Skip to main content

AUDIENŢE Euro 2020. Portugalia-Franţa, al doilea cel mai urmărit meci din grupe. Pro TV, lider cu duelul de la Budapesta

 
Foto: hepta
Foto: hepta

AUDIENŢE. Portugalia-Franţa, reeditarea finalei Euro 2016, a fost al doilea cel mai urmărit meci din grupe, la ediţia jucată anul acesta. Pro TV era lider detaşat pe intervalul meciului.

Publicitate

Duelul dintre Portugalia şi Franţa s-a încheiat cu o remiză spectaculoasă, 2-2, iar în faţa televizoarelor au fost peste 1,5 milioane de români, la nivel naţional. Pro TV a scos cifre foarte bune şi pe urban şi comercial.

Doar Italia-Turcia (meciul de debut de la Euro 2020) a avut cifre mai bune.

Şi pentru Pro X a fost o seară cu audienţe mari. Postul TV a înregistrat cel mai bun rating cu duelul dintre Germania şi Ungaria, care s-a încheiat la egalitate, 2-2.

Miercuri s-au mai jucat şi două meciuri de la 19:00: Slovacia-Spania şi Suedia-Polonia. Audienţele le puteţi citi AICI.

CITEŞTE ŞI: EURO 2020. Audienţele tuturor meciurilor de la Euro 2020 de pe Pro TV şi Pro X

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul meciului Portugalia-Franţa (22:00-23:55):

Naţional. Audienţe foarte bune pentru Pro TV cu meciul Portugalia-Franţa. Reeditarea finalei Euro 2016 a fost urmărită de peste 1,5 milioane de telespectatori pe minut.

A doua staţie TV în clasament era Kanal D - 943.000 de privitori, iar pe trei se clasa Antena 1 - 754.000 de urmăritori.

Urban. În număr mare s-au uitat şi românii de la oraşe la meciul Portugalia-Franţa. Aproximativ 866.000 de telespectatori au urmărit duelul jucat la Budapesta.

La fel ca pe naţional, topul staţiilor TV a rămas acelaşi: Kanal D pe doi - 443.00 de urmăritori şi Antena 1 pe trei - 340.000 de privitori.

Comercial. Tinerii s-au uitat şi ei în număr mare la Portugalia-Franţa. Egalul duelului din grupa F era urmărit de 390.000 de telespectatori. Doar Italia-Turcia (meciul de deschidere al Euro) a scos audienţe mai bune - 398.000.

Rocadă între Antena 1 şi Kanal D pentru locul doi. Postul Intact se clasa pe doi cu 161.000 de privitori, iar Kanal D era pe trei - 130.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22:00-23:55), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.508.000 8,5 22,6
2 Kanal D 943.000 5,3 14,1
3 Antena 1 754.000 4,3 11,3
4 Antena 3 382.000 2,2 5,7
5 Romania TV 324.000 1,8 4,9
6 National TV 271.000 1,5 4,1
7 Pro X 271.000 1,5 4,1
8 Pro 2 199.000 1,1 3,0
9 Prima TV 179.000 1,0 2,7
10 Happy Channel 125.000 0,7 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22:00-23:55), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 866.000 9,0 24,0
2 Kanal D 443.000 4,6 12,3
3 Antena 1 340.000 3,6 9,4
4 Antena 3 230.000 2,4 6,4
5 Pro X 220.000 2,3 6,1
6 Romania TV 178.000 1,9 4,9
7 Prima TV 123.000 1,3 3,4
8 National TV 83.000 0,9 2,3
9 Happy Channel 82.000 0,9 2,3
10 Pro 2 81.000 0,8 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 iunie, pe intervalul meciului Portugalia - Franţa (22:00-23:55), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 390.000 9,2 30,8
2 Antena 1 161.000 3,8 12,7
3 Kanal D 130.000 3,1 10,3
4 Pro X 88.000 2,1 6,9
5 Prima TV 28.000 0,7 2,2
6 AXN 24.000 0,6 1,9
7 Romania TV 23.000 0,5 1,8
8 Diva 22.000 0,5 1,8
9 Pro 2 22.000 0,5 1,7
10 Antena 3 20.000 0,5 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ronandel Ronandel
    Nu depășesc totusi chefi nici acum ha

    Ba da postacule. Bucatarii 8.8 rating aici:
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-chefi-la-cutite-las-fierbinti-25-mai-2021-20219838

    Bucatarii 7.5 aici:
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-chefi-la-cutite-survivor-23-mai-2021-20216736

    Bucatarii 8.8 aici:
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-las-fierbinti-chefi-la-cutite-18-mai-2021-20205757

    Plangi ! Ha ha ha !
  • Folbal Folbal
    Era normal. Conteaza si ce echipe joaca; asa faci audienta mare. Cine se uita la Macedonia de Nord. Sau Finlanda...
    Sa vedem mai departe, in optimi ce audienta vor avea meciurile. Ca au ramas echipele mai bune, mai de top.
  • Africanski Africanski
    Pro 2 pe comercial peste Happy Channelul postacului Mile. Ha ha ha !
  • Ronandi Ronandi
    Meciul de la ora 19:00, dintre Slovacia și Spania a fost lider de audiență în intervalul 19:00 – 20:55. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 4.8 puncte de rating și 21.2% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 4.7 puncte de audiență și 20.5% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 5.1 puncte de audiență și 25.1% share, în timp ce locul 2 avea 3.7 puncte de audiență și 18.5% share.



    Remiza dintre Portugalia și Franța a fost lider de audiență! Disputa a înregistrat 8.9 puncte de rating și 28.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 22:00 – 23:57, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9.2 puncte de audiență și 30.8% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3.8 puncte de rating și 12.7% share.

    Umilinta pe Mile !
  • Ronaldel Ronaldel
    Unde e Mile mile de zicea pe aici ca la meciuri se uita pensionarii ?
    Vad ca la Antenuta e plin de batrani. Mai bine pe national decat comercial.
  • Mile Mile
    Nu depășesc totusi chefi nici acum ha

Trimite un comentariu

sus