Skip to main content

Concursul de frecvenţe, ziua a II-a. Sport Total FM vrea 15 frecvenţe noi. Două societăţi se bat pentru Radio Bucovina

 

radio-studio

Şase firme au susţinut astăzi prezentări în faţa membrilor CNA în concursul pentru mai multe frecvenţe radio. În joc au mai rămas doar 47, deşi la început au fost 71, după ce fostele licenţe Click FM şi Radio Guerrilla au rămas suspendate până la lămurirea aspectelor juridice. Printre cele şase companii care au susţinut prezentări s-au numărat Grupul Media Camina (care operează Romantic FM) şi Global Media Expert (care operează Sport Total).

Grupul Media Camina a solicitat extinderea reţelei Radio Romantic cu şapte frecvenţe, în oraşele Alba Iulia, Bacău, Bistriţa, Cluj-Napoca, Focşani, Suceava, Vaslui. Compania a prezentat pentru aceleaşi şapte oraşe un nou proiect de radio tematic, Radio Figaro, axat pe muzică clasică.

Sport Total, în concurs pentru încă 15 frecvenţe

Global Media Expert, care deţine deja 12 licenţe, a intrat în concurs pentru 15 din frecvenţele puse la bătaie de către CNA, în oraşele Adjud, Alba Iulia, Bacău, Bistriţa, Bălceşti, Cluj-Napoca, Drăgăşani, Nucet, Oneşti, Panciu, Petroşani, Slobozia, Suceava, Târnăveni şi Vaslui. La prezentare au participat Şerban Chioncel, directorul general al Sport Total, Cristian Ţopescu şi Marius Mitran.

Cristian Ţopescu: "Sport Total FM este singurul post de radio de sport. Vrem să convingem cât mai mulţi oameni că sportul, mişcarea, exerciţiile fizice înseamnă sănătate. Trăim într-o ţară în care numărul de copii obezi e din ce în ce mai mare.”

Doi pentru Radio Bucovina

Două societăţi s-au prezentat astăzi cu câte o propunere de posturi de muzică populară sub numele de Radio Bucovina. Pe de o parte SC Dream Radio SRL, din Bucureşti, iar pe de altă parte Media Ten Productions din Suceava.

Pe lângă Radio Bucovina, Dream Studio SRL mai vrea două licenţe pentru Radio Classic care să acopere Oneşti şi Focşani. Potrivit proiectului editorial, postul va difuza muzică clasică.

Coco Torana Invest, o firmă din Sângeorz-Băi, a intrat în concurs pentru o licenţă tematică în Bistriţa, pe care vrea să o transofrme în Bistriţa TV, un post de muzică populară. Firma este deţinută de Buia Lucreţia.

A şasea firmă care şi-a prezentat proiectul astăzi la CNA a fost Maria Radio Erderly din Oradea, care a aplicat pentru patru frecvenţe în Alba-Iulia, Cluj Napoca, Nucet şi Târnăveni, pentru postul Radio Maria, tematic religios.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • florin florin
    Mulțumim din inimă partidului: 10 pe profil religios, 2 muzică clasică, 2 folclor, 2 pentru copii, 2 profil sportiv, 1 informativ. Să traduc pe limba mea: au desființat Radio Guerilla și ne bagă-n cap îndoctrinare comunistă. App de răzlețul post informativ: va fi la Alba Iulia - pariem pe un milion de euro că va colcăi de reclamă RMGC? O să ajungem o nație cu bale în colțul gurii....
  • geo geo
    Unii vor sa deschida radiouri de muzica clasica...nu stiu ce studii au facut ei sau cercetari de piata...ptr ca ma indoiesc ca sucevenii, vasluienii, onestenii ori vrincenii se dau in vint dupa Vivaldi, Mozart si Verdi...ori le lansam pe clasic si dupa doua-trei luni trecem pe muzica de consum.
  • Expertul F.C., Expertul F.C.,
    Romanii cu studii medii si pensionarii se uita la suleyman http://www.forbes.ro/Cine-se-uita-la-suleyman-magnificul_0_6630.html

Trimite un comentariu

sus