Skip to main content

7 iulie: Radiourile alungă ţânţarii şi se împrietenesc cu bicicliştii pentru audienţă

 

Ţânţarii, bicicletele şi numerele de înmatriculare au devenit unelte de marketing pentru posturile autohtone de radio, care încearcă să-şi ţină aproape audienţa pe parcursul verii, scrie HotNews. Cele mai multe posturi de radio organizează diverse campanii şi concursuri de la începutul acestei luni. Postul Magic FM include în semnalul radio o frecvenţă - 14850 Hz - "care pentru ţânţari este de nesuportat", postul afirmând că nivelul acesteia este imperceptibil pentru urechea umană. "Pentru o vară fără ţânţari şi pentru o piele fină, Magic FM este soluţia", se promovează postul. Şoferii nu par să mai fie un segment preferat de public-ţintă pentru unele staţii, precum Pro FM sau Kiss FM, care îi iau în vizor pe biciclişti.

Ce fac radiourile pentru audienţă: alungă ţânţarii, atrag bicicliştii şi recunosc meseria de băgător de seamă

Administraţia Prezidenţială a reclamat postul Antena 3 la CNA, pentru că a încercat să manipuleze opinia publică, difuzând vineri un montaj video în care unor imagini cu preşedintele Traian Băsescu le-a fost suprapus un fundal sonor cu huiduieli, scrie Mediafax. “Administraţia Prezidenţială consideră că respectivul montaj nu este specific unei informări corecte a opiniei publice, fiind vorba, de fapt, de o încercare de falsificare a realităţii în scopul manipulării opiniei publice", se arată în sesizarea Administraţiei Prezidenţiale, semnată de Valeriu Turcan, purtătorul de cuvânt al preşedintelui Traian Băsescu.
Preşedinţia reclamă Antena 3 la CNA pentru "manipularea" publicului în cazul unui montaj cu Băsescu

Piaţa autohtonă a marketingului direct ar putea stagna în acest an, în pofida contextului economic nefavorabil, scrie Financiarul într-o analiză. Marian Şeitan, Managing Director Mediapost Hit Mail, estimează nivelul pieţei la 25 de milioane de euro, nivel egal cu cel înregistrat anul trecut, dar cu 25% mai mic faţă de 2008. „In spatele acestei aparente stagnări stă de fapt o restructurare masivă a industriei marketingului direct”, declară Marian Seitan, care apreciază că dacă direct mailingul continuă să scadă şi în acest an, majorarea e-mail marketingului, e-CRM-ului, marketingului interactiv, SEO (optimizarea motoarelor de căutare) şi SEM (Search Engine Marketing - prin care se încearcă majorarea vizibilităţii unui website în motoarele de căutare - n.r.) este „sustinută".
Piaţa de marketing direct stagnează în acest an la nivelul de 20-25 mil. de euro

Europarlamentarul PSD Victor Boştinaru a atras atenţia în plenul PE asupra derapajelor nedemocratice împotriva presei din România, Italia şi Ungaria, culminând cu trecerea presei, de către administraţia Băsescu, în rândul ameninţărilor la adresa siguranţei naţionale scrie Mediafax. Declaratiile lui au atras o serie de reactii.
Boştinaru (PSD) atrage atenţia în PE asupra derapajelor nedemocratice împotriva presei în România

PDL şi Traian Băsescu "nu au făcut niciun gest politic de îngrădire a libertăţii presei", spune deputatul PDL Sulfina Barbu în replică la afirmaţiile europarlamentarului PSD Victor Boştinaru făcute în PE privind "derapajele nedemocratice împotriva presei din România", scrie Mediafax. "Presa este liberă şi campaniile la adresa preşedintelui stau mărturie. Aceste campanii arată că presa este liberă şi poate să spună ce doreşte", a apreciat Sulfina Barbu.
Sulfina Barbu: PDL şi Băsescu nu au făcut niciun gest politic de îngrădire a libertăţii presei

Presa îşi exprimă "zi şi noapte" dreptul de a critica fie acţiunile preşedintelui Traian Băsescu, fie acţiunile Guvernului şi nu se poate vorbi despre ameninţări la adresa mass-media, spune  Theodor Stolojan. "Aici, în Parlamentul European, parlamentarii pot declara, au libertatea de exprimare şi, dacă aşa i se pare domnului Boştinaru că presa este ameninţată în România, este părerea dânsului", a arătat Stolojan.
Stolojan: Presa îşi exprimă, zi şi noapte, dreptul de a critica Guvernul şi pe preşedinte

"Începe o campanie de intoxicare a mediilor de la Bruxelles" prin declaraţia eurodeputatului Victor Boştinaru privind "derapajele nedemocratice împotriva presei din România", spune Raluca Turcan. "PSD nu are legitimitatea morală să se prezinte ca apărător al presei, câtă vreme a fost cel care a încercat să cenzureze şi să-şi subordoneze mass-media şi, din acest punct de vedere, la un simplu search pe google, oficialii europeni se pot convinge că demersul PSD este unul nesincer şi necredibil, care arată că acest partid rămâne blocat în reflexele trecutului", a declarat, marţi, pentru Mediafax, Raluca Turcan.
Raluca Turcan: PSD începe o campanie de intoxicare a mediilor de la Bruxelles

DEX online, varianta de pe internet a unor dicţionare cunoscute ale limbii române, îşi doreşte să atragă publicitate, însă îşi rezervă dreptul de a refuza reclamele "care conţin greşeli gramaticale sau un stil necizelat", dar şi pe cele la ţigări, jocuri de noroc şi activităţi ilegale, scrie Mediafax. DEX online a apărut în august 2001 este un proiect iniţiat de Cătălin Frâncu, de profesie programator.
DEX-ul online vrea publicitate, dar fără greşeli gramaticale şi promovarea unor activităţi ilegale

Primul "ziar al străzii" din Serbia, numit Liceulice (Faţa străzii), a fost lansat luni şi va fi vândut de copii fără adăpost, care au fost instruiţi despre modul în care ar trebui să comercializeze această publicaţie lunară, notează Mediafax şi Evenimentul Zilei. "Acest proiect le va permite copiilor care vând publicaţia să câştige nişte bani, dar mai important este că ei vor experimenta ceva nou, vor căpăta încredere în sine şi vor învăţa ceva util. Asta le va da sentimentul că fac parte din societate", a declarat Miroslav Marinovic, redactorul şef al publicaţiei. Potrivit diferitelor estimări, în Belgrad există între 200 şi 700 de persoane fără adăpost.

Promoţii, preţuri mai mici, mai multă publicitate şi modificarea portofoliului de produse sunt ingredientele unei strategii de marketing prin care Danone România şi-a crescut anul trecut cifra de afaceri şi a înregistrat profit. Principala tendinţă în 2010 este online-ul, cu accent pe social media, spune Anca Stroe, Brand Marketing Manager Danone România, într-un interviu acordat Wall-Street.ro. În cifre brute, compania şi-a crescut bugetul de marketing cu 50%, până la 194 milioane de euro. În realitate, bugetul de marketing al Danone nu a crescut în 2009, explică Anca Stroe. Cu acelaşi buget din 2008, compania a obţinut mai multe inserţii de reclame pe TV printr-o cumpărare "mai eficientă” a spaţiului media.
Marketingul Danone: Online-ul merită un procent mai mare din buget decât îi alocăm în prezent

Publicis şi Publicis Events au lansat turneul naţional “Dacia Duster Offroad Experience”, notează Wall-Street.ro, HotNews şi DailyBusiness.ro. Evenimentul face parte dintr-un proiect câştigat în urma unui pitch desfăşurat la sfârşitul anului trecut.

Agenţia de publicitate Wunderman/Partnership a câştigat pitchul pentru lansarea oficială a magazinului Cocor Department Store. Evenimentul de lansare va avea loc pe 23 septembrie 2010, notează Wall-Street.ro şi HotNews.ro. Celelalte agenţii invitate la pitch au fost: The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split Advertising, Tonic Advertising, Pastel Group.

ISRA Center, companie independentă de cercetare de marketing din România, a devenit membră a reţelei internaţionale de companii independente Iris (Internaţional Research Institutes), a anunţat marţi compania, scrie DailyBusiness.ro. ISRA Center a fost selectată în toamna anului trecut pentru procesul de afiliere.
ISRA Center, membră a celei mai mari companii independente de cercetare de marketing din lume

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus