Asociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA) vrea să extindă măsurarea audienţelor TV şi la mediul online, potrivit preşedintelui ARMA, Lucia Antal.
"Pierdem multă audienţă în online. Există o modalitate care ar putea aduce beneficii tuturor televiziunilor, dacă o implementăm. Suntem în perioada de testare. Testarea internă în ARMA a început. Implementarea depinde de membri, pentru că sunt nişte costuri care ar trebui suportate de către membrii Asociaţiei. Este dificil să prognozăm", a declarat Lucia Antal.
Liliana Mihăilescu, Managing Director Kantar Media Audiences: „Alături de ARMA căutăm soluţii pentru a extinde măsurarea audienţelor şi la mediul virtual. Am început deja discuţiile pentru derularea unui studiu pilot”.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Includerea in audienta TV a publicului care urmareste posturi/emisiuni TV prin intermediul internetului, online, este cu totul altceva decat lasa sa se inteleaga titlul articolului. Ar fi util sa prezentati clar in ceea ce consta noii indicatori care urmeaza a fi masurati.