Un grup de bloggeri a lansat, după o perioadă de teste, Madame Blogary, "ziarul blogerilor de dreapta", care, potrivit unuia dintre fondatori, încearcă să umple "un gol existent în piaţă: am constatat că în zona publicaţiilor de dreapta nu există în prezent nimeni". Fondatorii platformei sunt Florin Cojocariu, Razvan Cucui, Mirel Axinte, Bogdan Ciuhu şi Alexandru Hâncu, scrie HotNews.
Proiectul Madame Blogary, lansat "în joacă", vrea să devină "publicaţia de referinţă a dreptei"
Pentru 2010 specialiştii au devenit mai optimişti, spunând că bugetele de promovare vor scădea cu cel mult 10%, faţă de 40% în 2009. Majoritatea investitorilor au tăiat drastic din bugetele de promovare în 2009. Au existat şi companii care au înţeles că în 2009, când toată lumea „tace“, ele trebuie să „strige mai tare“, scrie Adevărul.
Publicitatea dă semne de revenire
Aydin Dogan, preşedintele Dogan Holding – cel mai mare grup media din Turcia, care în România controlează Kanal D – a demisionat. Conducerea grupului va fi preluată de fiica sa, Arzuhan Dogan Yalcindag, scrie Wall-Sreet, care citează Financial Times.
Mogulul turc Dogan a demisionat
Reprezentanţii BBC vor publica luna aceasta un raport ce arată că radiodifuzorul public contribuie anual cu 8,5 miliarde de euro la economia Marii Britanii, reacţionând astfel la criticile care acuză instituţia că cheltuieşte prea mulţi bani, scrie Adevărulcar citează Media Guardian.
Câţi bani face BBC
Site-ul Shaping the Future of the Newspaper (SFN), parte a organizaţiei globale a industriei ziarelor, respectiv World Associations of Newspapers (WAN), a analizat la încheierea anului 2009 tendinţele presei şi a consultat experţii din domeniu, creând astfel împreună o listă cu cele mai importante strategii ce trebuie adoptate în 2010 pentru a câştiga „bătălia” împotriva crizei.
Stabilirea unui target de audienţă bine definit, valorificarea caracteristicilor unice ale printului, dezvoltarea platformelor de internet mobile sunt câteva dintre strategiile indicate publisherilor de către experţii internaţionali, scrie Financiaul.
Top 10 strategii de supravieţuire a presei scrise după un an al tăierii din bugete
Grupul grecesc de media Antenna Group urmează să cumpere 49% din acţiuni în cadrul postului de televiziune Fox Televizija, din Serbia, relatează broadbandtvnews.com. Antenna Group va achiziţiona pachetul de acţiuni de la conglomeratul media News Corp. contra unei sume ce nu a fost făcută public.
News Corp „părăseşte” Serbia
Bertelsmann, cel mai mare grup media din Europa, nu exclude posibilitatea unor noi achizitii de companii in viitorul apropiat, pentru a-si sustine astfel planurile de dezvoltare organica, a declarat Hartmut Ostrowski, CEO-ul Bertelsmann, scrie Financiarul, care citează Reuters.
Bertelsmann nu exclude noi achiziţii
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roMartin Sorrell, CEO-ul gigantului media WPP, este de parere că ţările din Europa de Vest vor depăşi cel mai greu perioada de recesiune, dar vor înregistra o redresare economică în 2010 faţă de anul predecent, notează Daily Business, care citează publicaţia britanică Sunday Telegraph.
Seful WPP: Europa Occidentală va ieşi cel mai greu din criză
Trimite un comentariu