Skip to main content

4 noiembrie: RCS, amendată cu 10.000 de lei pentru c-a dat la liber programe pentru adulţi

 

RCS&RDS a primit o amendă de 10.000 de lei de la CNA pentru transmiterea necodată a postului TV pentru adulţi Super One, în pachetul de bază, scrie Adevărul, care citează Mediafax.

Publicitate

Societatea de cablu nu este la prima abatere de acest gen.
În 2010, compania RCS&RDS a mai fost amendată de Consiliu de două ori pentru aceeaşi încălcare a legii.

CNA a mai amendat cu 10.000 de lei societatea Intelsat SRL, tot din cauza transmiterii postului Super One în pachetul de bază.

Intelsat SRL transmitea programe pentru adulţi, dar nu prealua posturile TV 5, TVR 3, TVR Info şi TVR Iaşi, obligatorii la difuzare, încălcând astfel prevederile articolului 82 din Legea audiovizualului.
RCS & RDS, amendată cu 10.000 de lei pentru c-a dat la liber programe pentru adulţi

Dana Rogoz şi Dragoş Bucurenci vor prezenta pastila informativă "Lecţia de prim ajutor", o emisiune cu o durată de cinci minute, difuzată din 5 noiembrie, la Pro TV, anunţă Mediafax.

"Lecţia de prim ajutor" va fi difuzată de Pro TV începând cu 5 noiembrie, după emisiunea "Ce se întâmplă, doctore", de la ora 10.00 şi îşi propune să pregătească populaţia pentru acordarea primului ajutor şi pentru sesizarea corectă a serviciilor medicale de urgenţă.
Dana Rogoz şi Dragoş Bucurenci vor prezenta "Lecţia de prim ajutor", din 12 noiembrie, la Pro TV

Transilvania Channel, postul lui Arpad Paszkany, finanţatorul echipei CFR Cluj, a primit licenţă de satelit şi poate emite la nivel naţional, scrie Mediafax.

Transilvania Channel deţine şi o licenţă de difuzare prin cablu, primită în septembrie 2007, iar postul a fost autorizat de CNA în 2008. Până în prezent postul a emis la nivel regional.
Transilvania Channel, deţinut de Arpad Paszkany, a primit licenţă de satelit şi poate emite naţional

Imperiul media deţinut de Murdoch a intrat pe plus în noul an financiar.News Corporation a raportat venituri totale pentru primul trimestru financiar din 2012 (iulie-septembrie), de 7,96 miliarde de dolari, o creştere de 7% faţă de T1 2011, scrie Fin.ro.

Venitul operaţional a fost de asemenea în creştere, până la 1,39 miliarde de dolari, un avans de 21% faţă de perioada similară a anului trecut.

Divizia de cablu, ce include printre altele Fox News Channel şi Naţional Geographic, a avut cea mai mare pondere din cifra de afaceri totală a conglomeratului media, adunând venituri de 2,12 miliarde de dolari, în creştere cu 13% faţă de perioada similară a anului trecut.

Divizia de publishing, ce include Sunday Times şi The Wall Street Journal, a obţinut venituri de 2,06 miliarde de dolari, în creştere cu 1% faţă de T1 2011.
News Corp., venituri în creştere cu 7%

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • si eu am vazut carul digi tv in magurele judetul ilfov transmitea de la institutul de fizica al pamantului si filmau de zor.
  • Si eu stiam ca vor post de stiri,si parca am citit tot aici la Petrisor ca au obtinut licenta.
    Am vazut la randul meu masina aceea pe la TNB saptamana trecuta si credeam ca deja au inceput sa emita.
  • Pai cei de la RCS vor sa deshida un post de stiri. Iar de ceva timp tot aduna material pt. a avea arhiva video.
  • pun si eu o intrebare la care cine stie rog sa imi raspunda.
    Ce cauta DIGI TV cu caru tv, (acea masina care transmite live imagini catre posturile tv) la diferite evenimente din bucuresti? spre exemplu saptamana trecuta am obserat o asemenea masina (pe care scria digi tv si avea antena de transmitere) la greva taximetristilor sau la tribunalul bucuresti transmitand pe huidu la proces.
    pentru cine transmite caru DIGI TV ?
  • Dan A2 mai cauta in banda ta TV pt ca este in pachetul de baza.
  • Inca o dovada ca baietii astia isi fac de cap pe piata din Romania. Rds&rcs nu mai e ce a fost acum cativa ani. Au ajuns sa acapareze piata si acum nu mai tin cont de dorintele si nici macar de drepturile clientilor. Sper ca usor usor si cu amenzi din partea cna-ului sa se ajunga la normal si sa bage inapoi in grila posturile pt care eu am semnat contractul, GSP, A2, etc!
  • Nici RCS nu transmite in Bucuresti in pachetul digital programul TVR3. Nu pot spune ca-mi lipseste, dar daca e lege...

Trimite un comentariu

sus