Skip to main content

Apple lucrează la tehnologia prin care telespectatorii vor putea evita reclamele

 

appltvApple lucrează la o tehnologie care va permite clienţilor sistemului Apple TV să sară peste reclame în timp ce se uită la televizor, scrie BusinessInsider.

Publicitate

Una dintre soluţiile oferite de Apple difuzorilor de programe este despăgubirea acestora, de către companie, pentru venitul pierdut atunci când utilizatorii sar peste reclame.

Compania vrea să dezvolte sistemul Apple TV prin servicii care să extindă baza de potenţiali clienţi. Sistemul a fost cumpărat de 13 milioane de clienţi.

Apple caută soluţii pentru un nou standard în vizionarea de programe TV, activitate care în opinia lui Tim Cook, director general, a stat pe loc în ultimii 10-20 de ani.

Reţelele de televiziune au rezistat anterior tentativelor mai multor operatori din SUA de a introduce tehnologii care permit utilizatorului să sară peste reclame.

Cel mai cunoscut caz este cel al Dish Network, furnizorul de servicii de televiziune prin satelit care a lansat anul trecut un sistem TV cu o astfel de funcţie. 21st Century Fox, Comcast şi NBCUniversal au acţionat compania în justiţie şi susţin că astfel de tehnologii ar putea ruina difuzarea gratuită de televiziune.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Decat Decat
    Frustrari mari la romanii care nu au bani nici de un covrig , ce sa mai vorbim de un produs Apple , nu , alex_2 ?
  • alex_2 alex_2
    Tim Cook vrea sa vada barbati goi fara sa fie intrerupt.
  • Decat Decat
    Exista pe dracu'
  • Daniel Daniel
    Exista de mult asemenea tehnologi dar probabil Apple vor sa reinventeze roata si eventual sa spuna ca ei au inventato.
  • nadia nitov nadia nitov
    de ce am vrut sa tastez dar a iesit dece
  • nadia nitov nadia nitov
    pacat ca ne se poate aplica peste tot tehnologia asta, ca atunci ar vedea producatorii de reclame cat de ocolite sunt produsele lor! eu nu stiu pe nimeni care sa nu schimbe canalul cand incep reclamele. mi se pare o pierdere de timp sa urmaresc reclamele. ma plictisesc, nu le cred, din contra, cand unui produs i se face prea multa reclama, am grija sa-l ocolesc, mi-ar fi de ajuns o scurta punere in tema, fara gogosi si pretul. mi-e rau cand vad reclamele provident, aia sunt mai rai decat camatarii! te rup cu dobanzile dar in reclama se dau ingeri salvatori! iti pierzi casa pentru bucataria unei neveste idioate! :( ptiu! dece nu exista contra reclamele care sa-ti explice realitatea?
  • nelu nelu
    exista deja tehnologia, se cheam TIVO

    TiVo (/ˈtiːvoʊ/ TEE-voh) is a digital video recorder (DVR) developed and marketed by TiVo, Inc. and introduced in 1999. TiVo provides an on-screen guide of scheduled broadcast programming television programs, whose features include "Season Pass" schedules which record every new episode of a series, and "WishList" searches which allow the user to find and record shows that match their interests by title, actor, director, category, or keyword. TiVo also provides a range of features when the TiVo DVR is connected to a home network, including film and television show downloads, advanced search, personal photo viewing, music offerings, and online scheduling.

    Some users take advantage of this by waiting 10 to 15 minutes after a program starts (or is replayed from a recording), so that they can fast forward through commercials.

Trimite un comentariu

sus