Skip to main content

Lovitură pe piaţa media: Vodafone se întoarce la McCann Erickson

 

Mişcare spectaculoasă pe piaţa media. Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, contul de media al Vodafone se va întoarce la McCann Erickson cel mai probabil de la 1iulie.

Publicitate

Contul de media al Vodafone a trecut, la 1 februarie, în portofoliul OMD România, după o decizie luată anul trecut la nivel internaţional. Bugetul anual este estimat la aproximativ 14-16 milioane de euro.

Ce spune Bogdan Enoiu, şeful de la McCann? Contactat de paginademedia.ro, Bogdan Enoiu a făcut referire la declaraţia pe care a dat-o în urmă cu câteva luni, când contul a trecut la OMD: “Om trăi şi om vedea”. Altceva “Nu pot comenta”. În prezent, McCann deţine contul de creaţie al operatorului Vodafone.

De ce s-ar întoarce Vodafone la McCann?

Potrivit informaţiilor paginademedia.ro, agenţia OMD România a aplicat o politică nerealistă a preţurilor. Mai precis, OMD a propus posturilor de televiziune şi celorlalte medii discounturi foarte mari, care nu au fost acceptate.

Până la ora redactării ştirii Cristian Mucichescu, managing director al OMD România, nu a putut fi contactat.

Oficialii Vodafone nu au fost disponibili pentru comentarii: :“OMD este agenţia noastră de media. Nu dorim să comentăm pe seama zvonurilor”.

Despre subiect a scris şi Cătălin Tolontan.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mie unul mucichescu mi se pare amuzant un baiat de viata cu glumele la el. In rest totul e frustrare. A tuturor de postati aici. Nu fac parte din bransa si mi se rupe de ea. Publicitatea e la pamant in romania daca un naumovici e guru. Pa
  • Mai sunt unii in aceeasi barca...unii care se lauda ca au cea mai mare cifra de afaceri pe 2008
  • Marcelache, tu probabil esti de la TV Buhusi de esti asa vehement...
  • @ioana
    Iar arunci cu noroi subiectiv. Nu intelegi ca este vorba doar de profesionalism? Pe care la OMD nu l-am intalnit in acest an la negocieri? Chiar vrei sa-ti bati joc de o intrega industrie jignind pe mai multe bloguri? Ioana, inteleg, esti parte din joc. Noi reprezentam o felie din bugete ce nu poate fi calcata in picioare de tine si de Mucichescu: televiziunile. Urat cum v-ati purtat si cum va zbateti sa mai castigati un meci pierdut. Noapte buna OMD.
  • Englejii de la Londra realizeaza ce pierdere le produce acest scandal? Imagine? Bani? Viitor? Pentru ce ? Vodafone este nr.1 in Romania. Acum. Dupa ce un "nene" ce nu are habar cum se face un business curat in media ne da lectii de mitocanie urbana la ce se ne mai asteptam? Pana unde merge tupeul OMD-ului? Nu ma intereseaza unde se va duce acest cont. Esential este ca Vodafone sa aiba parte de o agentie profi. Ceea ce la OMD nu va fi posibil cu nenea Mucichescu.
  • Am fost coleg la Mindshare cu "seful" de la OMD.
    Nu stia ce inseamna un GRP. Pe ce criterii a ajuns sa-si bata joc de o intrega industrie? Petrisor avem un CV al baiatului care sfida televiziunile si injura direct toate agentiile din Romania? Sunt curios pana unde a ajuns tupeul acestui baiat.Traim in Romania dar... nu suntem chiar tampit [email protected] !
  • Si cand te gandesti cum se falea OMD cu realizarile din 2009 !!!
    Nu vreau sa ma bucur dar daca este adevarat Petrisor asta inseamna ca industria de la noi incepe sa devina profi. Sper ca Vodafone sa realizeze ce gafa de imagine a facut in Romania. Cu Mucichescu se incheie o era a imposturii. Oare Carmen Tanasie intelege ca a facut praf un brand serios precum OMD ?!
  • E cam jenant ce se intampla pentru Vodafone Romania.
    Sa fii obligat sa participi in Divizia A cu o echipa de Liga 3 si cu un antrenor fara calificare si experienta.
    Mucichescu este pentru media din Romania ceea ce a fost Gogu Plapumaru pentru politica romaneasca dupa razboi. Limbaj si studii de mahala cu discursuri in Acadenia Romana. Antenele, ProTV, Acasa, Realitatea TV, PrimaTV si National Geografic i-au dat acestui "specialist" din media ceea ce merita. Un bilet de avion doar dus pentru OMD Angola. Singurii fraieri care au batut palma cu cu OMD pentru Vodafone au fost cei de la TVR. Tzutzerii lui Ciusca. New Media dixit. Amatorismul se taxeaza!
  • Incearca Vodafonul multe schimbari, unele silite, altele dorite, dar nu prea le iese scopul...
  • daca este adevarat zvonul si ma indoiesc ca nu este ...atunci "jos palaria" in fata Vodafonului ...si imi argumentez spusele prin faptul ca au luat atitudine: cei mai multi manageri de agentii mari s-au trezit in fata crizei ...cu ceva reduceri de buget ..au intrat in panica (erau in pericol sa le scada salriile si asa"mici" acordate pt "mari realizari") si a inceput nebunia pitch-urilor !!! hai cu preturi din burta si cu calcatul in picioare (cel mai elocavent: cazul URBB ...nici acum nu intra pe PRO TV si nici pe PRIMA ...clientul nu zice nimic...inghite galusca ca doar el a ales agentia si s-a bucurat la preturi de domeniul fantasticului ...atitudinea este o alta problema ...tine de educatie!!!
  • ce avem aici?

    postaci de la McCann, ca si pe tolo.
    Hmmm. Asta e un motiv in plus sa cred ca e doar o intoxicare, sau poate vine Vodafone-ul la noi...
  • Stia Enoiu ce stia... :-)

    Sunt rare cazurile in care deciziile unei multinationale sunt "personalizate" local, deci sigur au motive serioase. Iar asta nu poate sa insemne decat ca inainte era mai bine si OMD a cam dat-o de gard...

    Succes pentru McCann!
  • @ioana: inocenta ta este hilara! a luptat mucichescu pentru vodafone... ura!!! manutzele sus! cat am ras....
  • @ioana
    Badaranii au spatiu de exprimare si de actiune nu in publicitate.
    La cartofi, la cules porumb sau la tractoare. E ca si cum s-ar canta manele la Ateneul Roman. Iar 'badaranul" i-a afectat imaginea Vodafone-ului. Suntem aproape in iunie si Vodafone nu este prezent ca imagine. "Badaranul" ar trebui sa plateasca daune ca si OMD la Vodafone pentru ca au promis aberatii fara acoperire.
    Vodafone are o problema de imagine acum din cauza "badaranului" si a OMD.

Trimite un comentariu

sus