Skip to main content

23 iunie: Filmele scapă de dublarea în română

 

Iniţiativa legislativă a deputatului PSD Victor Socaciu, care prevedea obligativitatea dublării în limba romană a tuturor filmelor difuzate la tv, a fost respinsă de Comisia juridică din Senat, scrie HotNews, care citează Agerpres.

Publicitate

Proiectul de lege a fost respins şi de Camera Deputaţilor, Senatul fiind for decizional în acest caz.
Iniţiativa legislativă privind dublarea filmelor în limbă romană, respinsă de Comisia juridică din Senat

"Până şi într-un academician stă o cusătoreasă", a fost principiul iniţial al Evenimentului zilei, care a împlinit, ieri, 19 ani de existenţă. La 19 ani de la apariţia EVZ, Ion Cristoiu, cofondator al ziarului împreună cu Mihai Cârciog, şi redactor- şef între 1992 şi 1997, povesteşte într-un interviu pentru EVZ cum a luat naştere celebra "bulină roşie" şi cum negocia cu guvernanţii pentru informaţii în exclusivitate.

Din interviu:

“Prin bulina roşie, eu am redus foarte mult din spaţiul ocupat de titlu, care la restul ziarelor ocupa aproximativ un sfert din pagina întâi.”

“Un obiectiv era ca articolele să fie acceptate de cititorul mediocru care era Ion Cristoiu. Eu am lansat cu acest prilej o formulă care a făcut carieră, anume că până şi într-un academician stă o cusătoreasă. Până şi un academician e sensibil la fapte ieşite din comun ale vieţii, precum crime şi violuri.”

“Publicul-ţintă era cititorul mediu, cititorul grăbit. Eu consideram că pagina întâi trebuie să aibă asemenea titluri încât să poată fi citite de pasagerul unui autobuz din ziarul pe care îl ţine în mână un cetăţean de pe trotuar. Ideea era să devină atât de curios încât la următoarea staţie să coboare pentru a cumpăra ziarul. Pe acest principiu am introdus supratitlurile şi subtitlurile.”
Cristoiu: "Toţi au spus că EVZ o să dispară"

Ferrari, Discovery şi Pro TV sunt cele mai fascinante branduri, potrivit unui studiu realizat de Unlock Market Research, care a stat la baza Topului 50 Branduri Fascinante lansat,ieri, de revista Biz, acesta fiind un demers ce a urmărit să prezinte mărcile care îi fascinează pe români.

Topul celor mai fascinante zece branduri se continuă cu Facebook, pe locul al patrulea, Porsche, pe cinci, Heineken, pe şase, Stella Artois, pe şapte, Swatch, pe opt, Murfatlar, pe nouă, şi Harley Davidson, pe zece, scrie Mediafax.
Printre brandurile româneşti care mai figurează în acest clasament al celor mai fascinante 50 de branduri se numără Joe (locul 24), Gerovital (26), Rom (29), Adevărul (35), Napolact (45), Dorna (46) şi Borsec (49).
Pro TV, cel mai fascinant brand românesc

LinkedIn, cea mai mare reţea de socializare profesională, cu peste 100 de milioane de utilizatori la nivel mondial, a lansat miercuri versiunea în limba română, scrie Mediafax, care citează un anunţ al companiei.
Peste 400.000 de angajaţi din România au deja profiluri pe LinkedIn şi peste 1.000 de grupuri au legătură cu România. Companii mari precum Romtelecom, Petrom şi Romstal şi-au creat deja pagini dedicate pe LinkedIn.
LinkedIn, acum şi în limba română

Preşedintele CA Dinamo, Nicolae Badea, a vorbit la Meciul Zilei despre vînzarea drepturilor de televizare ale Ligii 1, scrie GSP.ro. "Sîntem români şi vrem să vedem fotbalul românesc, dar depinde şi la ce preţ. Dacă piaţa nu recunoaşte cererea de ofertă pe care a făcut-o LPF va trebui să reconsiderăm oferta. Fotbalul nu poate progresa în anonimat", a spus Nicolae Badea.
Nicolae Badea: "LPF trebuie să micşoreze preţul drepturilor TV, fotbalul nu poate progresa în anonimat"

Jurnaliştii sunt deseori surprinşi înaintea emisiunilor sau a intervenţiilor în direct, cu sau fără voia lor, în momente jenante sau în timp ce vorbesc cu producătorii ori colegii, iar filmuleţele nu întârzie să apară pe internet, scrie Adevărul.
Blogul TvJurnaliştiRomâni a postat mai multe scene nedifuzate la televizor, în cadrul cărora oamenii de presă din România poartă diferite discuţii şi se strâmbă.

[youtube width="350" height="280"]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7iFVY-5oxIY[/youtube]
Spre exemplu, trimişii speciali ai Realitatea TV la nunta regală, Emma Zeicescu şi Cosmin Stan, au apărut în timp ce vorbeau despre publicitatea pe care postul tv o dădea înainte de cel mai important eveniment al anului din Marea Britanie. În cadrul filmuleţului Cosmin Stan este surprins în timp ce se plânge că, dacă este prea multă reclamă, degeaba s-au mai dus până în Anglia.
Vedetele TV spun lucruri trăsnite înainte de a intra în direct / Adelin Petrişor: „Ce dracu' vrea?“ VIDEO

Beerocracy, prima revistă de cultură a berii din România, va fi lansată vineri de Intriga Media, urmând să fie distribuită gratuit în sute de localuri din Bucureşti, scrie Mediafax, care citează un comunicat.
Beerocracy este singura revistă de cultură a berii din România şi este distribuită gratuit în 5.000 exemplare în sute de locaţii din Bucureşti, urmând ca, până în decembrie 2011, tirajul să atingă progresiv 30.000 exemplare.
Concomitent, se va lansa site-ul www.beerocracy.ro, ce se doreşte a fi un suport media de calitate în transmiterea promptă a ultimelor noutăţi din domeniu. Site-ul va dispune de o platformă cât mai interactivă pentru a putea găzdui discuţii şi opinii ale pasionaţilor de cultură a berii din România.
Beerocracy, prima revistă de cultură a berii din România, lansată vineri

Agenţia independentă de relaţii publice Borţun&Olteanu, afalata la un an de la înfiinţare, a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 70.000 de euro, mai mare cu cu 10% decât cea propusă în business plan în momentul lansării, scrie DailyBusiness.ro.

De asemenea, numărul de angajaţi permanenţi a crescut de la 14 la 18, se arată într-un comunicat de presă al companiei. În decursul acestei perioade, agenţia a câştigat cinci clienţi noi, respectiv Head & Shoulders, Ambient, CampingGrill.ro, Mihaela Glavan, Ordinul Arhitecţilor din România.
Câţi bani a făcut agenţia de PR Bortun€&Olteanu în primul an de funcţionare

Senatorul PNL, Dan Radu Ruşanu, cunoscut drept una dintre eminenţele cenuşii ale liberalilor, s-a trezit ieri, fără voia sa, “divorţat şi sărac”. Informaţia a fost publicată de Evenimentul zilei care, studiind neatent declaraţia sa de avere, a tras o concluzie total greşită, scrie Adevărul.

Liberalul nu numai că nu este divorţat, ba chiar se laudă că este un familist convins, relaţia sa cu soţia şi fiica fiind excelentă. Ce s-a întâmplat de fapt, de s-a ajuns la o asemenea ştire? Soţia sa a primit moştenire o suprafaţă mai mare de teren de la părinţi. Aceştia au trecut-o şi pe nepoata lor, Dana Maria- fiica senatorului- pe titlul de proprietate, alături de mamă. Dar ca să nu existe nici un fel de probleme, mama şi fiica şi-au împărţit legal moştenirea comună. “Partaj nu înseamnă numai divorţ, ci şi împărţirea unei moşteniri, iar soţia şi cu fiica mea au împărţit moştenirea comună de la socrii mei”, ne-a precizat, amuzat total de situaţie, Dan Radu Ruşanu.
Ruşanu, “divorţat” de Evenimentul Zilei

Daiana Anghel s-a alăturat echipei de Stiri Kanal D, în calitate de prezentator, scrie Adevărul.
Jurnalista are o experineţă în televiziune de şapte ani, timp în care a fost reporter, prezentator ştiri, ştiri sportive, dar şi co-prezentatoare în emisiuni de divertisment, scrie Adevărul.
Ea se alătură echipei formată din Simona Patruleasa, Christian Sabbagh, Silvia Ioniţă şi Bianca Ioniţă. Daiana vine practic în ajutorul Simonei, care se pregăteşte să intre în concediu prenatal.
Daiana Anghel a semnat cu postul Kanal D

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus