
AUDIENŢE. Cine a fost pe primul loc luni seara, Chefi la cuţite sau Las Fierbinţi? Răspuns: şi unul şi celălalt.
Las Fierbinţi, de pe Pro TV a fost cel mai urmărit pe intervalul serialului, la concurenţă cu Chefi la cuţite.
Emisiunea culinară de pe Antena 1 a fost însă mai lungă cu trei ore decât Las Fierbinţi. A trecut peste Pro TV după serial şi şi-a echilibrat audienţa, astfel că pe toată durata emisiunii au ieşit pe primul loc pe două segmente de public.
Să le luăm pe rând:
Las Fierbinţi, lideri pe prima parte a serii
Serialul de pe Pro TV a fost difuzat în prima parte a serii, între orele 20.30 şi 21.30
Naţional. La nivelul întregii ţări, peste 1,7 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi. Pe intervalul serialuluoi de pe Pro TV, la Chefi la cuţite erau aproape un milion de români. 980.000 mai exact.
Top cinci a fost completat de Kanal D (aproape 700.000), România TV (325.000) şi Realitatea (cu 310.000).
Urban. Aproape 750.000 de telespectatori din mediul urban pe Las Fierbinţi şi 560.000 la Chefi la cuţite. Mai la distanţă Kanal D (310.000), România TV (210.000), Realitatea şi Antena 3 (170.000).
Comercial. Pe segmentul comercial 21-54 de ani, topul la vârf a fost acelaşi: Las Fierbinţi (325.000) şi Antena 1 (285.000). Mult în spate celelalte staţii: Kanal D (85.000) şi Digi 24, cu 65.000.
Chefi la cuţite, primul loc pe aproape patru ore
Show-ul culinar de pe Antena 1 a câştigat teren după episodul Las Fierbinţi de pe Pro TV. Cum emisiunea de pe Antena 1 s-a terminat la miezul nopţii, media pe tot intervalul (20.30-00.00) a ieşit în avantajul Chefilor pe două segmente.
Naţional. La nivelul întregii ţări, Antena 1 s-a apropiat de Pro TV, dar nu a trecut peste. Mai exact, o medie de 1,17 milioane de români pe Pro TV şi 1,1 milioane la Chefi la Cuţite.
Pe tot intervalul serii, Kanal D a bifat aproape jumătate de milion de români. Au urmat trei staţii de ştiri: România TV (310.000), Realitatea (285.000) şi Antena 3 (250.000).
Urban. Chefi la cuţite a recuperat bine la oraşe, unde, după media pe tot intervalul, a fost pe primul loc, cu 620.000. Pe toată seara, media Pro TV a ieşit le 510.000.
Au urmat Kanal D (220.000), România TV (180.000) şi, la egalitate, Realitatea şi Antena 3 (170.000).
Comercial. Pe toată seara, media Antena 1 a ieşit peste Pro TV. Mai exact 310.000 la Chefi la cuţite şi 240.000 la Pro TV.
Pe acest target, diferenţa faţă de celelalte televiziuni e consistentă: 65.000 la Kanal D, 55.000 la Antena 3 şi Realitatea şi aproape 50.000 la Digi 24.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro