Skip to main content

COMUNICAT. Cum să gestionezi mai uşor comenzile primite de la clienţi

 
COMUNICAT. Cum să gestionezi mai uşor comenzile primite de la clienţi

COMUNICAT. Activitatea de e-commerce este dinamică, implică multă energie, rezolvarea rapidă a problemelor care apar şi mai ales capacitatea de a lucra cu volume mari de date şi de produse.

Publicitate

Ca să reuşeşti în vânzări online, trebuie să te descurci cu sute, poate mii de cereri primite de la clienţi din toate zonele ţării, chiar şi din străinătate. Îţi prezentăm în continuare cum să gestionezi mai uşor comenzile, ca să fii eficient şi competitiv:

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Foloseşte un soft specializat în gestionarea comenzilor

În primul rând trebuie să foloseşti un soft pentru gestionarea comenzilor, ca să lucrezi unitar şi automatizat în diverse platforme: atât în magazinul online, cât şi pe marketplace-uri.

Soluţia de a lucra dintr-o platformă SaaS are în pri plan centralizarea activităţii prin conectarea propriilor magazine online cu marketplace-urile de interes, cu softul lor de facturare, cu serviciile de curierat, servicii de e-mail, SMS aşa incât să depui acelaşi efort lucrând dintr-o singură platformă.  

Astfel, gestiunea comenzilor devine în întregime centralizată, poţi să prelucrezi volume mari de facturi şi AWB-uri, pe care să le generezi, câte 50 sau 100 de comenzi, în grupuri de procesare printr-un click.

Realizezi importuri de produse şi procesări în masă, ajustări şi actualizări ale preţurilor şi documentaţiilor de produse.

Se reduce timpul de la plasarea procesarea comenzii prin  generarea automatizată AWB-uri şi facturi, astfel ai facturare până la livrare şi încasare, iar eficienţa activităţii este mult îmbunătăţită prin integrarea softurilor de facturare şi integrarea de curieri cu care lucrezi în mod normal.

Beneficiezi de optimizări periodice şi asistenţă IT, ca să fii eficient în centralizarea automată a activităţilor repetitive de facturare şi curierat.

Noul context economic i-a făcut pe mulţi să înţeleagă, mai mult obligaţi de situaţie, că lipsa automatizării costă mult mai mult, faţă de implementarea ei.

Actualizează automat stocurile de produse 

Aspectele manuale în eCommerce îţi iau tot timpul şi energia, mai ales munca în multiple platforme separat, fără conectare centralizată.

Ca să-ţi fie mai uşor să gestionezi comenzile, este necesar un control eficient al stocurilor, fiindcă trebuie să ştii în orice moment statusul produselor pe care le vinzi online, pentru fiecare verigă din lanţul logistic şi de aprovizionare.

Actualizează stocurile automat, în timp real, pe toate platformele unde activezi ca retailer online (magazine online şi marketplace-uri) ca să te asiguri că nu vei lista articole pe care nu le ai în stoc.

În acest fel comenzile sunt sub control, iar inventarul la zi al produselor te ajută să dimensionezi corect necesarul pentru refacerea stocurilor, deoarece ai acces la rapoarte centralizate pentru decizii în cunoştinţă de cauză.

Beneficiul este dublu: pe de-o parte clienţii sunt mulţumiţi, pentru că primesc la timp comenzile, iar pe de altă parte ai controlul cash-flow-ului, fiindcă plăteşti doar pentru cantităţile necesare pe care trebuie să achiziţionezi de la furnizori.

Automatizarea stocurilor reduce necesarul de resurse umane pentru activităţi logistice şi permite realocarea angajaţilor către alte departamente importante în relaţia cu clienţii, precum cel de customer service.

Creează un CRM eficient

Gestionarea comenzilor nu înseamnă doar preluare, ambalare şi livrare. Ca să ai succes în comerţul online trebuie să te preocupe percepţia pe care o au clienţi în legătură cu produsele şi brandul tău.

Pune bazele unui CRM (Customer Relationship Management) eficient, pentru că acest sistem de gestiune a relaţiei cu clienţii îţi asigură o relaţie directă şi permanentă cu persoanele care cumpără online produsele firmei tale.

Astfel ştii în orice moment care sunt problemele cu timpul de livrare sau dacă poţi să îmbunătăţeşti metodele de ambalare a produselor. Ai feedback în legătură cu procedurile de retur şi rambursare a sumelor plătite, ca să faci schimbările necesare înainte ca disfuncţionalităţile apărute să afecteze nivelul comenzilor.

Beneficiezi de o viziune de ansamblu asupra comportamentul de cumpărare şi construieşti strategia de marketing potrivită pentru clienţii actuali şi cei potenţiali.

Prin aplicarea acestor metode îţi dezvolţi afacerea online pornind de la premise corecte şi prin aplicarea unor criterii relevante, pentru că succesul tău în eCommerce depinde de modul în care vei reuşi să gestionezi relaţia cu oamenii care cumpără  produsele pe care le promovezi în magazinul online propriu sau pe marketplace-uri.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus