Skip to main content

AUDIENŢE. „Răzbunătorii” n-au ţinut piept „vedetelor la apă”. Antena 1, o nouă seară pe primul loc

 
AUDIENŢE. „Răzbunătorii” n-au ţinut piept „vedetelor la apă”. Antena 1, o nouă seară pe primul loc

AUDIENŢE. O nouă rundă de „vedete la apă”, o nouă seară cu Antena 1 pe primul loc în audienţe. De această dată, „victimă” a căzut filmul Marvel - „Răzbunătorii: Războiul Infinitului”. 

Publicitate

Producţia, cu Chris Hemsworth, Scarlett Johansson şi Robert Downey Jr, a fost devansată de emisiunea „Splash” în ţară, la oraşe şi pe segmentul comercial. La nivel naţional, filmul a fost şi chiar şi sub Roata Norocului de la Kanal D. 

Emisiunea de la Antena 1 a adunat audienţe bune. Peste 1,3 milioane de telespectatori a fost media celor trei ore. 

În urma ediţiei de aseară, Emy Alupei s-a calificat în finala competiţiei. Este al patrulea finalist după Cristi Pulhac, Natalia Duminică şi Sonny Medini. 

DigiSport 1 a stat foarte bine aseară, cu meciul din Liga 1 dintre CFR şi FCSB (4-1). De notat că partida a început de la ora 21:00, iar înainte de meci postul a avut o emisiune, cu Vali Moraru, care a prefaţat duelul din Liga 1. 


Citeşte şi: Titanicul s-a izbit de Splash şi a intrat la apă. Emisiunea Antenei 1, mai urmărită decât filmul de pe Pro TV


Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Splash! Vedete la apă (20:00-23:10):

Naţional. Peste 1,3 milioane de telespectatori pe minut a adunat Antena 1, aseară, cu o nouă ediţie a emisiunii „Splash! Vedete la apă”. 

Show-ul a pus Antena 1 pe primul loc în audienţe, peste Kanal D şi Pro TV. De pe locul doi, postul Dogan a adunat o medie de 840.000 de persoane, iar Pro TV a înregistrat, de pe a treia treaptă a podiumului, o medie de 820.000 de oameni. 

Urban. Antena 1 a rămas lider şi în mediul urban, cu 730.000 de telespectatori pe minut. Pro TV a trecut pe doi, peste Kanal D, cu aproape 400.000 de persoane în fiecare minut. 

De pe trei, Kanal D a numărat 350.000 de privitori în medie. 

Comercial. Diferenţa s-a mai redus, când vorbim de publicul tânăr. Chiar şi aşa, primul loc în top a fost ocupat de Antena 1. 

A numărat o medie de 276.000 de persoane pe minut. Următorul post clasat, Pro TV, a înregistrat cifre de aproximativ 230.000 de persoane. 

Postul de pe locul trei, la tineri, a fost DigiSport 1 cu o medie de 120.000 de tineri. 

Audienta posturilor TV duminică, 29 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.309.000 7.4 18.2
2 Kanal D 838.000 4.8 11.7
3 Pro TV 817.000 4.6 11.4
4 DigiSport 1 521.000 3 7.3
5 Romania TV 520.000 2.9 7.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 29 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 731.000 7.6 19
2 Pro TV 394.000 4.1 10.2
3 Kanal D 350.000 3.7 9.1
4 DigiSport 1 336.000 3.5 8.7
5 Romania TV 288.000 3 7.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 29 august, pe intervalul Splash! Vedete la apa (20:00-23:10), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 276.000 6.6 21.9
2 Pro TV 232.000 5.5 18.4
3 DigiSport 1 123.000 2.9 9.8
4 Kanal D 100.000 2.4 8
5 Prima TV 36.000 0.9 2.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

GALERIE FOTO. Concurenţii Splash! Vedete la apă

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Asia Express, cea mai urmărită emisiune în ziua de Paşte. Românii s-au uitat în număr mare şi la Ştirile Pro TV, dar şi la Titanic

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Scufundarea Titanicului a avut aproape 2,5 milioane de spectatori

CITEŞTE ŞI: BĂTĂLIA BLOCKBUSTERELOR. Titanicul de pe Pro TV se izbeşte de Eroii de la Termopile de pe Antena 1

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Titanic, de şase ori în şase ani la Pro TV. Câţi români s-au uitat la fiecare difuzare

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Răzvan exact acum se ascund vei ca postaca mica ce pupa , antena e viitorul, emisiuni moderne ca iumor chefi , bravo
  • Proteviștii scriau pe aici ca va fi un eșec dar surpriza ...audientele sunt wow, saptamâna viitoare e Jador ..atunci sa vezi audienta
  • @Marian
    Asa o fi, cum spui tu. Cred ca va urma ceva nou in televiziunile din Romania. Nu stiu ce, dar parcă ne tot invartim in cerc. Ceva va rupe cercul vicios.
  • ABC+, nu se aude nimic de medicul fantomă al Antenei 1, "medicool"???
    Strict ca o curiozitate personală, să văd pe ce au aruncat anapoda banii cei din Antena 1...
  • Camelia , a fost si meci aseara si cand joaca FCSB se stie audienta de la pro se evapora .
  • Camelia cred ca le baga la plesneala daca merge este bine daca nu asta este , cei de la programe din pro sunt catastrofe , chiar daca bagi un film reredifuzat baga ceva mai bun
  • Antena1 anunță că Premierele Neatza, Hello Chef și Splash au fost pe primele poziții
    https://a1.ro/news/social/premierele-super-neatza-cu-razvan-si-dani-hello-chef-si-splash-vedete-la-apa-de-la-antena-1-lider-de-audienta-id1056800.html
  • B.A.M
    , diferența e mare pentru că nici vremea nu a ținut cu românii, iar aceștia s-au refugiat în case, in fața televizoarelor.
  • Sunt diferențe uriașe pentru toate posturile față de ziua anterioară (sâmbătă), în sensul că toate au audiențe mai mari. Oare de ce?! Că sâmbăta nu e cine știe ce "zi lucrătoare"...
  • Despre Titanic spuneati ca nu trebuia difuzat vara, acum tot anotimpul este de vină? Imi plac filmele, dar nu-mi place tactica ProTv-ului de a programa a 15 a oara un film, crezand ca funcționează pentru a invinge orice, oricand. Parca ii ia de proști pe telespectatori.

Trimite un comentariu

sus