Discovery Channel România a câştigat medalia de aur la Premiile Promax 2010, pentru cretivitatea a trei promo-uri produse local pentru emisiunile Ross Kemp în jungla urbană, Arme la superlativ şi Miami Ink.
Unul dintre spoturi:
Cele 3 promo-uri înscrise în competiţia Promax au fost create în România în colaborare cu WEAREBASCA, o companie românească de producţie şi post-producţie, sub coordonarea lui Adrian Luca, On-Air Promo Manager, şi a Adei Roseti, Channel Manager Romania.
Toate cele trei clipuri de promovare au fost nominalizate la categoria “Red Bee Rocket”, ce recompensează tinerele talente.
Despre Promax/BDA:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roÎnfiinţată în 1955, Promax este cea una dintre cele mai importante organizaţii din lume dedicată activităţilor de promovare şi marketing pentru profesioniştii din presa electronică şi audio-vizuală.
BDA este una dintre cele mai cunoscute asociaţii din lume pentru designeri din domeniul audio-vizual şi multimedia. Având ca membri peste 4000 companii şi persoane fizice din peste 65 de ţări.
Trimite un comentariu