Skip to main content

BILANŢ. Campania Gândul, Why don't you come over?, a ajuns în peste 100 de publicaţii internaţionale

 

campania gandul

Publicitate

Campania Why don't you come over?, semnată de GMP Advertising împreună cu Gândul.info, s-a răspândit în toată lumea în cele două săptămâni în care a rulat. Campania s-a încheiat pe 11 februarie cu mesajul românilor către premierul David Cameron, publicat în The Guardian.

Campania Gândul în cifre:

  • Peste 5.000.000 impresii în presa românească (print, online, radio, TV);  (estimare a reach-ului campaniei pe baza audienţei canalelor care au acoperit subiectul)
  • Peste 100 de materiale în presa internaţională;
  • Peste 1.500.000 impresii pe Facebook;
  • 49.000 impresii pe Twitter;
  • Peste 17.000 impresii pe bloguri şi în comentarii;
  • Peste 60.000 comentarii în presa românească online;
  • Peste 300 de români şi-au pus canapelele la dispoziţia britanicilor care vor să vină în vizită;
  • 2 britanici şi-au depus candidatura pentru locuri de muncă în România.

Campania a avut un mare impact internaţional şi vizibilitate în titluri prestigioase din Marea Britania, SUA, Franţa, Germania, Irlanda, Spania, Ungaria, Belgia, Brazilia, India, Elveţia sau Pakistan. Au scris ori vorbit despre campania Why don’t you come over?  Financial Times, Associated Press, BBC News, Huffington Post, Reuters, ZDF, Daily Mirror, The Independent, El Mundo, The World sau BBD Lincolnshire. Subiectul a ajuns şi în Time, devenind prima campanie românească despre care scrie faimoasa publicaţie.

Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising: „Englezii au o vorbă: „We walk the talk”. Cu această campanie le-am demonstrat că şi noi, românii, credem în acest principiu. I-am invitat aici cu postere, le-am oferit şi cazare şi locuri de muncă. Totul e pe bune.”

Claudiu Pândaru, Director editorial Gândul.info: “Cred ca am descoperit un lucru important aici: nu poţi să faci campanie pozitivă României vorbind doar despre peisaje şi tradiţii. România trebuie să arate că e modernă, adaptată la vremuri şi inteligentă. Asta am încercat să facem: să le arătăm englezilor că au cu cine sta de vorbă. Cu români fără complexe de inferioritate, care sunt dispuşi să folosească umorul pentru a construi înţelegere şi dialog!”

Webstyler s-a alăturat GMP Advertising şi Gândul şi a venit cu ideea unei platforme de ”couchsurfing”, www.whydontyoucomeover.co.uk prin care englezii sunt încurajaţi să vină să viziteze România. În acelaşi website a fost integrat şi modulul de joburi, unde britanicii pot candida în continuare pentru o slujbă în România.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • adigena adigena
    inca o sintagma AutoIronica.... pt acesta campanie:

    "We sent our ambassador over, just to trick you and keep you away!"

    :)))

Trimite un comentariu

sus