Skip to main content

20 octombrie: Patriciu: Majoritatea cărţilor Adevărul au fost cumpărate din mândrie

 

Doar 7% din totalul cărţilor vândute de Adevărul au fost citite, a declarat Dinu Patriciu, preşedintele Adevărul Holding, în conferinţa de lansare a topului 500 Miliardari realizat de Forbes România, relatează Wall-Street.ro.

Publicitate

"Am vândut 54 de milioane de cărţi în ultimii doi ani, dar doar 7% dintre ele au fost citite, restul stau spre mândria familiei. Asta nu se întâmplă în Germania", a spus Patriciu.

Declaraţia a venit în contextul în care omul de afaceri afirma că în Europa există două tipuri de culturi majore - cea mediteraneană, specifică sudului, şi cea comunitară, tipică nordului continentului.

Patriciu a explicat că în cultura mediteraneană important este statutul social al individului. Spre deosebire de cultura din nord, orientată spre culturile comunitare, cei din sud se măsoară în funcţie de statutul social pe care îl au.
Patriciu: Majoritatea cărţilor Adevărul au fost cumpărate din mândrie

Bogdan Naumovici a povestit pentru EVZ cum a luat naştere şi cum a fost filmat spot-ul "Laser, frate!", marele câştigătior al galei "10 ani de creativitate românească", desfăşurată în urmă cu două seri.

Bogdan Naumovici, autorul şi protagonistul spotului, a spus că a ajuns să joace în el dintr-o întâmplare. "Ne-a venit ideea spotului cu o seară înainte de prezentare, aşa că n-am mai avut timp să facem un storyboard. Am filmat o reclamă de probă, iar clientul, Altex, a spus că o acceptă doar dacă joc eu în ea", povesteşte Naumovici.

Povestea fusese creată iniţial pentru un ghid TV, «Apropo TV», însă cei de la Publimedia au ales în final o altă idee. Mai târziu, când am primit brief-ul pentru televizoarele de la Altex, cineva şi-a amintit de ideea pusă la sertar”, mai spune creativul-şef de la 23 Communication Ideas.
Culisele celei mai bune reclame TV româneşti din ultimul deceniu | VIDEO

Televiziunea Romană a transmis o reacţie la afirmaţiile făcute de preşedintele PSD Victor Ponta, care a declarat marţi, într-un interviu pentru Gândul.info, că "TVR este o catastrofă naţională, o televiziune de propagandă, o gaură uriaşa la bugetul public", scrie HotNewsTeleviziunea Romană susţine că propriile cercetări efectuate în ultimul an "conduc la concluzia că TVR este un brand cu reputaţie şi credibil pe piaţa media".

Potrivit instituţiei, un sondaj comandat de TVR şi realizat în luna octombrie, pe un eşantion reprezentativ naţional, arată că "58% dintre români percep TVR ca pe un post tv care progresează şi care se modernizează". TVR precizează că rezultatele acestui sondaj vor fi comunicate integral în perioada următoare.
TVR îi răspunde lui Ponta, care a spus că televiziunea publică este o "catastrofă naţională": 58% dintre români percep TVR ca pe un post tv care progresează şi care se modernizează

Infopress, companie deţinută de fondul spaniol de investiţii GED Capital, a achiziţionat integral Revai Printing House, principala tipografie din Ungaria, scrie Wall-Street.ro.

Grupul nou format va avea o cifră de afaceri consolidată de 80 milioane euro şi aproximativ 500 de angajaţi, devenind astfel cea mai mare tipografie din Europa Centrală şi de Est. Cu această achiziţie, GED a investit peste 15 milioane euro în ambele companii.

GED a preluat anul trecut controlul a 92% din capitalul social al grupului Infopress, cea mai mare companie de servicii tipografice din România, într-o tranzacţie de peste 12 milioane de euro.
Infopress, la cumpărături în Ungaria

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Tind sa-i dau crezare pixelatului, stiu multe biblioteci in care cartile astea stau inca in tipla. Daca aveau poze poate le deschideau mai multi.
  • "Doar 7% din totalul cărților vândute de Adevărul au fost citite" Da ziarul Adevarul de cati oameni este citit? Tot de catre 7% din cumparatori? :)

Trimite un comentariu

sus