
Agenţia Propaganda a creat o campanie inedită pentru lansarea celui de-al doilea sezon al serialului românesc În derivă, realizat şi difuzat de HBO.
Campania dedicată serialului care îl are în rol principal pe Marcel Iureş se desfăşoară în perioada octombrie - noiembrie 2012 şi se numeşte "Drama e în detalii". Premiera noului sezon din În derivă va avea loc pe 5 noiembrie.
Promovarea noii serii se desfăşoară pe următoarele medii: outdoor, outdoor neconvenţional şi online.
Principalele obiective ale campaniei sunt crearea de notorietate pentru data lansării, atragerea audienţei din rândul celor care au urmărit prima serie, dar şi din rândul oamenilor care consumă drame psihologice.
Conceptul campaniei:
Campania gândită şi implementată de Propaganda, "Drama e în detalii", descrie un nou gen de acţiune, care vine din furtunile interioare ale personajelor.
Toate problemele şi angoasele lor ni se dezvăluie, pe firul unor şedinţe de terapie, într-o acţiune care stă în jocul unor actori foarte talentaţi, în emoţiile care li se derulează pe faţă, în detalii care trădează drame.
Despre outdoor-ul neconvenţional
- Titlul serialului – ÎN DERIVĂ 2 – a fost expus în pasajul de la Universitate, sub formă de litere volumetrice. Dacă te apropii, poţi vedea basoreliefuri care exprimă, în detalii, drame din timpul şedinţelor de psihoterapie prezentate în film.
- Din aceeaşi serie, pentru că noul sezon În derivă s-a lansat toamna, pentru a anunţa noul sezon echipa de la Propaganda s-a folosit de un detaliu specific anotimpului – căderea frunzelor. Astfel, câteva mii de frunze galbene, de toamnă, au plutit şi vor pluti în derivă, în mai multe zone din Bucureşti. Cei care trec pe lângă ele vor putea vedea imprimat pe aceste frunze chipul personajului principal – Doctorul Andrei Poenaru - sau detalii legate de data lansării serialului. Piaţa Romană a fost unul dintre locurile în care „au picat” deja frunzele imprimate cu detalii din noul serial marca HBO.
Câteva execuţii realizate în această campanie, în continuare.


Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Deci, acea agentie mizerabila, Propaganda a realizat de data asta una dintre cel mai bune si mai frumoase campanii.
Si print-ad-urile, si ideea cu basoreliefurile redate pe litere, toate acestea sunt extraordinar de bune, concept executie, tot.