Skip to main content

ARMA vrea măsurarea audienţelor şi în online

 

televizor

Publicitate

Asociaţia Română de Măsurare a Audienţelor (ARMA) vrea să extindă măsurarea audienţelor TV şi la mediul online, potrivit preşedintelui ARMA, Lucia Antal.

"Pierdem  multă audienţă în online. Există o modalitate care ar putea aduce beneficii tuturor televiziunilor, dacă o implementăm. Suntem în perioada de testare. Testarea internă în ARMA a început. Implementarea depinde de membri, pentru că sunt nişte costuri care ar trebui suportate de către membrii Asociaţiei. Este dificil să prognozăm", a declarat Lucia Antal.

Liliana Mihăilescu, Managing Director Kantar Media Audiences: „Alături de ARMA căutăm soluţii pentru a extinde măsurarea audienţelor şi la mediul virtual. Am început deja discuţiile pentru derularea unui studiu pilot”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Titlul articolului este confuz, ducand cu gandul la faptul ca ARMA doreste sa masoare audienta online, adica a site-urilor web. Ar fi util sa clarificati acest aspect. In prezent audienta siteurilor web este disponibila industriei de publicitate, fiind realizata de mai mult de 6 ani de BRAT, prin studiului SATI. SATI ofera informatii despre numarul vizitatorilor siteurilor, profilul acestora si traficul siteurilor, o parte a rezultatelor fiind publice pe www.brat.ro. Prin intermediul SATI, BRAT masoara si streamingul audio/video, prin indicatori tehnici din care o parte disponibili si pe http://www.brat.ro/sati/streaming.

    Includerea in audienta TV a publicului care urmareste posturi/emisiuni TV prin intermediul internetului, online, este cu totul altceva decat lasa sa se inteleaga titlul articolului. Ar fi util sa prezentati clar in ceea ce consta noii indicatori care urmeaza a fi masurati.
  • Intrebarea e alta: cum o sa se masoare RCS pe peoplemetre daca Sarbu merge la RCS? Ca prin targ asta se aude. Ca pleaca. Da inainte face o surpriza CME si face praf pro. Adica isi ia oamenii cu el. Si cine vrea sa verifice sa caute Red Umbrella. O sa descopere firma Catincai marinescu (pt cunoscatori, VP CME). Asa ca cel mai probabil o sa plece Razvan Atanasescu care era pe vremuri sales la reteaua de statii locale, Rafaelle Marinescu , sefu de la MTV, Costica Iacobescu si cica Nicoleta Birta si unu Vartosu.
  • Daca posturile TV nu sunt multumite de Kantar, pot schimba firma, simplu. Daca ai o audienta mica in zona marjei de eroare (precum Realitatea), e nasol. Oricum la Realitatea se schimba patronu la fiecare cateva luni, asa ca nu conteaza ce zice Gusa.
  • Pro TV SA are la fel de multe voturi in Adunarea Generala ARMA ca si Realitatea Media.
  • ARMA este un ONG format din pasturile de televiziune, agentii de publicitate si companii care isi fac reclama. Deci din cotizatiile membrilor (persoane juridice).
  • Audienţele on-line se vor măsura exact cum se măsoară şi pe cablu: eronat.
  • iulia, eu cred ca ai ceva cu Pro-ul. parerea mea e ca, televiziunea se muta pe internet. iar Pro-ul, e singura televiziune din romania, care observ ca a inteles acest lucru. totusi, ma intreb, cum se va masura audienta pe online. mai ales ca exista tot felul de metode, mai putin ortodoxe, de a vedea un post tv pe internet.
  • Asociatiile functioneaza din taxele anuale ale membrilor acestora.
  • Incredibili astia din trustul pro !!! Nu este suficient ca au otravit sistemul de masuratori prin peoplemetre acum vor sa adauge si audienta online. Toate piata este contienta de generatoarele pe care le au pentru numarul de vizitatori dar hai s-o speculeze cat mai mult. Acum sa cotizam cu totii ca sa cistige cat mai mult pro-ul in frunte cu Lucia Antal sefa asociatiei Pro TV.

Trimite un comentariu

sus