Din 23 martie, Minimax va avea o nouă imagine. Atat logo-ul cât şi cunoscutele personaje ale postului vor fi proiectate 3D, iar difuzarea canalului TV se va efectua în format 16:9.
Noua înfăţişare debutează cu o campanie naţională, prin intermediul căreia Minimax îi învaţă pe copii sa recicleze.
Minimax lansează un concurs de reciclare pentru copii
Concomitent cu actualizarea imaginii postului, ia startul un concurs ce antrenează creativitatea celor mici. Aceştia sunt invitati să dea viaţă personajelor Mini, Max, Cuţulache şi Pisicuţa, construindu-le din materiale reciclabile.
Odată realizate, copiii, părinţii sau profesorii vor trimite o poză cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania. Câştigătorii vor fi aleşi dintre cei care vor strânge cele mai multe like-uri şi vor avea cele mai creative şi complexe lucrări.
Premiile oferite constau în 50 de biciclete, 80 de enciclopedii şi 75 de soft-uri educaţionale. Cea mai bună lucrare realizată are şansa de a câştiga premiul special – o vizită a celor patru personaje Minimax la şcoala sau gradiniţa câştigătorului.
Campania se desfăşoară în perioada 23 martie – 5 mai, în şcolile primare şi grădiniţele din ţară.
În prezent, Minimax poate fi urmărit de peste 4 milioane de abonaţi în România, în reţelele RCS&RDS, UPC, Digital Cable Systems (DCS), Focus Sat dar şi in reţelele majorităţii operatorilor de cablu regionali.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii