Skip to main content

Smart TV, televiziunea lui Sârbu şi Tucă, poate emite. Cum arată noua siglă. Şi Aleph Business e gata de start

 
Smart TV, televiziunea lui Sârbu şi Tucă, poate emite. Cum arată noua siglă. Şi Aleph Business e gata de start

CNA. Grupul media deţinut de Adiran Sârbu este gata pentru două posturi de ştiri. A primit astăzi decizia de autorizare. Compania a obţinut autorizare pentru Smart TV şi Aleph Business, dar a renunţat la licenţa pentru postul Aleph Comedy. Detalii, în continuare.

Publicitate

Smart TV, televiziunea în care sunt parteneri Adrian Sârbu şi Marius Tucă, a primit autorizarea din partea Consiliului şi poate să emită. Au fost voturi în unanimitate din partea membrilor CNA.

De asemenea, reprezentanţii Smart TV Management au anunţat că vor schimba sigla noului post. Reamintim că licenţa a fost primită din partea CNA, în luna iunie 2019. Detalii, AICI

Structura noului post se va schimba puţin: programele informative cresc de la 23% la 40%, cele educative scad de la 2,7% la 2% şi cele culturale scad de 8,7% la 4%.

Adriana Papureanu (reprezentant al postului) în şedinţa CNA: „Cu privire la modificarea structurii de programe: emisiunea domnului Tucă şi-a schimbat formatul: are un invitat din domeniul politic în prima oră şi în a doua oră este un invitat din zona de cultură. Am considerat emisiunea drept informativă.

În zona de cultural introducem nişte pastile de 1 minut şi jumătate-2 minute. Acestea sunt modificările în mare.”

Acţionariat. Societatea Smart TV Management din Bucureşti îi are acţionari pe Marius Tucă (50%) şi Aleph Media (50%)
Aleph Media, care este acţionar şi în societatea care deţine radioul Smart FM, este deţinută de Prosperya Financial Management (99,9863%) şi Zazu Film (0,013%).

În Prosperya Financial Management acţionari sunt Cristina Iacob (97,959%) şi Daniel Iacob (2,041%).
Administratorii societăţii sunt Adrian Sârbu şi Marius Tucă.

Investiţii. Potrivit datelor prezentate la CNA, televiziunea Smart TV va avea un buget de investiţii în programe de aproape 2,1 milioane de euro, dintre care 1,6 milioane de euro vor fi investiţi în producţie locală, iar 460.000 de euro în achiziţie de programe.
Investiţiile în echipamente se ridică la 150.000 de euro.

Publicul-ţintă al Smart TV. Publicul din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, cu studii superioare şi cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro.

Noua siglă a postului Smart TV

Aleph Media a obţinut decizia de autorizare şi pentru postul de televiziune Aleph Business.

Atât Aleph Business, cât şi Smart TV au decizie de autorizare pentru difuzarea prin reţele de comunicaţii (pot ajunge la distribuitori prin diverse modalităţi tehnice - fibră optică, de exemplu). Cele două posturi au renunţat la licenţa clasică prin satelit.

Când încep emisia?

Smart TV poate începe emisia până pe 6 iunie (cel târziu), Aleph Business se poate lansa până pe 25 iunie cel târziu. După aceste date expiră licenţele, în cazul în care cele două staţii nu intră în emisie.

Alpeh Comedy nu se mai face

Tot în şedinţa CNA, societatea condusă de Adrian Sârbu a solicitat Consiliului retragerea de licenţe pe satelit pentru postul Alpeh Comedy, care nu va mai emite, potrivit Adrianei Papureanu, reprezentantul postului.

„Licenţele de satelit pentru Business şi Smart au fost retrase pentru că folosim licenţele pentru comunicaţii electronice.

Cererea este pentru licenţele de Comedy, pentru că acolo ultimul an şi jumătate ne-a demonstrat că nu putem face acest canal. Nu mai suntem în situaţia de acum 2 ani să facem treaba asta şi pentru asta am fost cinstiţi să renunţăm”, a spus Adriana Papureanu în şedinţa CNA.

CITEŞTE ŞI: Adrian Sârbu şi Marius Tucă, într-un nou proiect TV. Televiziunea Smart TV a primit licenţă de la CNA

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • R R
    Dati audientele de aseara ale meciului de pe Pro tv

Trimite un comentariu

sus