Skip to main content

Revista presei media – 20 noiembrie

 

catalin-maruta1Audienţa programului Happy Hour este de două ori mai mare decât cea a talk-show-ului Acces Direct, transmis de Antena 1, observă Adevărul. Chiar dacă sunt difuzate aproximativ pe acelaşi tronson orar, show-ul lui Cătălin Măruţă deţine supremaţia în sondajele de audienţă în faţa emisiunii lui Mădălin Ionescu.

Duelul audienţei: Măruţă – Ionescu

Doar 10% din abonaţii s-au arătat interesaţi de meciurile din Liga I. Aşa a explicat Jack Mikaloff, directorul general al UPC România, lipsa postului TV din grila de programe o operatorului de cablu, scrie Jurnalul naţional. "Nu mi s-a părut OK ca toţi clienţii să fie taxaţi în plus pentru că o mică parte doreşte să urmărească competiţia internă”, a spus el.

Abonaţii UPC, neinteresaţi de Liga I

Un nou canal al Discovery Networks ar putea fi lansat în România, din 2009: Investigation Discovery (ID). Acesta va difuza programe axate pe investigaţii criminale şi emisiuni de interes uman, au anunţat oficialii Discovery, scrie Cotidianul, citând Mediafax.
Investigation Discovery, în România

Un nou canal TV îşi face loc pe piaţă – JimJam. Noul post este dedicat copiilor cu vârste cuprinse între 1 şi 6 ani şi îmbină divertismentul cu educaţia, explică, în Adevărul,
Wayne Dunsford, care coordonează lansarea noului post TV în România.
Televiziune pentru copii cu filozofie educativă

TVR Internaţional va opta, anul viitor, pentru o reorientare a liniei editoriale, în funcţie de schimbările ce vor avea loc pe fondul crizei financiare, notează Gândul. În 2009, linia editorială va fi regândită: rata de plecare în străinătate şi de revenire în ţară, precum şi consecinţele migraţiei asupra economiei vor fi în atenţia postului.
Criza financiară reorientează editorial TVR Internaţional

Consiliul Naţional al Audiovizualului a trimis o scrisoare de atenţionare postului Taraf TV, mai scrie Gândul. Motivul: televiziunea a difuzat maneaua interpretată de Sorin Copilul de Aur, Rudy şi Bogdan Artistu’, pe versurile imnului PD-L. Consiliul le cere celor de la Taraf TV să aleagă: difuzează clipul în spaţiul electoral sau îl curăţă de însemnele partidului
Maneaua PD-L, luată la ochi de CNA

Agentia de publicitate online Httpool România a lansat Httpool Performance Network, o reţea specializată pentru campanii online de cost-per-click (companiile plătesc numai pentru vizitatorii care dau click pe banner), ce reuneşte circa 100 de site-uri româneşti premium, anunţă Business Standard. Cotidianul economic scrie şi despre F5 X-Media, regia de publicitate online lansată de grupul Realitatea Caţavencu.
Campanii pentru rezultate Httpool

Primul brand românesc de mobilă de după 1989, Elvila, îşi reîmprospătează gama de produse şi copiază ideea celor de la Ikea, lansând un catalog asemănător, observă Financiarul. Bugetul de publicitate al Elvila a fost în acest an de 2,8 milioane de euro.
Bugetele de publicitate ale retailerilor de mobilă: 2%-3% din cifra de afaceri

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus