Skip to main content

8 noiembrie: Deputaţii au aprobat tacit desfiinţarea TVR3 şi TVR Info, la ideea lui Prigoană

 

Dintr-o iniţiativă a PDL-istului Silviu Prigoană, Camera Deputaţilor a făcut săptămâna aceasta primul pas pentru a desfiinţa două dintre canalele TVR – TVR 3 şi TVR Info –, fără vot şi chiar fără dezbatere, scrie Evenimentul Zilei.

Publicitate

Proiectul de lege catalogat de UDMR drept "o inepţie" abia după ce a fost adoptat tacit de deputaţi pe fondul blocajului din Cameră, aşteaptă mâine aprobarea Senatului pentru a intra în procedură de urgenţă.

Proiectul prevede desfiinţarea TVR 3 şi TVR Info, trecerea TVR Internaţional sub Ministerul Afacerilor Externe şi condiţionarea deschiderii altor canale ale TVR de un vot al parlamentului. Explicaţia: economia la buget.

"E necesară această procedură de urgenţă pentru ca bugetul pe 2011 să nu mai prevadă o cheltuială suplimentară pentru şapte canale ale TVR. Nu avem bani la buget. Dacă tot reducem la toată lumea, atunci să reducem şi la TVR numărul de canale. Că în afară de TVR Info şi TVR 3 e în facere TVR Sport şi mai sunt câteva pe care le clocesc ei acum. Pe ce bani? Anul trecut TVR a fost pe minus cu 17 milioane", şi-a explicat graba Prigoană, contactat de EVZ.
Deputaţii au aprobat tacit desfiinţarea TVR3 şi TVR Info, la ideea lui Prigoană

Piaţa de publicitate online din Europa o va depăşi anul viitor pe cea din Statele Unite ale Americii, scrie Wall-Street.ro, care citează rezultatele publicate de IAB pentru prima jumătate a anului. Cele mai importante creşteri au fost raportate de industriile de publicitate online din Marea Britanie (+10%) şi Spania (+20%). Clasamentul este completat de Polonia (+18%), Italia (+15%), Ungaria (11%), Franţa şi Bulgaria fiecare cu un avans de 10%, respectiv România (+8%). Potrivit datelor publicate de IAB în luna octombrie, piaţa de publicitate online din Marea Britanie a atins în primul semestru valoarea de aproximativ 2 mld. euro, având astfel o cotă de 24,3% din totalul industriei de publicitate locale.
Ţinte curajoase: Europa va depăşi SUA la capitolul publicitate online

ADN-ul publicităţii se va schimba semnificativ în anii care vin. Într-un interviu Money.ro Colin Kinsella, preşedinte Digitas North America, vorbeşte despre ce ar trebui să facă industria de publicitate pentru a se adapta la o nouă lume care se învârte în jurul smartphone-ului, a social networking-ului şi a geolocaţiei. Întrebat dacă balanţa se va înclina în favoarea internetului, în condiţiile în care televiziunea este principalul benficiar al bugetelor de publicitate, Kisella a răspuns:

“Deşi creşterea bugetelor pentru online continuă să fie susţinută cea mai mare parte a bugetelor continuă să ia drumul televiziunilor. Ceea ce nu împiedică însă ca balanţa să se încline din ce în ce mai mult în direcţia capitalizării TV-ului într-o manieră mai inteligentă, ca un mediu interactiv. (...) Pentru a avea succes marketerii trebuie să folosească fiecare instrument pe care îl au la dispoziţie. (…) În mod tradiţional o campanie mare ar fi debutat pe TV, însă asta nu va mai fi cazul în viitor. Trebuie să ne obişnuim să dăm startul online sau via mobile, să găsim o modalitate de a implica oamenii iar TV va trebui să migreze către capătul lanţului de promovare.”
Colin Kinsella, preşedinte Digitas: Viitorul publicităţii e advertising-ul ca serviciu

Impulsionaţi de promisiunea gloriei europene sau de marele premiu al selecţiei naţionale (un BMW seria 3), compozitorii români au înscris 77 de piese în cursa pentru desemnarea melodiei care va reprezenta ţara noastră la ediţia 2011 concursului Eurovision, care va fi organizat anul viitor la Dusseldorf, scrie Evenimentul Zilei. Selecţia Naţională Eurovision 2011 se va desfăşura la TVR, în noaptea de Revelion, şi va fi difuzată, în direct, pe TVR 1 şi TVR Internaţional.
Record de piese româneşti pentru Eurovision 2011

Facebook a "executat" o platformă "social media" evident superioară, recunoaşte Ramu Yalamanchi, creatorul Hi5, într-un interviu pentru Gândul. Dar acesta explică argumentat că e o problemă generală:

"Tehnologia nouă şi schimbările pieţei ucid afacerile existente. Noile afaceri de internet ucid vechile afaceri. Un exemplu clasic e Yahoo. Cei de acolo aveau o teorie despre ce îşi doresc oamenii care nu includea căutarea, ci în special conţinutul şi navigarea. Aşa a apărut Google, care a pus accent pe căutare. În trecut, Yahoo reuşea să ţină foarte puţin timp utilizatorii, acum se reorientează practic spre social media. Dar nu e uşor deloc să readaptezi afacerea".

Ce oportunităţi mai vede fondatorul Hi5? Ei bine, nu e uşor să afli de la cineva care încearcă să le valorifice. "Televiziunea mă uimeşte permanent. Nu doar că audienţa nu i-a fost afectată, dar în unele pieţe chiar a crescut! La Hi5 chiar am luat în calcul integrarea social media cu televiziunea. Ar fi interesant să te uiţi la un meci de fotbal, dar să şi împărtăşeşti păreri pe ecran cu prietenii tăi, nu?"
Te uiţi la TV şi-ţi scrii pe ecran cu prietenii: previziunile unui guru al internetului. Cum se poate naşte Hi5 în România

Mihai Fetcu a fost numit director de creaţie al agenţiei Lowe. El s-a alăturat echipei Lowe & Partners în 2009 ca Senior Art Director, iar de la 1 iulie 2010 coordonează activitatea departamentului de creaţie, scrie IAA.ro. Fetcu îşi propune o nouă abordare funcţională a modulului creativ, completând structura deja consacrată – art & copy cu reprezentantul de client service, care în viziunea sa trebuie să fie implicat 100% în activitatea unitului creativ.
Mihai Fetcu a fost numit Director de Creaţie la Lowe

Angajaţii BBC sunt în grevă, scrie Money.ro. Peste 4.000 de membri ai sindicatului au încetat lucrul vineri, pentru 48 de ore. Concomitent, greviştii au protestat în faţa sediilor BBC din întreaga ţară şi au promis că vor repeta acţiunea la mijlocul lunii noiembrie. Angajaţii BBC sunt nemulţumiţi de noul sistem de pensii. Pentru a reduce deficitul fondului de pensii, ajuns la un miliard şi jumătate de lire sterline, conducerea BBC a propus creşterea vârstei de pensionare de la 60 la 65 de ani. Măsura i-a înfuriat pe salariaţi care au respins orice negociere.
Angajaţii BBC au intrat în grevă

Un jurnalist rus, angajat al ziarului Kommersant, a fost bătut în faţa locuinţei sale din Moscova, scrie Evenimentul Zilei. El scrie pe subiecte legate de activitatea opoziţiei. Jurnalistul a fost agresat de două persoane a căror identitate a rămas necunoscută. El a fost spitalizat şi se află în comă indusă de medici. El a suferit fracturi la picioare, răni la mâini, la maxilar şi la cap.
Jurnalist rus, în comă după ce a fost bătut la Moscova

Agenţia Thinkdigital anunţă doi oameni noi. Grupul Medien Holding va edita revista Operei Naţionale Bucureşti, "Opera Magazin", cu apariţie lunară, scrie HotNews, pe scurt.
Pe scurt: Doi membri noi în echipa Thinkdigital. Medien Holding editează revista Operei Naţionale

Coca-Cola se pregăteşte de lansarea unei campanii globale de brand, care promovează băutura răcoritoare în contextul sărbătorilor de iarnă, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Noua campanie de brand se va derula pe TV, mediul outdoor, în cinematografe, online şi prin activităţi la raft, sub coordonarea departamentul de marketing Coca-Cola din Germania.
Coca-Cola îşi lansează campania globală de Crăciun în 90 de ţări

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Om_ Om_
    asa face rost nesimtitul asta de licenta pentru noile sale posturi sa inteleg... ce frumos...

Trimite un comentariu

sus