Skip to main content

Se caută jurnalişti pentru o publicaţie online

 

jurnalisti_52523800Asociaţia React caută jurnalişti cu experienţă, "fini cunoscatori ai sectorului

Publicitate

neguvernamental din România". Acestia vor scrie reportaje, interviuri, studii de
caz şi cercetări pentru o nouă publicaţie online privind sectorul neguvernamental,
economia socială şi responsabilitatea socială corporativă.

Responsabilităţi:

  • Documentarea şi culegerea informaţiilor din surse cât mai variate şi relevante
  • Deplasări pe teren
  • Realizarea unui numar minim de articole de specialitate şi de interes pentru domeniul neguvernamental şi CSR, săptămânal
  • Interacţiuni atât cu persoanele cunoscute din domeniul neguvernamental, cât şi cu beneficiari
  • Identificarea şi propunerea subiectelor
  • Respectarea termenelor limită stabilite
  • Prezenţa fizică la şedinţele de redacţie săptămânale ce au loc în Bucuresti, la sediul Asociaţiei React

 Cerinte:

  • Experienţă anterioară în sectorul neguvernamental şi capacitatea de a-l înţelege
  • Experienţă în redactarea de articole pentru online
  • Limba engleză la nivel avansat
  • Capacitatea de a interpreta şi corela date statistice
  • Originalitate şi creativitate
  •  Proactivitate
  • Curiozitate profesională şi dorinţa de a obţine ce e mai bun dintr-un material jurnalistic
  • Abilităţi de relaţionare cu oameni din toate categoriile sociale
  • Utilizator avansat al pachetului MS Office
  • Abilităţile de lucru cu softuri de editare grafică reprezintă un avantaj

Plata jurnaliştilor se va face în funcţie de numărul şi tipul materialelor publicate.

Pentru cei interesaţi, în continuare, un Pre – Interviu:

1. Oferă-ne un link către articolul online pe care consideri că l-ai scris cel mai
bine din tot ce ai publicat.

2. Ce experienţă ai în redactarea de articole pentru domeniul neguvernamental /
non-profit?

3. Ce crezi că ar trebui să conţină un articol foarte bun legat de o tema socială?

4. Cât de bine cunoşti sectorul neguvernamental? (Argumentează)

5. Ce te-ar avantaja mai mult: un program cu numar fix de ore prezente la
birou/zi, un program flexibil cu întâlniri de redacţie săptămânale sau o
colaborare bazată pe e-mail?

6. Cât te aştepţi să câştigi pentru un reportaj de 1000 de cuvinte, care nu
implică deplasarea în afara oraşului?

Raspunsurile la intrebarile de mai sus vor fi trimise într-un e-mail (cu subiectul “Aplicatie jurnalisti”) alaturi de un CV actualizat, la [email protected], pana la data de 24 februarie 2013.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • in ultima vreme afaceri miraculoase sunt oferite romanilor. cultura trufelor, cultura ciupercilor, cresterea albinelor. toate inseamna faliment curat. piata este plina cu ciuperci si miere de albine la preturi foarte mici.

    la fel si in presa, romanii sunt condamnati la presa scrisa. online-ul este sufocat de tineri condeieri care sunt pusi pe liberi in presa tiparita.

    doar ca online-ul nu inseamna presa scrisa. este total ALTCEVA.

    ESTE UN ALT TIP DE CULTURA, TOTAL OPUSA CU CEA BAZATA PE SCRIS SAU AUDIOVIZUAL.

    a suprapune scrisul pe ONLINE este doar o incercare disperata de a pastra societatea industriala.

    diderot spunea ca omul o sa fiel liber cand ultimul rege va fi spanzurat cu matele ultimului preot.

    PRIN ONLINE SE POATE CONSTRUI O SOCIETATE DIGITALA CU ALTE REGULI DECAT CEA INDUSTRIALA. DE AICI SI INVERSUNAREA DE A MASCA ONLINE-UL IN PRESA SCRISA.
  • eu as mai adauga la Cerinte, pe langa ce scrie pe acolo, ca respectivii jurnalisti, doritori de angajare, sa aiba cel putin un premiu Pullitzer la activ. Asta ca sa fie tacamul complet...
  • Cred ca am observat cu totii ca in anunturile de angajare din Romania nu se precizeaza salariile oferite, desi in toata lumea civilizata se intampla altfel: anuntul cu postul disponibil contine si salariul oferit, asta si in SUA si in toata Europa. Lucrurile sunt clare: o campanie are niste nevoi si trebuie sa spuna clar cu cat poate plati un om ca sa i le satisfaca. La noi in schimb este mentalitatea stapan-sclav si toate revistele de cariere dau sfaturi despre cum sa te porti mai bine la serviciu si cum sa-ti faci CV-ul, dar nimeni nu scrie despre secretomania salariilor. E perfect normal sa stiu din start ce salariu ofera o companie pentru un anumit post ca sa decid daca trimit sau nu CV si daca are rost sa ma duc la interviu. Unii dintre cei care isi cauta joburi lucreaza oricum in alta parte si ar fi normal sa stie daca merita sa se invoiasca de la locul de munca actual 2-3 ore (punem si drumul la socoteala) ca sa se duca la interviu. Timpul costa bani pentru toata lumea, nu doar pentru companii. Cerinte stiu cu totii sa puna in anuntul de angajare, intind un listoi cu abilitatile necesare si cu sarcinile pe care trebuie sa le indeplineasca viitorul angajat, mai pun si un interviu online cu 4-5 intrebari, iar la beneficii....pauza. Iar asta nu e corect.
  • Care e diferenta dintre un site si o publicatie on-line?
    Nu e "publicatie" un nume prea pretentios pentru un site, sau blog?
  • "Plata jurnaliștilor se va face în funcție de numărul și tipul materialelor publicate."

    Si totusi, care ar fi salariu minim pentru un jurnalist cu activitate NORMALA?

Trimite un comentariu

sus