanal D pe doi - 443.00 de urmăritori şi Antena 1 pe trei - 340.000 de privitori.
Comercial. Tinerii s-au uitat şi ei în număr mare la Portugalia-Franţa. Egalul duelului din grupa F era urmărit de 390.000 de telespectatori. Doar Italia-Turcia (meciul de deschidere al Euro) a scos audienţe mai bune - 398.000.
Rocadă între Antena 1 şi Kanal D pentru locul doi. Postul Intact se clasa pe doi cu 161.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei - 130.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22:00-23:55), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.508.000 | 8,5 | 22,6 |
2 | Kanal D | 943.000 | 5,3 | 14,1 |
3 | Antena 1 | 754.000 | 4,3 | 11,3 |
4 | Antena 3 | 382.000 | 2,2 | 5,7 |
5 | Romania TV | 324.000 | 1,8 | 4,9 |
6 | National TV | 271.000 | 1,5 | 4,1 |
7 | Pro X | 271.000 | 1,5 | 4,1 |
8 | Pro 2 | 199.000 | 1,1 | 3,0 |
9 | Prima TV | 179.000 | 1,0 | 2,7 |
10 | Happy Channel | 125.000 | 0,7 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22:00-23:55), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 866.000 | 9,0 | 24,0 |
2 | Kanal D | 443.000 | 4,6 | 12,3 |
3 | Antena 1 | 340.000 | 3,6 | 9,4 |
4 | Antena 3 | 230.000 | 2,4 | 6,4 |
5 | Pro X | 220.000 | 2,3 | 6,1 |
6 | Romania TV | 178.000 | 1,9 | 4,9 |
7 | Prima TV | 123.000 | 1,3 | 3,4 |
8 | National TV | 83.000 | 0,9 | 2,3 |
9 | Happy Channel | 82.000 | 0,9 | 2,3 |
10 | Pro 2 | 81.000 | 0,8 | 2,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV miercuri, 23 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22:00-23:55), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 390.000 | 9,2 | 30,8 |
2 | Antena 1 | 161.000 | 3,8 | 12,7 |
3 | Kanal D | 130.000 | 3,1 | 10,3 |
4 | Pro X | 88.000 | 2,1 | 6,9 |
5 | Prima TV | 28.000 | 0,7 | 2,2 |
6 | AXN | 24.000 | 0,6 | 1,9 |
7 | Romania TV | 23.000 | 0,5 | 1,8 |
8 | Diva | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
9 | Pro 2 | 22.000 | 0,5 | 1,7 |
10 | Antena 3 | 20.000 | 0,5 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Raspunde la intrebari postacule. Nu te face ca nu le vezi. Zi cum e cu pensionarii antenisti. Hai, curaj ! Si Pro aproape triplu comercial.
Dezastru pe Antenuta, nu postacule ?
Dezastru, nu Mile mile ?
Care sezon trecut postacule. In sezonul trecut finala avea 13-14 rating comercial. Acum 11. Deci a scazut emisiunea postacule.
Vrei link sa te faci de ras ?
Raspunde la comentarii postacule. Sau supara adevarul si nu stii ce sa zici ? Ha ha ha !
Pro TV triplu comercial. Dezastru pe Antenuta.
Dar tu ? Acelasi postac care lauda Antenuta. Si acelasi postac cu 5 nume (Mile mile Putina Razan si R). Si acelasi postac care nu rapsunde la comentarii.
Zi de pensionarii antenisti. Hai, curaj postac !
Pro 2 peste Antenta 3 Pensionara. Ha ha ha ha !
Lasa sefii. Zi ce a facut Antenuta aseara. Pro TV aproape triplu comercial. Dezastru nu postacule ?
Nu zici nimic de pensionarii antenisti ? Hai postacule, curaj !