Skip to main content

AUDIENŢE. Titanic, de şase ori în şase ani la Pro TV. Câţi români s-au uitat la fiecare difuzare

 
titanic
titanic

Filmul Titanic a fost reţeta de audienţă a Pro TV de şase ori în şase ani. Câţi români s-au uitat la fiecare difuzare? Care a fost recordul?

Publicitate

Cea mai urmărită a fost prima difuzare a blockbusterului la Pro TV. S-a întâmplat pe 2 ianuarie 2011, iar producţia cu Leonardo DiCaprio şi kate Winslet, a fost urmărită de 2,6 milioane de persoane din întreaga ţară.

Pro TV nu a reuşit totuşi să se apropie de performanţa din 2002 a Antenei 1, post care a adus pentru prima dată Titanicul în România.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de Titanic în cele şase difuzări de la Pro TV:

Pro TV a difuzat prima dată Titanic în 2011, la aproape 10 ani după ce filmul a fost difuzat prima dată de Antena 1. 2,5 milioane au urmărit în ianuarie 2011 filmul la Pro TV. Dintre aceştia, 1,5 milioane erau de la oraşe.

Postul a reluat filmul în acelaşi an, 2011, dar în noiembrie, programat la bătaie cu X Factor şi emisiunea lui Bendeac, În puii mei. Cifrele au fost mult sub cele din ianuarie: 1,1 milioane de persoane la nivel naţional (cifrele, AICI).

Filmul cu Leonardo DiCaprio a mai scos cifre foarte bune pe 2 ianuarie 2014: 2,3 milioane la nivel naţional, dintre care 1,1 milioane de persoane de la oraşe.

Audienţa Titanic la difuzările de pe Pro TV:

Data NATIONAL URBAN COMERCIAL
2 ianuarie 2011 2.598.000 telespectatori pe minut 1.538.000 873.000
27 noiembrie 2011 1.182.000 742.000 440.000
16 februarie 2013 1.824.000 1.013.000 619.000
2 ianuarie 2014 2.334.000 1.145.000 738.000
3 mai 2015 1.575.000 845.000 491.000
14 februarie 2016 1.725.000 859.000 474.000

Recordul de audienţă al filmului a fost la Antena 1

Titanic a fost difuzat în premieră în România în urmă cu 13 ani. În decembrie 2002, la difuzarea de pe Antena 1, producţia a dat recordul vremii în materie de filme: peste 50% cotă de piaţă de urban şi aproape 60% pe comercial.

Cifrele primei difuzări Titanic în România, în decembrie 2002: Naţional: 3.645.000 de români pe minut, 19 rating şi 38,1% cotă de piaţă Urban: 2.706.000 telespectatori pe minut, 24,5 rating, 50,2% share (peste jumătate dintre telespectatorii din oraşe care se uitau la televizor erau pe Titanic) Comercial: 1.464.000, 26,3 rating, 56,9 cotă de piaţă

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Iulian La Antena 1 aseara a fost Gladiatorul cu Russel Crowe. Tot un blockbuster la vremea lui. Cu doi ani mai tanar ca Titanic.
  • Si totusi, cat de director de programe esuat sa fii incat sa nu redifuzezi an de an Titanic daca ai avut o audienta record?:)) Antena1 facea audienta si in ziua de azi daca redifuzau filmul.

Trimite un comentariu

sus