Skip to main content

Sorin Blaga pleacă de la şefia marketingului Adevărul

 

ACTUALIZARE. Sorin Blaga a declarat pentru paginademedia.ro că după plecarea de la Adevărul Holding se va concentra pe "un proiect în vânzări, marketing şi comunicare". Declaraţia integrală, în continuare.

Publicitate

Sorin Blaga, director de marketing la Adevărul Holding, a demisionat din funcţia pe care a ocupat-o în ultimul an. Blaga a venit la Adevărul în urmă cu un an, după cum paginademedia.ro a scris AICI.

Sorin Blaga: Motivul plecării mele de la Adevărul Holding este neimportant, nu e legat de ceva anume, este însă important că plec după o experienţă frumoasă, utilă şi foarte intensă.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, Blaga a declarat: Voi continua activitatea profesională în afara industriei de media cu un proiect în vânzări, marketing şi comunicare.

La sfârşitul anului 2010, Sorin Blaga a fost ales preşedinte al comitetului de organizare al festivalului de publicitate Effie 2011, după cum paginademedia.ro a scris AICI. La momentul respectiv, Blaga ocupa funcţia de director de marketing şi comunicare al Rompetrol. Decizia a fost luată de IAA (International Advertising Association) şi UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România) în cadrul unei adunări comune, care a avut loc la jumătatea lunii decembrie.

Acesta mai face parte, din iunie 2009, şi din consiliul director al organizaţiei IAA România, în cadrul căreia ocupă funcţia de director de program.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • da/nu da/nu
    De multa vreme urmaresc ce se intampla cu presa romaneasca si am ajuns la un adevar simplu - este singura categorie de business "dezvoltata" de antreprenori locali spre deosebire de retail, b2b sau b2c care au fost practic inventate de catre multinationale prin instrumente de lucru, metodologie si know-how testate in ani de zile pe piete deja mature. Institutiile de presa din Romania nu au un referential dupa care sa se ghideze si sa-si calibreze businessul ... totul se face dupa ureche si dupa pareri ale unor moguli(a se citi personaje dubioase care au facut bani de cele mai multe ori in combinatii cu statul) de unde si lipsa de viziune, coerenta in continut si evident ... haosul produs pe piata fortei de munca. Criza economica a aratat limitele managementului de presa eminamente romanesc care se traduce prin: supra-dimensionarea unor redactii ca mai apoi sa urmeze concedierile aiuristice, lipsa unor pozitionari clare de continut (varza editoriala), promovarea si auto-promovarea complet anemice si (mai ales) cretine, lipsa cercetarii de piata (inainte de lansarea unui produs si nu dupa ce a fost lansat!!!) ... si lista ar putea continua, dar nu e cazul sa tinem un seminar aici si acum. Pe scurt, managementul de presa din Romania este complet abulic, urechist .... si lipsit de bun simt. In acelasi timp nu pot sa nu-mi pun o intrebare: daca tot nu va luati salariile, daca proprietarii si managerii din media isi bat joc de voi... de ce nu va gasiti altceva de facut? Consecventa are ceva bovin ... ma iertati. Inchei cu o constatare trista - criza economica a aratat lipsa uriasa de caracter a jurnalistilor romani ... s-au indoit pana s-au rupt. Pacat.
  • croitorescu cel viteaz croitorescu cel viteaz
    cata vreme nici in trust n-au existat asa-numitele semnale, inseamna ca s-a tras un tiraj, sa-i zicem asa, confidential
  • publicitarul publicitarul
    @un om: corect, da' cu cine s-o faci? pun pariu ca oamenii de-acolo isi vad de treaba de prca nu se intimpla nimic. Pe une ca-si merita soarta.
  • un om un om
    Acum ar fi momentul pentru o greva
  • un om un om
    Naspa. e teapa. INCA UNA
    Nu pleaca... si io care ma pregateam sa ma duc acolo sa ma milogesc de Grigore sa ma primeasca inapoi, pe juma de salariu
  • publicitarul publicitarul
    @a.m. Asa sa fie!
  • a.m. a.m.
    mic.ro e in faliment. ca inca vreo alte 6, 7 societati ale domnului patriciu despre care nu se vorbeste (pentru ca s-a avut grija sa fie bine acoperite). urmeaza falimentului adevarul holding (despre care in anume cercuri se stia de mai bine de 3 luni). acele asa-zise reorganizari care vor urma, reimpartirea pe mici societati etc, reprezinta toate, de fapt, pregatirea falimentului. imre si caraghiosul ala imberb de razvan ionescu pot fi multumiti, au falimentat cel mai destept trust de presa construit cu pricepere de oameni cu adevarat priceputi si muncitori. nu zic aici de corneteanu, ca multe tampenii a facut si ala, zic aici de toti jurnalistii de buna credinta si de valoare care au trecut prin adh si de munca carora si-a batut joc un imre, un ionescu, un cartianu sau borcan. acesti oameni si-au batut joc de viata si de destinul profesional al multora. si se va face dreptate.
  • un om un om
    Interesanta miscarea cu Imre. L-a sacrificat Patriciu ca sa mai inchida gura angajatilor. Sa fie momentul pentru reitrarea in scena a lui Rosca Stanescu?
  • Mihaela Mihaela
    Caţavencii au apărut ca de obicei, iar site-ul are conţinut special online, pe lângă materialele din print care se pun treptat. Mai insistaţi pe la chioşcuri...
  • publicitarul publicitarul
    da, cica si-a dat demisia (intocmita de avocati).de ce era nevoie ca demisia sa fie intocmita de avocati? te pomenesti ca-l scoate pe patriciu si bun de plata penru jaful pe care l-a facut la AH, nu ca e el bun de plata ca nu si-a indeplinit obligatiile din contract. o mai cere si daune morale c-a fost injurat de angajati… la cit tupeu are tiganu’ ospatar… nu ma mai mir de nimic.
  • LOLLY LOLLY
    Bravo!!! A plecat si Srek,cei de la Adevarul,puteti fi bucurosi, ca poate se mai schimba,IN BINE,ceva...
    SPERANTA,moare ultima...
    Dumnezeu are grija de oamenii care muncesc!
  • un om un om
    Aveti idee daca a aparut Catavencii azi? L-am cautat pe la 4 chiscuri si nimic. Nici site-ul n-a mai fost actualizat. Probleme cu hartia sau sunt primii din trust care au pus-o de greva?
  • Sclav pe plantatia lui Stancu Sclav pe plantatia lui Stancu
    Raluca Badea, fratilor, este o valoare. A fost o mare ziarista la ZF, ziarul ala care arata la fel zi de zi, cu un tiraj confidential. Are la activ sute, poate mii de cronici despre restaurante de fite, cate n-o sa fiti voi in stare sa faceti toata viata. Toate astea sunt scrise cat se poate de obiectiv si numai "de bine" sub semnatura lui Imre, posibil in schimbul unor mese copioase, cu siguranta platite din buzunarul lui.
  • Gogo Man Gogo Man
    Adi, tu ti-ai luat salariul, mai baiete! Esti ori Ionescu, ori frustrata Raluca Badea, ori Cartianu sau Orcan. De acord, totusi, cu tine: Blaga o fi un bun profesionist, dar nu prea are ce cauta in presa! Pai omul asta nu citea ziarele pe care trebuia sa le promoveze, colega, ca de reviste nici nu poate fi vorba! Bine, nici Imre nu-i diferit, dar macar mondenoidul asta isi baga coada pe la Click, il cheama la ordin pe Stancu (apropo, cine e Stancu?!), ii supervizeaza prima pagina, mai vine cu o dictare despre Remus Truica, mai pune de-un ciubuc in Forbes, mai isi comanda cate ceva prin OK etc.
  • adi adi
    baietii...-cv-urile trebuie scrise ca lumea, nu cu responsabiltati in el de genul-am 350 de comentarii pe pagina de media/reportervirtual si 38 de raspunsuri la ele....
    hai ca se poate...
    daca vreti trimiteti la mine ca vi le aranjez eu....
    ps:si nu mai fumati toata ziua pe la coltuir sau cafenea...ca de aia nu aveti bani

Trimite un comentariu

sus