Skip to main content

Un nou sezon Imperiul leilor începe la Pro TV. Cine sunt noii juraţi din sezonul trei

 
Un nou sezon Imperiul leilor începe la Pro TV. Cine sunt noii juraţi din sezonul trei

Leii se întorc în arenă pentru al treilea sezon. Show-ul Imperiul leilor revine la Pro TV, din 9 februarie, de la 21.30, după serialul Las Fierbinţi.

Publicitate

Noul sezon Imperiul leilor vine „la pachet” şi cu doi juraţi noi, care îi înlocuiesc pe Mohammad Murad, care a făcut parte din emisiune în primele două sezoane, şi pe Bogdan Micu, antreprenorul intrat în sezonul al doilea.

Locul lor este luat de Dr Wargha Enayati, fondatorul reţelei private Regina Maria, şi de Sebastian Dobrincu, un tânăr antreprenor în vârstă de doar 23 de ani.

Citeşte şi: Imperiul leilor anunţă înscrieri. Nume importante din producţia emisiunii au plecat din Pro TV

Paginademedia.ro prezintă în continuare cine sunt juraţii sezonului trei Imperiul leilor:

Dan Şucu

Dan Şucu este fondatorul grupului Mobexpert. A povestit că intrat în lumea business-ului în 1990, cu 1.000 de dolari în buzunar, iar în urma unei călătorii în Franţa a descoperit articolele moderne de birou şi canapelele de piele, piese de mobilier cu care românii nu erau obişnuiţi, scrie Pro TV. A construit un adevărat imperiu al mobilei – grupul Mobexpert, care înglobează astăzi 8 fabrici, 26 de hypermarketuri şi magazine de mobilă, atât în ţară, cât şi în străinătate.

Dr. Wargha Enayati

Dr. Wargha Enayati este fondatorul Reţelei Private Regina Maria şi al Enayati Medical City. Este preşedintele Enayati Group, un consorţiu de companii din domeniul medical.

Dr. Enayati s-a născut în Germania, din părinţi de origine persană, a studiat medicina în Regensburg – Bavaria, iar ulterior a venit în România unde a studiat la Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca, devenind medic cardiolog.

Cristina Bâtlan

Cristina Bâtlan a fondat în urmă cu mai bine de două decenii compania Musette – unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti de încălţăminte. Cristina Bâtlan a intrat în lumea afacerilor la 19 ani, iar în prezent conduce două fabrici, zeci de magazine în ţară şi străinătate şi o echipă de peste 500 de persoane. Pantofii şi genţile Musette se găsesc acum în toate colţurile lumii, din Statele Unite ale Americii, Liban, Mongolia, până-n Franţa, Austria, Ungaria sau Israel.

Sebastian Dobrincu

Sebastian Dobrincu este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piaţa de digital marketing şi care are în portofoliu clienţi precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack. A intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în Statele Unite ale Americii. A renunţat la cursurile Universităţii Standford după ce a ajuns în Silicon Valley, locul în care şi-a stabilit primul sediu al companiei. A fost numit ”Cel mai tânăr milionar din Silicon Valley” şi unul dintre tinerii de succes sub 30 de ani din topul Forbes.

După prima afacere de succes, Sebastian Dobrincu s-a extins în piaţa de marketing digital, investind în produse şi servicii complementare. Printre clienţii acestor servicii se numără: Universal, Interscope Records şi HubSpot.

Dragoş Petrescu

Dragoş Petrescu este rezent în Imperiul Leilor încă de la primul sezon. Preşedinte al City Grill Restaurants, cel mai mare lanţ de restaurante din România, Dragoş Petrescu administrează 19 restaurante şi cafenele sub brandurile Caru’ cu bere, Hanu’ lui Manuc, Pescăruş, Brewery Inn, Trattoria Buongiorno, City Grill şi City Café.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milut Milut
    Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 7.8 puncte de rating și 25% cotă de piață la nivelul publicului național, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, grade Esomar ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.2 puncte de rating și 13.4% cotă de piață.

    Mile mile in genunchi !
  • Andrei Andrei
    Wow, sunt surprins de leul cel tânăr! Bravo lui.
  • Fierbintica Fierbintica
    Azi incepe si noul sezon din Las Fierbinti. Unde este stirea ?
  • Ciocolatu Ciocolatu
    @Jean, iar mă prinde ABC+ și alții că sunt obositor.

    Nu mai vorbesc nimic.
  • Jean Jean
    Apropo de acest articol, abia o astept pe Soby sa vina si sa ne spuna ce nu e ok la Digi 24.
  • Șerban Șerban
    N-o să ia nimeni plodul în serios.
  • geo geo
    Interesantă prezentare.
    Să înțelegem că și Andreea Marin și Laurette s-au aflat printre miile de concurenti care inscris la acest reality-show. Sau, mai nou, pentru cresterea ratingului exista posibilitatea ca cei care au planuri de afaceri să poată veni cu ”sustinatori”, de preferinta vedete precum Andreea Marin, pentru ca sa ”sensibilizeze” juriul ?
  • Expertul Expertul
    9 lucruri pe care nu le știai despre emisiunea Imperiul Leilor
    15 milioane de euro. În primele două sezoane, în timpul emisiunii, leii au bătut palma pentru investiții de peste 15 milioane de euro în afacerile pe care le-au descoperit în platou.
    6 luni de producție. Echipa de producție pregătește emisiunea cu mult timp înainte. Din momentul în care se stabilesc primele detalii legate de sezon și până la difuzarea primului episod trece o jumătate de an. Imperiul Leilor înseamnă munca a sute de oameni – cameramani, regizori, producători, editori sau reporteri. Pentru acest sezon s-au filmat peste 680 de ore de material video.
    Selecția concurenților. Mii de concurenți s-au înscris în acest an la Imperiul Leilor, 600 dintre aceștia au trecut de prima etapă de casting, iar 120 au avut șansa să prezinte ideea lor de business în fața investitorilor.
    Antreprenorii au o oră la dispoziție pentru a-i convinge pe lei. Pentru a-și prezenta ideea în fața leilor, concurenții au la dispoziție aproximativ o oră. În acest timp, trebuie să facă tot ce le stă în putere pentru a-i convinge că ideea lor este valoroasă și merită finanțată.
    Leii decid pe loc. Decizia de investiție este luată pe loc, iar la finalul momentului, fiecare leu își exprimă clar dorința de a investi sau a se retrage. Concurentul află rezultatul negocierii instant.
    Leii nu cunosc concurenții. Leii au acces la informații despre un concurent, business-ul lui sau produsul pe care urmează să-l prezinte, cu doar un minut înainte ca acesta să pășească în Imperiul Leilor. În situația în care unul dintre lei îl cunoaște pe concurentul intrat în platou, leul este obligat să se retragă din negociere.
    Leul face propriul audit. După ce-și exprimă intenția clară de a se asocia într-un business, în baza informațiilor prezentate de concurent în emisiune, leul face propriul audit al companiei în care urmează să investească. Dacă informațiile oferite în prima fază sunt incomplete sau inexacte, leul poate lua decizia de a se retrage.
    Resursele leilor. Intenția de a investi sau nu într-un business, dar și resursele, sunt exclusiv ale leilor. PRO TV creează platforma de „întâlnire” dintre o idee genială și o sursă de finanțare pentru aceasta.
    Episodul disponibil cu 24 de ore înainte de difuzare. Telespectatorii pot vedea fiecare episod Imperiul Leilor, în avans, cu o zi înainte de a fi difuzat pe post, EXCLUSIV online, pe platforma VOYO.

Trimite un comentariu

sus