Skip to main content

Grupul de outdoor Ströer a cumpărat Ballroom, compania care deţine AdEvolution şi Midas

 

Sursa foto: invidis.de
Sursa foto: invidis.de

Publicitate

Grupul german de outdoor Ströer a cumpărat Ballroom International, companie care deţine pachetul majoritar de acţiuni la AdEvolution (companie fondată de Val Voicu) şi la Midas, regia de publicitate fondată de Silviu Ispas (după plecarea acestuia de la ARBO/Godlbach), scrie Dragoş Stanca, pe blogul său.

Ströer Media AG a achiziţionat o cota de 53,4 % din compania Ballroom Group, potrivit unui comunicat oficial al societăţii germane.

Ballroom a fost înfiinţată de foştii manageri ai ARBO MediaOlaf Bergner cât şi Alexander Sigl -, care au părăsit compania după achiziţia acesteia de către Goldbach şi au investit în mai multe proiecte în pieţe emergente.

* Odată cu încheierea tranzacţiei, Stroeer Media AG intră oficial în acţionariatul Ballroom International Group cu intenţia de a dezvolta afacerea pe trei direcţii:

  • la nivel naţional (sinergii între activitatea outdoor şi cea digitală, în domeniul vânzărilor directe către clienţi şi agentie)
  • la nivel internaţional (există anumite interese în pieţe precum Rusia, regiunea Africa de Nord – Orientul Mijlociu (MENA) şi Asia
  • la nivel tehnologic (AdScale şi alte produse relevante în domeniul tehnologiei vor ajuta compania să se menţină pe poziţia existentă de lider inovator în domeniul publicităţii digitale)

* Sursa: Comunicatul oficial Balroom, publicat pe 1 august – aici.

În 2012, compania Ballroom a generat vânzări consolidate de aproximativ 30 de milioane de euro, cu aproximativ 200 de angajaţi, potrivit unui comunicat oficial al Ströer.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus