Skip to main content

Campania Gândul "Why Don't You Come Over?", premiată cu aur la Ad Stars 2013

 

campania gandulCampania "Why Don't You Come Over?" lansată de Gandul.info a fost premiată cu aur la festivalul Ad Stars 2013, la secţiunea PR.

Publicitate

Juriul  de la secţiunea PR a fost condus de Rafe Ring, CMO al Global Insights Group.

Campania Gândul a mai fost selectată pe lista scurtă în acelaşi festival la încă trei categorii: Effectiveness, Direct şi PSA (Public Service Announcements).

Alte campanii premiate cu numeroase trofee prestigioase anul acesta au fost "Bridge of Life" pentru Samsung Life Insurance din Coreea de Sud şi "My blood is red and black" pentru Hemoeba/Esporte Club Victoria din Brazilia.

Performanţa din Asia vine la câteva luni după cele două titluri de Finalist, obţinute în cadrul Cannes Lions, cel mai important festival de publicitate din lume, tot în secţiunea Public Relations.

Despre Ad Stars

Ad Stars este unul din festivalurile de publicitate importante la nivel mondial, adunând anul acesta peste 12.000 de înscrieri din 59 de ţări. Este singurul festival generalist care premiază câştigătorii premiilor Grand Prix cu cecuri în valoare de 10.000 USD.

An de an, festivalul a reuşit să aducă în juriu nume de prestigiu, în 2013 cea mai de seamă personalitate fiind legendarul publicitar francez Jacques Seguela, Vice President & Chief Creative Officer, Havas Worldwide.

Despre campania "Why Don't You Come Over?"

Iniţiată de GMP Advertising şi Gândul şi continuată cu ajutorul Webstyler, campania ”Why Don’t You Come Over?” a pornit ca un răspuns prompt şi plin de umor la campania ”You won't like it here!”, plănuită de guvernul britanic.

Iniţiativa, popularizată de The Guardian, se adresa românilor şi bulgarilor, pentru a-i determina pe cetăţenii celor două state să nu vină în Marea Britanie începând cu 1 ianuarie 2014 când se vor ridica restricţiile pe piaţa muncii. În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în întreaga lume şi a arătat străinilor ca românii pot fi şi subiectul unor ştiri pozitive în media internaţională.

Sute de publicaţii din întreaga lume, inclusiv cele mai prestigioase titluri americane şi europene precum Time Magazine, Boston.com, Financial Times, The Economist, The Independent, El Mundo, Le Figaro, El Pais, Der Spiegel, The Huffington Post, agenţii de presă ca Reuters şi Associated Press şi posturi TV şi radio cum ar fi BBC, Channel 4, Arte şi ZDF au menţionat gratuit campania.

Parlamentarul laburist Keith Vaz, şeful comisiei pe probleme de imigraţie din Parlamentul Britanic a menţionat campania în Parlamentul Regatului Unit şi a venit să discute cu autorităţile române. Jurnaliştii de la Daily Mirror au venit în România şi au mărturisit în articolele lor că toate mesajele Gândul despre România sunt cât se poate de adevărate.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Om Om
    bravo

Trimite un comentariu

sus