Skip to main content

PRESA DE AZI. Lidl a luat prima pagină a ziarelor. Reclama la magazin apre în şase ziare

 

reclama lidl in ziare

Publicitate

Reclama la magazinul Lidl este pe prima pagină a şase ziare naţionale. Astfel, mesajul “Găteşte incredibil de mult la preţuri exagerat de mici” se găseşte pe prima pagină a ziarelor Adevărul, Click!, Gazeta Sporturilor, Libertatea, Pro Sport şi Ziarul financiar. În afară de Ziarul financiar toate celelalte ziare au dublat prima pagină cu reclama la Lidl cu o primă pagină normală.

Ziarul Adevărul deschide ediţia de astăzi cu un articol despre drumurile naţionale care “nu au fost niciodată betonate sau măcar pietruite, dar, pentru a avea acces pe ele, şoferii sunt obligaţi să plătească rovinieta sau riscă amenzi usturătoare”. “Drumuri naţionale asfaltate cu pământ”, este titlul de pe prima pagină din Adevărul.

Evenimentul zilei are pe prima pagină un amplu interviu cu preşedintele Traian Băsescu, care vorbeşte, printre altele, şi despre intrarea României în spaţiul Schengen. “Traian Băsescu le răspunde celor care i-au reproşat că l-a lăudat pe Ponta: Românii sunt adevăraţii învingători. Lor le mulţumesc!”, este titlul de pe prima pagină din Evenimentul zilei.

”Îndeplinim criteriile tehnice şi, dacă nu aveam parte de lovitura de stat parlamentară din vara anului 2012, am fi fost în Schengen din octombrie 2012. N-a fost să fie, dar rămân optimist legat de o decizie favorabilă cel mai târziu în decembrie 2013. Dacă îţi împingi ţara în încetare de plăţi, în faliment, asta este un dezastru pentru oameni, pentru economie, şi pentru credibilitate naţională. Atunci rişti să nu mai poţi plăti nimic, nici datorii, nici pensii, nici salarii”, a spus Traian Băsescu, declaraţia aceasta fiind pe prima pagină din EVZ.

România liberă îşi deschide ediţia de astăzi cu un interviu cu Andrei Chiliman, Primarul sectorului 1. “Există politicieni care strică tot ce ating, cum sunt Patriciu şi Udrea”, titrează România liberă pe prima pagină.

Jurnalul Naţional are pe prima pagină un articol despre problema câinilor fără stăpân. “Câinii fără stăpân, punct şi de la capăt”, este titlul de pe prima pagină din JN.

Sorin Oprescu vrea ca, în patru ani, numărul câinilor vagabonzi să se reducă la o treime. În Bucureşti avem în jur de 64.000 de maidanezi. Este singura capitaă europeană care are în cartea de vizită această performanţă”, scrie Jurnalul Naţional pe prima pagină.

Alte titluri de pe prima pagină a ziarelor:

  • Naţional: Andra şi Măruţă, chemaţi la Tribunal ca să recunoască un copil!
  • Gazeta Sporturilor: Scandal la Rapid: Ioniţă a îmbrăcat tricoul Stelei!
  • ProSport: Relaxaţi spre 24
  • Click!: Andreea Mantea a ameninţat-o cu moartea pe amanta lui Ştefan?
  • Libertatea: Meryem Sarah Uzerii (actirţa din Suleyman Magnificul): Eu sunt sută la sută naturală! N-am nicio operaţie estetică

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Lidl are in continuare preturi mici la produsele marca proprie: Pilos, Cien, W5, Saguaro, AquaPur, Floralys, Combino, Coshida, Pikok, Vita D'or, toujours si altele.
    Marcile consacrate au preturi similare cu cele din Auchan, Real, Kaufland.

    Renteaza sa cumperi din Lidl daca preferi marcile lor.
  • La mine in oras Lidl e pustiu,pe cand la Kaufland e full.Diferenta intre preturi e foarte mare si aduc numai din import cu niste preturi de iti sar ochii,ca cartofii din Egipt la 9,99 RON/kg.Au crezut ca Vaslui e Paris sau Londra.O sa deie faliment sau o sa fie preluati in curand.Primul semn este reclama pe care fac in disperare si intr-un mod agresiv(la 2 site-uri pe care intru apare ad cu Lidl).
  • La inceput a fost Plus. Preturi intr-adevar mai mici decat in celelalte hypermarket-uri. A fost preluat de Lidl - initial au mentinut politica de preturi, pe linia magazinelor de tip discount, asa cum este Lidl in Europa de Vest. Din pacate, de vreo cateva luni, intre Lidl si celelalte hypermarket-uri nu mai e nicio diferenta: preturile sunt la fel de mari. Ba mai mult, la legume-fructe sunt chiar mai mari decat in Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland.
    De ce? Simplu - reclame imbecile platite pe bani grei (vezi Maruta si Andra), reclame din greu in presa, publicitate obsesiva pe TV, pe outdoor.
    Managementul Lidl e complet imbecil. Pai avantajul Lidl in fata concurentei era tocmai acela ca avea preturi ceva mai mici (nu cu mult mai mici, dar totusi), avantaj care a disparut. Intelegeti voi singuri ce- sa se intample cu Lidl odata cu rebranduirea asta - va pierde clienti pe banda rulanta.

Trimite un comentariu

sus