Skip to main content

Daniel Gavrilă devine managing director la Papaya Advertising

 

robert tiderle daniel gavrila

Publicitate

Daniel Gavrila devine Managing Director al agenţiei Papaya Advertising, funcţie special înfiinţată în cadrul firmei de publicitate. Mutarea vine la aniversarea de şapte ani a Papaya Advertising.

Robert Tiderle, director de creaţie Papaya Advertising: “Daniel nu înlocuieşte pe nimeni şi nu preia nişte îndatoriri de la cineva din Papaya. Practic, agenţia va intra într-o nouă dimensiune, la fix 7 ani de la prima campanie semnată. Împreună vom încerca să creăm un nou tip de agenţie, un mod de a face lucrurile care să nu poată fi încadrat uşor într-o categorie existentă în acest moment în industrie.”

Daniel Gavrilă: "Papaya lui Robert este, cred, ultima agenţie idealistă din România.
Are candoare, putere şi încredere în propriile forţe. Are oameni care ţin unii la alţii şi care nu vin la un biet servici. Papaya are principii şi crede în cauze. Crede în construcţii pe termen lung şi ştie cum să spună o poveste. Papaya nu crede în ipocrizie ca mijloc de comunicare şi nici în mediocritate ca metodă de a prospera. Sunt încântat.”

Daniel Gavrilă (42 de ani) a intrat în publicitate în 1993, ca angajat la defuncta Young&Rubicam/ Team Advertising, unde a lucrat până în 2002. În perioada 2002 - 2006, Gavrilă a fost Managing Director al agenţiei Lowe & Partners. Din 2007, Daniel Gavrilă a condus agenţia de consultanţă în comunicare, numită Glue, din poziţia de Managing Partner.

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus