Skip to main content

Lovitură pe piaţa media: Vodafone se întoarce la McCann Erickson

 

Mişcare spectaculoasă pe piaţa media. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, contul de media al Vodafone se va întoarce la McCann Erickson cel mai probabil de la 1iulie.

Publicitate

Contul de media al Vodafone a trecut, la 1 februarie, în portofoliul OMD România, după o decizie luată anul trecut la nivel internaţional. Bugetul anual este estimat la aproximativ 14-16 milioane de euro.

Ce spune Bogdan Enoiu, şeful de la McCann? Contactat de paginademedia.ro, Bogdan Enoiu a făcut referire la declaraţia pe care a dat-o în urmă cu câteva luni, când contul a trecut la OMD: “Om trăi şi om vedea”. Altceva “Nu pot comenta”. În prezent, McCann deţine contul de creaţie al operatorului Vodafone.

De ce s-ar întoarce Vodafone la McCann?

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, agenţia OMD România a aplicat o politică nerealistă a preţurilor. Mai precis, OMD a propus posturilor de televiziune şi celorlalte medii discounturi foarte mari, care nu au fost acceptate.

Până la ora redactării ştirii Cristian Mucichescu, managing director al OMD România, nu a putut fi contactat.

Oficialii Vodafone nu au fost disponibili pentru comentarii: :“OMD este agenţia noastră de media. Nu dorim să comentăm pe seama zvonurilor”.

Despre subiect a scris şi Cătălin Tolontan.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • ioana ioana
    Eu, daca as fi Vodafone, i-as da un bonus badaranului ca a luptat pt mine, dar eu nu sunt
  • george george
    De obicei ceea ce apare pe paginademedia sau la tolontan pe blog se adevereste in 99% din cazuri. Nu iese fum fara foc. Bravo Petrisor! Succes Vodafone pentru schimbare!
  • sudistul sudistul
    @green_team
    Daca nu esti de la OMD insemmna ca nu cunosti aceasta piata si iti dai cu parerea aiurea.
    lipsa de transparenta si de fair-play a OMD a dus la aceasta siruatie. Chiar si doar la stadiul de polemica cum ai spera tu inca sa fie.
    OMD daca mai vrea sa ramana pe piata din Romania trebuie sa faca schimbari majore. De mentalitate si mai ales de management.
    Iar "frustratii" de la MCCANN nu au nici o legatura cu aceasta mutare de cont. Problema e la OMD. Dar te inteleg partial. Ai dreptul la o parere nu si la jigniri. Nu Cristian ?!!!!
  • mircea mircea
    ce o face razvan in continuare..inapoi inainte sau
  • Tanti Tutzi Tanti Tutzi
    Asa o sa pateasca si Prajisteanu cu URBB si Strauss. A dat in preturi si nu le-a obtinut. acum toata lumea sta cu ochii pe el sa vada daca statiile primesc clientii cu preturile lui mici. asta spune multe despre cum se face business-ul de media in Romania. Mult succes celor care completeza tabele cu preturi nerealiste si aviz clientilor care cred ca exista asa mocaciuni.
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    @ green_team. Nu de puţine ori, în presă, doi sau mai mulţi oameni au aceeaşi informaţie. În cazul de faţă eu şi Cătălin Tolontan.

    Am mai spus-o de multe ori: cel puţin pe net, românii văd numai conspiraţii.

    Paginademedia.ro a documentat subiectul independent de ce a scris Tolontan. Crezi sau nu crezi.
  • Radu Radu
    Asta chiar ca e o veste buna, mai ales pentru Vodafone :) Cred ca nici pseudo-agentiile din Pascani sau Botosani nu au avut o asa atitudine fata de un client, indiferent de numele sau, precum OMD-ul.
  • gandacul subteran gandacul subteran
    Postacii portocalii sunt mai subtili ca voi.
  • green_team green_team
    1. tolo da o stire, ca sa-si ajute trustul la negocieri. Cu intentie, stiind ca-s mici sansele sa se intampla ce zice, dar mari sa ajute pe cine trebuie.
    2. paginademedia preia inceputul de stire ca si cum ar fi al ei, ca de atatea ori pana acum. apoi da 2-3 telefoane, sa incropeasca o stire in exclusivitate. tolo mizase pe chestia asta, ca va fi preluat, asa ca merge la fix.
    3. frustratii de la mccann (hi, leo aka smaranda) jubileaza aiurea pe baza unui zvon. aia de la omd contraataca, cu frica in san. in cele din urma se va asterne tacerea, ca nu-i asa usoara o asemenea decizie de a schimba agentia cum e cea de a scrie o stire inventata.
  • paul S paul S
    Agentia trebuie sa fie atat partner al clientului cat si al sup. media.
    Daca, in calitate de intermediar, nu esti suficient de matur sa intelegi asta, sa actionezi cu fair-play si sa pastrezi un echilibru rezonabil, atunci se darama tot castelul de carti de joc si te ia si pe tine dracu, ca intermediar.

    Am citit eu chestia de mai sus in "Cugetarile lui Mahatma Ghandi despre marketing", editia 1955.
    Si am devenit mult mai intelept.
    Cautati-o pe Amazon.com!
  • Lulu Lulu
    Eu ma bucur foarte mult daca zvonurile se dovedesc a fi adevarate. Mccann a gestionat contul VDF exceptional si cred ca toata lumea simte diferenta ....
  • anca anca
    Daca OMD nu-si schimba mentalitatea de business va mai avea si alte surprize. Si in special "tehnicile' ce nu fac onoare agentiilor romanesti. Nu poti sa-ti bati joc cu badaranie de televiziuni doar pentru ca esti tu Cristian Mucichescu. O vina are si Carmen Tanasie ca nu l-a schimbat la timp. E un bine pentru industrie.
    Poate inteleg si altii ca nu poti face business in publicitate cu metode de cartier. Sa inteleaga si celelalte agentii si sa invete din esecul OMD-ului.
    Succes Vodafone!
  • sudistul sudistul
    nico@
    Enpoiu nu are nici un merit ca OMD e varza. E normal sa se bucure pentru ceea ce se intampla. Cu toti stim manierele execrabile ale lui Mucichescu fata de industria media. Si nu de ieri sau de azi.
    In concluzie cultivi insulte si dispret culegi roadele. Putin fai play nu ar strica. Nu mai conteaza unde se duce Vodafone. Esential e ca nu mai avem de-a face cu mitocaniile OMD-ului.
  • nico nico
    era de asteptat!OMD&mucichescu sunt praf si politicile/practicile lor sunt out of business! Vodafone tb sa lucreze cu oameni de valoare si care ii aduc reputatie si bani.
    Spor Enoiu!
  • leo leo
    OMD a primit un dar prea mare. Nu a stiut sa gestioneze un client si nici sa comunice cu participantii la joc.
    Nu poti sa dai cu noroi intr-o intreaga industrie prin pseudonegocieri si prin dispret fata de televiziuni, radiouri si print. La atitudinea fata de piata, clienti si mai ales fata de proprii angajati a lui Mucichescu nu ne vom mira daca OMD va ramane si fara DACIA-Reanult-Nissan.

Trimite un comentariu

sus