Skip to main content

Agenţiile Group M îşi unifică activităţile de programmatic. Cine conduce operaţiunile

 
Agenţiile Group M îşi unifică activităţile de programmatic. Cine conduce operaţiunile

Companiile din Group M îşi consolidează toate operaţiune de programmatic sub un singur leadership. Este vorba de agenţiile MindShare, MediaCom, Wavemaker şi Xaxis. Cine conduce activităţile, în continuare.

Publicitate

Pe poziţia de Programmatic Director al Group M (o funcţie nou înfiinţată) a fost numită Alexandra Constantinescu. Ea conducea până acum compania Xaxis, din cadrul grupului, specializată pe programmatic.

"Numirea Alexandrei are loc în contextul unificării tuturor soluţiilor de programmatic buying din cadrul Grupului sub un singur leadership.

Responsabilitatea majoră a Alexandrei, din noua sa poziţie, este coordonarea echipelor integrate cu scopul dezvoltării de produse si soluţii inovatoare bazate pe date, care să răspundă cât mai eficient nevoilor de business ale clienţilor.

Decizia de consolidare vine în urma creşterii constante a cererii din partea clienţilor pentru serviciile şi produsele de programmatic", argumentează oficialii Group M.

Alexandra Constantinescu vorbeşte despre tendinţele din programmatic:

“În ultimii ani am asistat la o creştere de peste 75% a investiţiilor în cumpărarea de media în mod programmatic, dar şi la o dublare a complexităţii campaniilor şi aşteptărilor clienţilor de la astfel de campanii", spune ea.

Alexandra Constantinescu are 9 ani de experienţă în digital marketing şi s-a alăturat Xaxis, agenţie de programmatic din cadrul GroupM, în 2017, odată cu preluarea de către GroupM Romania a implementării locale a campaniilor de tip programmatic.

În 2019 a fost numită Head of Xaxis România. Xaxis este o platformă digitală globală care expune programatic mesajele, produsele sau serviciile companiilor la publicul acestora de pe toate canalele adresabile, prin utilizarea tehnologiei şi a datelor proprietare. 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu vreau sa stiu ce salarii de mii de euro lunar au publicitarii astia mereu zâmbitori, ce telefoane si ce masini au...banuiesc ca, saracii, merg cu metroul zilnic ...
  • Parerea mea e ca astia nu stiu cum sa mai umfle facturile clientilor... Parca vad dialogul: si astia 2000 euro pt ce sunt? Pai e cel care a creat logo pt campanie. Dar astia 1000? Asta e pentru varianta 3d a logo ului. Aha... Dar astia 4000? Asta e pentru programmatic. Proga-ce? Adica buying de media in mod programmatic... Nu exista asa ceva, e probabil o chestie care in romana suna foarte banal, gen completat chestionare, si astia au cautat ceva in engleza sa te bage in ceata...

Trimite un comentariu

sus