Skip to main content

Radio Guerrilla iese de pe Napoca FM, în Cluj. Adrian Popescu: „Guerrilla se va auzi în continuare în Cluj, pe online”

 
Foto: Fringer Cat - Unsplash
Foto: Fringer Cat - Unsplash

Radio Napoca FM revine la conţinut local. Reprezentanţii postului de radio din Cluj au informat CNA că renunţă la preluarea emisiei Radio Guerrilla şi revin la conţinut produs local. Napoca FM difuza Radio Guerrilla în proporţie de peste 80%. 

Publicitate

Codruţa Kali, director Napoca FM şi unul dintre acţionari:

„Ceea ce ne dorim este să readuce programul local sută la sută. După aceşti ani de pandemie, nevoia oamenilor de a avea mai multe voci familiare şi care să le spună lucruri de aproape este în creştere continuă. (...)

Noi am continuat cu o zonă de informare foarte consistentă pe un site suplimentar, napocalife.ro şi în mometul acela am decis să contrabalansăm cu un program de divertisment în FM. Practic, cele două produse media vor colabora pe viitor. Nu sunt modificări majore faţă de ce am disuctat, doar intervine vibe-ul local. Voir interveni pe post animatorii din Cluj, cu ştiri locale, cu informaţii despre traficul din Cluj pentru că se pare că este o componentă foarte importantă pentru succesul unui radio local.”

CNA a aprobat în unanimitate solicitarea celor de la Napoca FM de a relua conţinutul local. 

Napoca FM avea un parteneriat cu radio Guerrilla încă din primăvara lui 2019, după cum Paginademedia.ro a relatat la momentul respectiv. Postul local din Cluj prelua 84% din emisia de la Bucureşti a Radio Guerrilla. 

Contactat de Paginademedia.ro, Adrian popescu, acţionar şi director Radio Guerrilla, a declarat: 

„Clujul este un oraş aparte. Au o perspectivă locală foarte puternică. Cei de la Napoca FM vor mai mult conţinut local. Au hotărât de mai multă vreme să se concentreze pe conţinut local şi ne-au şi anunţat din timp.

Guerrilla se va auzi oricum în continuare în Cluj, pe online. De altfel, mare parte din ascultătorii noştri din Cluj vin din online.

Le mulţumim mult celor de la Napoca FM pentru că ne-au găzduit.

Radio Guerrilla e ascultat cam 60% online. Ascultătorii ne consumă mult şi online. Chiar dacă nu avem emisie în Oradea, avem ascultători de la Oradea, la fel şi din alte oraşe în care Guerrila nu este prezentă în FM.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Eduard Eduard
    @Son Doi
    Esti glumet si lumea se cam prinde ca vrei sa ne intorci pe la Macin.
    Weekly Reach Radio Guerrilla, National: 352.900 ascultatori se imparte la 7 si vezi singur unde te situezi in cifrele de audienta. Ai auzit de DAILY REACH ? De MARKET SHARE? De Piata Traian sigur stii. Acolo se utilizeaza la vanzare cu amanuntul termenul de WEEKLY pentru lira turceasca. PIata Media e in alt judet din nefericire pentru Guerrilla.
  • Clientul Clientul
    #stopdezinformarii
    In atentia clientiilor si agentiilor de publicitate:

    https://www.paginademedia.ro/audiente-radio/exarhu-primul-in-bucuresti-20546810

    https://www.paginademedia.ro/audiente-radio/audiente-matinale-valul-toamna-2021-20547780

    Cifrele sint clare . E suficient sa urmaresti market shareul si daily reachul pentru a vedea cine ce si cum. Prezentarile pompoase si proiectele speciale exotice s-au cam fumat anul acesta.
    Ai cifre primesti. Nu ai cifre? Nu mai primesti doar pe jmechereala si pe vorbe multe.
    Asa a judecat anul acesta si Amprenta de la Cluj in decizia de a rezilia parteneriatul pagubos cu Guerrilla.
  • Pentru Conformitate Pentru Conformitate
    Se cam bat campii in comentarii fudule si lipsite de argumente.
    Cifrele vorbeste. Guerrila a avut cea mai mare scadere a audientei pe segmentul premium. Matinalul e varza a la Cluj. Dobro e depasit de situatie. Varsta, orientarea politica,muzica,lipsa unui marketing adaptat noilor schimbari, emisiuni facute pe genuchi care intra la capitolul “si altele” (tristul caz ROZ)) si bineinteles un management creativ. Ce asculti in matinal ai ascultat deja la Dragnea, Hrebbenciuc si mai nou la Sosoaca. Da. E diferit de ce auzi in mod normal. Asta nu inseamna neaparat calitate. Cele enumerate mai sus au dus la excluderea Guerrillei din Culj.
    Vrajeala cu online-ul nu merge in agentii. No servus!
  • Agentul de Publicitate Agentul de Publicitate
    @Eduard, da, Dobro isi si iti contrazice bula de cele mai multe ori si isi pune intrebarile pe care nu vrei sa ti le pui si da, asta doare, te scoate din starea de confort. Da, asta enerveaza si si pe mine m-a enervat de multe ori si ma enerveaza in continuare, dar ma si bucura de si mai multe ori, asa ca da cu plus :)
  • Andrei Popovici Andrei Popovici
    Dobro este contra curentului, clar, si bine face ca prea sunt toti de acord si inghit pe nemestecate toate narativele si se lasa manipulati si folositi politic, asa cum am fost si eu. Este foarte bine ca exista oameni ca el care au curajul sa se intrebe, sa nu mai ia de bun tot, cu entuziasm. Da, cateodata da cam tare in ele, dar mai bine asa, decat deloc. SI nu cred ca-i este usor sa-=si ia valuri de hate. Si stiti ce-i nasol, oricat de mult m-a enervat, acum trebuie sa recunosc ca a avut dreptate de multe ori desi l-am urat cand a spus diverse lucruri.
  • Circoteca Circoteca
    Pai nu Exarhu face emisiunea de la Rock ci comediantii invitati saptamanal, carora el doar le tine microfonul. Pe Youtube doar momentele cu ei in emisiune fac vizualizari la greu, in rest subtire. Ei l-au ridicat, ei ar trebui felicitati pentru rezultate, felicitari baietzi sunteti cei mai buni realizatori radio din Romania :)
  • Son Doi Son Doi
    Eduard, te repeti, asa ca o fac si eu: Weekly Reach Radio Guerrilla, National: 352.900 ascultatori, cu demograficele premium. E OK pentru un radio de nisa, cu mii de piese in cel mai curajos playlist din tara si nu doar 180 de hituri cum au celelalte, care, in plus, mai spune si ce gandeste, nu ce trebuie? E OK, e chiar foarte tare :)
  • Mihai Mihai
    @Breaking News
    Corect. Amprenta Advertising si Napoca FM au actionariatul identic. Imi pare rau pentru Guerrilla dar ce-si face omul cu vocea lui nici Clujul nu-l mai primeste.
  • Breaking News Breaking News
    Stirea pe bune ar suna cam asa:
    “Cea mai mare agentie de publicitate din Transilvania , Amprenta Advertising, renunta la colaborarea cu Radio Guerrilla. Actionarii Napoca FM Decebal Cotoc si Codruta Kali detin din intamplare si Napoca FM.”
    Principalul produs comun era matinalul lui Dobro. In consecinta audientelor “formidabile” ale Radio Guerrilla si a politicii manageriale si matinale a dambovitenilor s-au trezit ardelenii si au spus NU. Servus. Nem. Clujenii il iubesc pe Boc si in Cluj Dragnea si putinistii nu pupa voturi.
    Cand pierzi cascaval si ai cifre nevandabile se rupe si pretenia transcarpatica.
  • Radu Radu
    Europa e in razboi si babele se piaptana. Bugetele de publicitate se reduc de la o saptamana la cealalta. Pe cine mai intereseaza ca Napoca FM s-a lepadat de Guerilla ? Cam tarziu . E de ajuns sa asculti acum matinalul ca de nervi schimbi canalul. Psihologie de clasa a patra, sinele batranicios, fara umor si quality si mai ales propaganda la greu.
  • No comment No comment
    @Son
    #faradezinformare
    Mai jos cifrele.
    https://www.paginademedia.ro/audiente-radio/exarhu-primul-in-bucuresti-20546810
  • Eduard Eduard
    @Son
    Tu traiesti in bula ta si nu mai percepi trista realitate a cifrelor.
    Prea multe vorbe se rostogolesc delirant in ultimele comentarii. Sa fie clar pentru toata lume ca adevarul consta in cifrele masuratorilor. Guerilla de azi nu mai are nimic de-a face cu Guerilla de acum 17 ani . Cum nici Catavencii actuali nu sunt nici a saptea spita la caruta din Academia Catavencu de pe vremuri. Oamenii care au construit brandul Guerilla au plecat in alte zari sau au cam expirat odata cu varsta si cei ramasi nu se ridica la nivelul generatiei de aur din 2005.
    Managemantul amatorial, lipsa unui marketing modern si emisiuni facute pe genuche (incepand cu matinalul si terminand cu jalnica emisiune roz) imbinate cu haosul muzical au ajutat la aceasta incredibila cifra candva in masuratori, respectiv 16000 de ascutatori.
    Cei cu studii superioare si cu businessuri s-au carat demult satuli de subiecte caraghioase gen Dragnea, Trump sau de miorlaituril bisericoase cu aere pseudopsihologice.
    E nevoie de schimbare si de aer proaspat altfel portiile bugetellor pe anul acests s-au cam inchis. Cine are urechi sa auda si cine nu vrea macar sa aiba bunul simt si sa taca
  • Laur Laur
    @son
    Guerilla a cazut in cap la ultimul val de audiente. Napoca FM este o consecinta directa. Nu vor sa pateasca la fel.
    Matinalul e in picaj. Invata sa citesti cifrele te rog.
    16000 de ascultatori pe Bucuresti. Cea mai mare cadere a audientei pe Bucuresti a marinalelor. De la 38300 la 16000 de ascultatori. In concluzie matinalul lui Dobro s-a dus pe topogan rau de tot, chiar tragic. Sa pierzi peste 54% din audienta intr-un singur an doar pe mana ta e o performanta. Gura bate portofelul.
  • Son Son
    Weekly Reach Radio Guerrilla, National: 352.900 ascultatori, cu demograficele premium. E OK pentru un radio de nisa, cu mii de piese in cel mai curajos playlist din tara si nu doar 180 de hituri cum au celelalte, care, in plus, mai spune si ce gandeste, nu ce trebuie? E OK, e chiar foarte tare :)
  • Nelu din Ardeal Nelu din Ardeal
    Clujul e un *** al tinerilor cu viziuni europene. Vrem voci tinere, deschise, civice. Muzica slaba, mitocaniile si nostalgiile cu aroma de mititei ne dauneaza grav dezvoltarii. Dobro,Mihaiu,Oprina sau Gilda va imploram: Braila, Alexandria, Caracal si Giurgiu va asteapta !

Trimite un comentariu

sus