Skip to main content

A treia "Vocea României": aproape 1,2 milioane de telespectatori

 

La a treia ediție, Vocea României a ajuns la aproape 1,2 milioane de telespectatori în mediul urban. Săptămâna trecută, Vocea României a atras 1,1 milioane de persoane.

Publicitate

În clasamentul de audiență, Pro TV a fost urmat de Dan Negru, cu Plasa de Stele de pe Antena 1.

Audiența posturilor la ediția de aseară Vocea României, în continuare:

  • Media de audiență a emisiunii Vocea României a fost de 1,189 milioane de telespectatori, adică 10,2 rating.
  • Antena 1 (Plasa de stele) s-a plasat la o distanță de 560.000 de telespectatori.
  • Vârful de audiență: minutul 22.06, când 1,614 milioane de telespectatori din mediul urban erau pe Pro TV (13,9).
  • Din totalul publicului Vocea României,  607.000 de telespectatori au venit din segmentul 18-49 de ani (11,7 rating pe acest public). Antena 1 a avut pe intervalul de la Vocea României 243.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (4& rating pe acest target).

Audiența posturilor TV, pe 11 octombrie, pe intervalul Vocea României:

1. Pro TV: 1.189.000 telespectatori (10,2 rating)
2. Antena 1: 629.000 (5,4)
3. Kanal D: 419.000 (3,6)
4. Acasă: 322.000 (2,8)
5. Realitatea TV și Antena 3, la egalitate: 259.000 (2,2)

Rezultatul de aseară este cel mai bun, de până acum, pentru Vocea României.

Audiența emisiunilor Vocea României de până acum, în mediul urban:

27 septembrie: 1.007.000 telespectatori (8,7 rating)
14 octombrie: 1.150.000 (9,9)
11 octombrie: 1.189.000 (10,2)

Cel mai bun rezultat X Factor: aproape 900.000 de telespesctatori

Talent-show-ul de pe Antena 1, X Factor, a avut, până acum, cinci difuzări. Cel mai bun rezultat al programului a fost pe 8 octombrie, când emisiunea a avut o medie de aproape 900.000 de telespectatori în mediul urban.

Audiența emisiunilor X Factor de până acum, în mediul urban:

17 septembrie: 652.000 telespectatori (5,6 rating)
18 septembrie: 559.000 (4,8)
24 septembrie: 801.000 (6,9)
1  octombrie: 849.000 (7,3)
8 octombrie: 888.000 de telespectatori (7,6 rating)

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Am vazut si eu cate o editie din fiecare emisiune.
    Este adevarat, ca nu prea pot fi comparate. Si nu ma refer aici la voci, pentru ca discutam de formate diferite.
    Dar, exista avantaje majore in favoarea Vocii Romaniei in ceea ce priveste montajul, luminile, coloara sonora (intre momente), carisma juriului, prezentarea, etc.
    Vocea Romaniei stie sa provoace reactii, are “feeling”. X Factor e plat, sters, iar juriul se comporta de parca tot show-ul ar fi despre si pentru ei, nu pentru concurenti.
    diferenta de audienta este justa. Si inca ceva. Poate ati observat. Mai mult de jumatate din cei care se uita la X Factor au peste 50 de ani. Cam asa si ‘arata’ acel show. Prafuit si fara dinamica, perfect pentru pensionari.
  • in primul rand, pentru toti pupincuristii de pe aici, x factor-ul nu se poate compara cu vocea romaniei din mii de considerente, si-n al doilea rand, aceasta "incredibila" emisiune a pro tv-ului e o facatura ordinara. il cunosc pe unul dintre participantii de acolo si s-au comportat cu ei execrabil. cat profita ei de pe urma participantilor la emisiunea asta, asta nu se mai comenteaza de care toti, dar "vai, cat de tare e VR" vezi pe la toti analfabetii.
  • tre sa fii cel putin batut in cap sa te uiti la emisiunea aia trucata, falsa..... chiar daca nu ar emite decat A1 nu m-as uita la emisiuni regizate, pline de emotii false si suspans regizat
  • Liviu, acestea sunt cifrele! Sunt pe același target și la X Factor și la Vocea României: urban.

    Fii mai explicit când vorbești de "vârful Intact" sau "nivelul cel mai de jos" al Pro. Nu există nicăieri așa ceva.
  • Daca mai dati cifre din astea penibile, pro trustul intact, va scot definitiv din lista! Foame,mare, ai? Pai intre amatorismul X-factor postal si Vocea Romaniei sunt doar 300.000 de privitori? Penibil! La intact se da virful, iar la Pro nivelul cel mai de jos!
  • Ai luat la rand site-urile de comentarii sa intrebi aceeasi prostie. Pro-ul se raporteaza la comercial 18-49 ani urban, target-ul lor tinta (bani multi din publicitate). Daca citesti mai sus in articol o sa vezi audientele pe 18-40 ani in urban si diferentele foarte mari intre Pro si a1. Sa fii iubit!
  • Din ce vad in datele lui petrisor, se da audienta din mediul urban. E posibil ca protv-ul sa se fi referit la total tara?
    Petrisor, poti confirma?
  • Mi-ar placea sa vad, Petrisor, si audientele pe care ni le dadeai candva privitor la emisiuni. Sunt curios cum mai sta Gadea, Badea si cat a urcat Banciu.
    Multumesc!
  • Da de ce Pro TV a spus dupa fiecare emisiune ca peste doua milioane jumate de telespectatori au urmarit emisiunea?? Dupa fiecare emisiune aud la stiri asta. Daca varful de audienta a fost 1.6 milioane. Penibil

Trimite un comentariu