Skip to main content

FĂRĂ RCS. Audienţa Discovery s-a păbuşit după ieşirea de pe RCS

 

Publicitate

Discovery a resimţit puternic ieşirea din grila RCS şi a operatorului DTH Digi. Paginademedia.ro vă prezintă audienţele lunii decembrie, prima în care Discovery nu a fost disponibil pentru aproximativ trei milioane de abonaţi.

Audienţa postului Discovery Channel s-a înjumătăţit faţă de luna noiembrie. Şi Animal Planet, post tot din portofoliul Discovery, a pierdut seara peste jumătate dintre telespectatori.

Cifrele, în continuare:

Când Discovery era disponibil şi pe reţele RCS, la postul de documentare se uitau seara, în Prime Time, în fiecare minut, aproape 30.000 de telespectatori din mediul urban. În decembrie, când a fost scos de pe RCS, Discovery era urmărit de 12.000 de telespectatori în fiecare minut.

După media pe toată ziua, Discovery a înregistrat, în decembrie, 7.000 de telespectatori în fiecare minut.

La Animal Planet scăderea este vizibilă seara: 5.000 de telespectatori pe minut în Prime Time în decembrie, faţă de 9.000 în noiembrie, lună când era şi pe RCS.

În clasamentul de audienţă, scăderea Discovery a pus postul, în luna decembrie, pe locul 32 seara, faţă de 24 în luna noiembrie.

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):

NOIEMBRIE DECEMBRIE
Discovery Channel 28.000 telespectatori pe minut (0,3 rtg) 12.000 telespectatori (0,1 rtg)
Animal Planet 9.000 (0,1) 5.000

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

NOIEMBRIE DECEMBRIE
Discovery Channel 16.000 telespectatori pe minut (0,2 rtg) 7.000 telespectatori pe minut (0,1 rtg)
Animal Planet 5.000 (0,1) 4.000

În Prime Time, Discovery a fost în luna decembrie pe locul 32, faţă de 24 în noiembrie, când era şi pe RCS. Scăderea e comparabilă şi după media pe zi.

ISTORIA CONFLICTULUIRCS&RDS a scos Discovery Channel din grila Digi în ultima săptămână din noiembrie deoarece contractul de retransmisie urma să expire pe 30 noiembrie.  RCS&RDS a refuzat să-l mai prelungească, precizând că Disocvery este de trei ori mai scump decât alte canale similare, „în condiţiile în care postul au o audienţă de 1%”. Pe 1 decembrie posturile Discovery au ieşit şi din reţeaua de cablu. Principalele posturi ale Discovery, Discovery Channel şi Animal Planet, au fost înlocuite cu BBC Entertainment şi Digi Animal World.

Decizia celor de la RCS&RDS a atras un val de proteste în mediul online. A fost lansată şi o petiţie online care a atras peste 30.000 de semnături. Discovery a trimis la sediul central al RCS&RDS cutiile cu petiţii însă compania a refuzat să primească coletul, după cum paginademedia.ro a anunţat, în exclusivitate, AICI.

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după media în PRIME TIME (intervalul de maximă audienţă, orele 19.00-23.00):

[table id=659 /]

Audienţa Discovery Channel şi Animal Planet în noiembrie şi decembrie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

[table id=661 /]

Citeşte şi: 

 

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • alt roman alt roman
    sper ca in curand dezvoltarea internetului sa permita vizionare tv.. atunci toate magariile astea vor disparea.. se va vedea clar si in timp real cine ce si cum.. cat despre Discovery... aveau pana si program pentru scolari.. invatam una alta sau ne relaxam cu un documentar frumos... cei de la RCS se pare ca nu sunt santionati pentru practici de monopol... nu avem nimik antitrust? sunt zeci de canale ale lor.. digi.. eu vreau concurenta.. asta genereaza calitate ridicata si cost scazut.. voi ce vreti? sa citim audiente pe care nu le putem verifica? apropos.. s-ar mai rezolva intr-un fel.. sa ne permita companiile de cablu sa cumparam doar canalele ce ne intereseaza.. aici sa va vedem... cine mai cumpara.. :)
  • Pricop Pricop
    pai rcs nu are decodoare de cand se stie. ca sa iau un decodor acum 2 ani am dat o mica spaga de 100 de lei si a aparut decodorul. intrebare de 100 de puncte de ce se agita rcs-ul daca astia de la Discovery sunt niste burghezi asupritori? sa le plece din abonati? cum si Dolce dovedeste o inteligenta maxima, o sa castige UPC-ul. dar cum RCS este o companie foarte serioasa, mai vad ca prin martie vin si mai taie 3 lei din abonament. si cum Dolce le sufla in ceafa, din punctul asta de vedere, o sa vina si ei cu un abonament de 13 lei. aloooo, eu nu vreau mocangeala, vreau servicii de calitate la un pret normal. cat conteaza din afacerile cablistilor urmatoarele orase: Bucuresti, Constanta, Cluj, timisoara, Iasi, Brasov, Sibiu, Ploiesti, Pitesti? sa fie oare pe undeva pe la 75%-80%?
  • Mariana Mariana
    super calitate la digi, astia. se vede ca baga foarte multi bani in programe. cred ca o sa bage 2 milioane pe an, nu ca animalele alea de la discovery care chelutuie vreo 1,2 miliarde pe ani. digi rulz.
  • un roman un roman
    am observat ca Discovery, si-a trezit dept de marketing din somnul de frumesete. cam tarziu.
  • Sorin Sorin
    Total de acord cu tine.
    Audienţe aproape de realitate sunt cele pentru pachetele extra (HBO de exemplu) pentru care clientul plăteşte ca să-l aibe iar cele mai relevante sunt pentru canalele PayPerView (aproape inexistente în RO).
    Audienţele măsurate de nişte casnici plictisiţi nu au nici o relevanţă.
  • cornel cornel
    Eu reziliez in ianuarie :D Ca sa citez un angajat RDS "se reziliaza in draci". Vom trai si vom vedea si cifrele oficiale...
  • nimeni nimeni
    Audientele sunt FALSE :) Ele sunt date de casnici, someri, pensionari si alte categorii defavorizate care au people metru in casa. Am spus asta de N ori aici. Totul e o vrajeala pana cand cablistii nu vor da auditentele reale. Ce sa masoare Kantar Media? Daca ai poeple metru in casa, cand te duci la WC trebuie sa pui stop iar cand revii, sa dai PLAY si asta pentru fiecare membru al familiei(telecomenzi separate). :)
    Vrajeala de aburit prostii care baga bani in publicitate si cei care se uita la asa zisele tabele. :)
  • abonat RCS abonat RCS
    Discovery era cam invechit si mi se pare mult mai ok History.
    Unii nu vor stiri eu am prea multe canale de sport, asa ca e cam greu sa ne acopere mofturile.
  • andy andy
    ar trebui sa mai scoata din canalele de stiri ca-s prea multe si inutile.as prefera in loc de romania tv,antena3 sau b1 sa am in grila nat.geo. wild sau viasat nature sau M6
  • Iulia Bunea Iulia Bunea
    HBO nu e interesat de masuratori pentru ca nu vinde publicitate.
  • LED LED
    Nu-s masurate fiindca nu toata lumea are HBO si History.Au doar cei cu RDS&RCS,UPC,ROMTELECOM...
  • LED LED
    Dupa parerea mea, Nat. Geo. Wild este si a fost de 1000 de ori mai bun decat Animal Planet.In schimb, Discovery(World,ID,Channel,TLC) a fost mai bun decat Nat. Geo.,History etc.Pentru mine discovery nu e o mare pierdere;urmaream emisiuni ca Brainiac,Top Gear,Cum se fabrica? si Fenomene Stranii cand imi aminteam sau voiam sa le urmaresc neaparat(foarte rar).Pot sa traiesc fara Discovery.Nu e ca si cum as fi pierdut HBO sau ProTv.Oricum mai bine scoteau Romania TV si GADEA TV(A3)
  • Marius Marius
    Unele posturi cum de nu-s masurate? History mai ales. Dar si HBO-urile eram curios.
  • seba seba
    @dann
    Nea Zoltan mai, cum nu stii, judocanul din Oradea: WIKI: "Judo, meaning "gentle way" is a modern martial art, combat and Olympic sport created in Japan in 1882 by Jigoro Kano. Its most prominent feature is its competitive element, where the object is to either throw or takedown an opponent to the ground, immobilize or otherwise subdue an opponent with a grappling maneuver, or force an opponent to submit by joint locking or by executing a strangle hold or choke". I-a rezolvat nea Zoli..."the gentle way".
  • dann dann
    nu stiu cine conduce rcs-ul dar e genial.

Trimite un comentariu

sus