Skip to main content

Silviu Prigoană, Dan Voiculescu şi Irina Schrotter, cele mai cunoscute branduri personale din antreprenoriatul românesc

 

Silviu Prigoană, Dan Voiculescu şi Irina Schrotter sunt cele mai cunoscute branduri personale din antreprenoriatul românesc, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research pentru revista Biz.

Publicitate

Silviu Prigoană şi Dan Voiculescu ocupă primele două locuri ale clasamentului datorită autopromovării, acesta din urmă a fost ajutat şi de performanţa şi vizibilitatea afacerii create în media, trustul Intact. Iar Irina Schrotter este un brand extrem de vizibil prin natura businessului, punctează studiul.

Ion Ţiriac (cel mai bogat român, după Capital Top 300) ocupă locul 7 pentru simplul motiv că nu mai este perceput ca foarte activ şi dinamic în ultima vreme.

Iar Elan Schwartzenberg a obţinut un scor de notorietate / recunoaştere ridicat. Este perceput drept un om de afaceri dinamic, curajos şi întreprinzător, fără să-i fie concret cunoscute afacerile.

Biz şi Unlock Market Research au realizat şi un top 10 al performantei. Acesta reprezintă o evaluare raţională a omului de business, fără a considera componenta subiectivă/emoţionala sau recunoasterea sa ca activ/dinamic în prezent.

  1. Ion Ţiriac
  2. Silviu Prigoană
  3. Dan Voiculescu
  4. Dinu Patriciu
  5. Irina Schrotter
  6. Adrian Sârbu
  7. Elan Schwartzenberg
  8. Adrian Porumboiu
  9. Viorel Cataramă
  10. George Copos

Despre studiu:

Clasamentele au fost realizate în baza a două studii, cantitativ şi calitativ. Cercetarea cantitativă a constat în 200 de interviuri telefonice, cu persoane având vârste între 25 şi 35 de ani, femei şi bărbaţi, cu venituri ridicate, educaţie superioară, din Bucureşti.

Foto: Cotidianul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • misto topurile astea facute cu respondenti din bucuresti cu profil atipic (tineri cu venituri si educatie superioara) si promovate ca reprezentant opinia tuturor...

Trimite un comentariu

sus