Skip to main content

AUDIENŢE. Premieră: de 1 Mai, Chefi la cuţite, primul loc pe targetul comercial la o lună şi jumătate de la lansarea în noua formulă

 
AUDIENŢE. Premieră: de 1 Mai, Chefi la cuţite, primul loc pe targetul comercial la o lună şi jumătate de la lansarea în noua formulă

AUDIENŢE. După o lună şi jumătate de la startul noului sezon, Chefi la cuţite, de pe Antena 1, a reuşit să ocupe primul loc, pe un segment de audienţă, pe toată durata emisiunii. Diferenţa faţă de Pro TV este de doar câteva mii de telespectatori, dar este pentru prima dată când emisiunea - acum fără chefii Scărlătescu, Florin Dumitrescu şi Sorin Bontea - are primul loc după media pe tot intervalul show-ului.

Publicitate

Rezultatul vine după de, pe 18 martie, Chefi la cuţie a pornit cu formula de chefi Orlando Zaharia, Ştefan Popescu, Alexandru Sautner şi Richard Abou Zaki.

Detalii, în continuare:

Ediţia Chefi la cuţite de 1 mai a fost difuzată de Antena 1 în intervalul orar 20.30-24.02. S-a bătut cu Las Fierbinţi şi cu Survivor (pe Pro TV), cu un serial turcesc, pe Kanal D (O dragoste), şi cu semifinala Champions League dintre Borussia Dortmund şi PSG.

Rezultatul?

În minutul de aur, potrivit datelor Antena 1, "22:04, 1 milion de telespectatori au urmarit la Antena 1 aşteptarea tensionată a farfuriilor pe banda care aduce verdictele battle-urilor".

Potrivit celor de la Antena 1, targetul comercial a fost cel câştigat de emisiunea Chefi la Cuţite.

Antena 1: "Chefi la cuţite s-a impus ca lider de audienţă la nivelul publicului comercial, înregistrând 4.9 puncte de rating şi 18.6% cotă de piaţă". Asta înseamnă în cifre absolute, aproape 230.000 de telespectatori din acest segment.

În acelaşi timp, spune Antena 1, "postul concurent ProTV a obţinut 4.7 puncte de rating şi 17.8% cotă de piaţă". În cifre absolute, pe Pro TV media pe interval a fost de aproape 220.000 de telespectatori.

Practic, Chefi la cuţite a avut, pe publicul comercial 21-54 de ani urban, cu 10.000 de telespectatori mai mulţi decât Pro TV.

Audienţa posturilor TV pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-24.02), de 1 mai, pe publicul comercial 21-54 de ani:

1. Antena 1 - 228.000 de telespectatori (4,9 rating, 18,6 share)

2. Pro TV - 218.000 (4,7 rating, 17,8 share)

3. Digisport - 130.000

4. Kanal D - 75.000

5. România TV - 33.000

6. Happy Channel şi Film Cafe - 31.000

Ce s-a întâmplat pe celelalte segmente?

La nivelul întregii ţări şi la oraşe, pe intervalul Chefi la cuţite cel mai urmărit post TV a fost Pro TV. De exemplu, pe naţional, media de audienţă a Pro TV a fost de aproape 1,2 milioane de telespectatori, faţă de 760.000 la Antena 1.

La oraşe, Chefi la cuţite a fost urmărită de aproape jumătate de milion de telespectatori, în timp ce la Pro TV media a fost de aproape 550.000 de persoane.

Audienţa posturilor TV pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-24.02), de 1 mai, la nivel naţional:

1. Pro TV: 1.195.000 de telespectatori (6,8 rating, 20,4 share)

2. Antena 1: 760.000 (4,3 rtg, 12,9 share)

3. Kanal D: 610.000

4. România TV: 300.000

5. Digisport: 280.000

6. Happy Channel: 260.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul Chefi la cuţite (20.30-24.02), de 1 mai, în mediul urban:

1. Pro TV: 545.000 de telespectatori (5,5 rating, 16,7 share)

2. Antena 1: 490.000 (4,9 rtg, 15 share)

3. Kanal D: 300.000

4. Digisport: 195.000

5. România TV: 185.000

6. Antena 3: 125.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus