Skip to main content

Revista presei media - 26 mai

 

Publicitate

traian-basescu-26Traian Băsescu le-a dat ieri PDL-iştilor enervaţi că sunt „tocaţi” la televiziuni undă verde pentru transformarea TVR în tribuna mesajelor pozitive, scrie Evenimentul zilei. Tonul l-a dat, potrivit unor surse participante la discuţii, vicele democrat-liberal Ioan Oltean, care s-a plâns că partidul nu are pârghii de comunicare eficiente.

Îmi retrag punctul de vedere. Trebuie să avem şi noi un canal de comunicare”, le-a spus Băsescu parlamentarilor PDL, cerând ca numirile să se facă pe vechea lege, „în cel mai scurt timp posibil”.


Preşedintele pune TVR în braţele democrat-liberalilor

OTV - "televiziunea poporului" şi Kanal D sunt cele mai amendate televiziuni de către Consiliul Naţional al Audiovizualului în perioada 1 ianuarie-15 mai 2010. Cele două posturi au „încasat" amenzi în valoare de 220.000 de lei, peste jumătate din totalul amenzilor de 380.000 de lei aplicate tuturor televiziunilor din Bucureşti. Faţă de prima jumătate a anului trecut, posturile centrale au reuşit să-şi reducă nivelul amenzilor 33%, scrie Financiarul.
Cablistii, amendaţi în primele patru luni de CNA cu 265.000 lei, 80% din suma aplicată tot anul trecut

Reporterul Adevărul a fost la preselecţia „Întâlnire pe întuneric“. Emisiunea va fi prezentată de Andreea Raicu şi va fi difuzată în curând la Prima TV. Un chestionar telefonic, câteva formulare de completat şi o oră de interviu faţă în faţă sunt necesare pentru celebritate pasageră şi o întâlnire „oarbă“ cu un posibil iubit.
Cum să-ţi iei iubit pe pipăite şi pe auzite

Divizia de PR a Millenium Communications se transformă, din mai 2010, în agenţie independentă, noua companie purtând numele celor doi parteneri - Andrei Borţun, acţionar unic Millenium Communications şi Bogdan Theodor Olteanu, ex-head of PR Millenium Communications, notează Wall-Street.ro, HotNews.ro şi DailyBusiness.ro.

Senior Interactive anunţă venirea a trei oameni noi în departamentele de creaţie şi client service, scrie HotNews. Cei trei sunt Andrei Orcula (care va ocupa poziţia de art director), Marius Matei (care va fi noul copywriter al Senior Interactive) şi Dana Cucoş (care vine în echipa de Client Service). Toţi vin cu experienţă solidă de comunicare în domeniile FMCG, Telecom şi Pharma.
Pe scurt: Trei oameni noi în echipa Senior Interactive

Pentru a determina marii advertiseri să investească mai mult în publicitate începând cu grila de toamnă, marile reţele TV americane - ABC, CBS, VBC şi Fox - au cheltuit sume uriaşe pentru petreceri şi prezentări, scrie Financiarul. Obiectivul sezonului de contractări, devenit tradiţie din 1960, este de a convinge giganţi precum Procter&Gamble, Coca-Cola sau Daimler Benz să plătească în avans zeci de milioane de dolari pentru spoturile care vor fi difuzate din toamnă. Analiştii citaţi de lefigaro.fr estimează că volumul publicităţii atrase în avans va creşte în 2010 cu aproximativ 20% faţă de 2009, până la 8,2 miliarde de dolari
SUA: Televiziunile se aşteaptă la majorarea încasărilor

Guvern englez a luat decizia tăierii bugetului de publicitate cu 540 de milioane de lire sterline în acest an financiar, fiind finanţate doar campaniile considerate a fi esenţiale, informează Financiarul, care citează The Guardian. Obiectivul Executivului londonez este de a diminua cu 50% cheltuielile sale de marketing, precum şi ale agenţiilor din subordinea sa, măsura fiind parte a unui program guvernamental de reducere a cheltuielilor publice cu 6,2 miliarde de lire sterline.
Bugetul de marketing al Executivului englez, tăiat

Vodafone, cea mai mare companie de telefonie mobilă din lume, a organizat un pitch pentru revizuirea identităţii de brand, câştigat de agenţia The Partners. Iniţiativa vine în condiţiile în care competiţia între operatorii telecom se intensifică, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro, care citează Brandrepublic.com.

Companiile care investesc sume uriaşe în acte de caritate şi sponsorizări o fac doar din raţiuni de imagine, pentru a-şi propulsa brandul, acesta fiind şi motivul pentru care astfel de activităţi ar trebui interzise în programele de CSR (corporate social responsability), este de părere Emmanuel Perakis, managing partner-ul firmei de consultanţă în CSR Stream Management Consulting, relatează Daily Business.

Tabloidul britanic The Sun a anunţat că va pune la dispoziţia cititorilor săi o ediţie tridimensională, scrie Adevărul. Lansarea oficială va avea loc în 5 iunie, cu o săptămână înainte de începerea Campionatului Mondial de fotbal.
Tabloidul The Sun va scoate o ediţie 3-D

Una dintre cele mai populare prezentatoare de ştiri din Italia şi-a dat demisia, deoarece, spune ea, politica editorială a postului public de televiziune este în favoarea premierului Silvio Berlusconi, scrie Evenimentul zilei, care citează The Independent.
Demisie cu scandal la Rai Uno. Acuzaţii de "atitudine pro-Berlusconi"

Focus, jurnalul de ştiri al postului Prima TV, se pregăteşte de o nouă campanie umanitară, scrie Evenimentul zilei. Sub sigla „Stop indiferenţei - Dă-le aripi!”, buletinul informativ va atrage atenţia asupra copiilor talentaţi, care, din lipsă de bani, nu pot să urmeze o carieră.
Prima TV le întinde mâna copiilor talentaţi

pacmanLogo-ul animat afişat de motorul de căutare Google începând de vineri pentru sărbătorirea a 30 de ani de la lansarea pe piaţă a jocului Pac-Man a redus productivitatea cu câteva milioane de dolari, conform Ziarul Financiar. Angajaţii ar fi consumat cu acest joc cinci milioane de ore de muncă, pierderile aduse economiei americane ridicându-se la 120 milioane dolari, declară Tony Wright, fondatorul firmei Rescue Time, care oferă companiilor unelte de măsurare a productivităţii muncii.
Vinerea in care Google a pus in loc de logo jocul Pac-Man a adus economiei americane pierderi de 120 mil. dolari

The Times şi Sunday Times au prezentat marţi noile versiuni ale site-urilor, care vor fi accesate, începând cu luna iunie, pe bază de abonamente, în cadrul ofensivei declanşate de magnatul Rupert Murdoch împotriva conţinutului online gratuit, notează HotNews şi Money.ro, care citează AFP. Introducerea unei taxe pentru accesarea conţinutului - 1 liră pe zi sau două lire pe săptămâna - ar putea descuraja 90% din cei 21 de milioane de vizitatori unici înregistraţi lunar, în prezent, potrivit unei evaluări a grupului News International, filială a News Corp.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus