Parteneriat între postul de radio Itsy Bitsy şi Prigat. Producătorul de sucuri a lansat sucul Itsy Bitsy, destinat copiilor.
Nadia Tătaru, director general Itsy Bitsy, despre asocierea cu Prigat:
„În urmă cu trei ani şi jumătate am creat un radio pentru copii, ca o alternativă la media preponderent violentă la care aceştia erau supuşi. Am lansat un produs sănătos şi potrivit pentru familiile cu copii. Acum, îngrijoraţi de produsele pe care le consumă copiii, nepotrivite pentru vârsta lor, am dorit să venim cu o soluţie sănătoasă şi adecvată.”
Campania de publicitate pentru noul produs - spot TV şi radio - a fost realizată de GMP Advertising şi GMP PR, cu sprijinul Webstyler. Sloganul - Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct.
Despre Itsy Bitsy:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roItsy Bitsy a apărut în decembrie 2005 ca alternativă pentru o educare sănătoasă a copiilor şi un manifest împotriva efectelor nocive ale televiziunii asupra acestora.
Platforma include primul post de radio pentru părinţi şi copii din Europa, Itsy Bitsy FM, ce emite onair şi online; postul de radio pentru bebeluşi Itsy Bitsy Bebe, ce emite exclusiv online; portalul itsybitsy.ro şi Evenimentele Itsy Bitsy, care permit contactul direct şi permanent cu publicul în grădiniţe, şcoli, locuri de joacă sau parcuri.
Itsy Bitsy FM emite în eter în Bucureşti, Satu Mare, Bacău, Năvodari, Târgovişte şi Focşani, dar şi online pe itsybitsy.ro.
Comentarii
http://www.adplayers.ro/articol/Business-6/Itsy-Bitsy-FM-refuza-bugete-junk-food-parteneriate-Jetix-si-Cartoon-Network-3042.html