Skip to main content

Revista presei media – 9 martie

 

De multă vreme postul Antena 1 a încercat să depăşească audienţa Pro TV, care a deţinut multă vreme supremaţia pe tronsonul orar 17.00 – 19.00, analizează Adevărul. Emisiunea moderată de Mădălin Ionescu la Antena 1 a început să meargă „cot la cot” cu cea a lui Cătălin Măruţă de la ProTV. În primele două luni ale acesti an, Happy Hour a avut o audienţă medie de 761.000 de telespectatori pe minut, pe când Acces Direct a avut o medie de 666.000.

„Happy Hour” şi „Acces Direct” se bat în audienţe

Vocile nenumărate şi colorate din blogosfera autohtonă prind cel puţin o dată pe săptămână glas în presa mare, când ziarele şi televiziunile fie le scot din anonimat, fie le confirmă autoritatea online, scrie Cotidianul. Sudalmele lui Ciutacu la adresa Elenei Udrea, dezvinovăţirile lui Năstase faţă de DNA sau campanii precum “Citeşte o poveste” sunt câteva exemple de subiecte create pe bloguri care au luat apoi calea televiziunilor şi ziarelor din România.
Topul subiectelor din blogosferă ajunse în presă

Când primeşti o astfel de veste, ori eşti foarte entuziast, ori eşti foarte fericit, ori foarte speriat. Eu nu am fost nici unul din aceste lucruri. Am privit vestea cu calm şi luciditate, ca pe o provocare. Dar nici nu sunt ingrat, să zic că nu mă bucur”, spune Lucian Sârb, despre noul post de director editorial al reţelei Euronews. Un interviu în Evenimentul zilei.
Euronews, reţeta românească

Business Standard analizează impactul crizei în creaţia publicitară. Dacă în planificarea bugetelor de media, actuala criză economică s-a făcut simţită prin diminuarea acestora, pentru mesajul publicitar subiectul se poate dovedi eficient, în special pentru produse sau servicii care ţin de economisire, sunt de părere specialiştii în creaţie publicitară.
Ce inseamna criza pentru mesajul publicitar

Media Management Institute anunţă cea de-a treia ediţie a Conferinţei Naţionale a Presei din România - Inovaţia în media, programată pentru 2 aprilie 2009, scrie HotNews. Evenimentul, cu tema Managing Media Crisis, îl are drept invitat pe expertul internaţional în concept de presă Mario Garcia.
Mario Garcia vine la Conferinţa Naţională a Presei din România

Reader's Digest Association Inc., compania care editează revista americană Reader's Digest, a apelat la o casă de avocatură pentru a primi opţiuni de reorganizare, incluzând falimentul, informează brandrepublic.com, citat de Wall-Street. Editorul american a anunţat în luna ianuarie că va renunţa la aproximativ 8% din cei 3.500 de angajaţi, o măsură care face parte din planul de reducere a costurilor ca urmare a crizei financiare.
Reader’s Digest ia în considerare un posibil faliment

Foto: Adevărul

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • anette anette
    Mai schimbati si voi publicul, cucuveaua aia din spatele lui Madalin sa se mute pe partea opusa ca m.am saturat s.o vad acolo zi de zi!

Trimite un comentariu

sus