Skip to main content

Nereguli în campania STB cu influenceri, din 2019. Corpul de control al lui Nicuşor Dan: e şi un dosar la DNA

 
Nereguli în campania STB cu influenceri, din 2019. Corpul de control al lui Nicuşor Dan: e şi un dosar la DNA

Ecourile unei campanii cu cântec, şi la propriu, şi la figurat. Povestea campaniei STB din 2019 cu piesa lui Whats UP şi influencerii Mikey Hash, BRomania sau Alex Ghiduşu nu s-a încheiat. Campania de un milion de lei, care promova mersul cu autobuzul, a fost luată la puricat de Corpul de Control al primarului Nicuşor Dan, dar a ajuns şi pe masa DNA, după cum a dezvăluit Hotnews

Publicitate

Între timp, clipurile postat de Mihai Hash şi Alex Ghiduş, în care promovau mersul cu autobuzul, şi despre care Paginademedia.ro a scris în urmă cu mai bine de doi ani, au dispărut de pe YouTube

Potrivit raportului corpului de control al primarului Nicuşor Dan, pentru perioada 2019-2020, obţinut de HotNews.ro, arată că procedura de achiziţie a fost făcută fără respectarea procedurilor legale.

Printre problemele identificate în legătură cu procedura de atribuire a contractului a ţinut de faptul pentru campania de promovare, o companie municipală a trimis o ofertă la jumătate de preţ, care a fost ignorată. „La dosarul achiziţiei, nu se regăsesc documente care să justifice de ce oferta CMPAB, nu a fost luată în considerare”, arată raportul.

Totodată, modul de atribuire şi derulare a contractului fac obiectul unui dosar la DNA, se mai arată în document, mai arată sursa citată. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu se mai dau audientele ? Se face Antenuta Zero de ras sau cum ?

Trimite un comentariu

sus