Skip to main content

”Why don’t you come over?”, Grand Prix la Eurobest. Agenţiile româneşti câştigătoare

 

campanie gandulCampania ”Why don’t you come over?” realizată de GMP Group (GMP Adevertising, WEBSTYLER şi GMP PR) împreună cu Mediafax Group a câştigat Grand Prix la categoria PR, ediţia 2013 a competiţiei Eurobest. Acesta este şi singurul Grand Prix câştigat de o agenţie românească anul acesta.

Publicitate

McCann (Gold, Silver, Bronze), Graffiti BBDO (Silver, Bronze) şi GMP (Grand Prix şi Gold) sunt agenţiile româneşti premiate la Eurobest 2013.

România a mai plecat acasă cu un trofeu de aur McCann (categoria Media, pentru Librăria Digitală), două de argint Graffiti BBDO (categoria Print) şi McCann (categoria Interactive) şi două de bronz pentru McCann (categoria Direct) şi Graffiti BBDO ( categoria Print).

GRAND PRIX

  • GMP Group şi Mediafax, pentru campania "Why don't you come over?" (categoria: PR). Client: Mediafax Group, produs: Gândul.info.

Screen Shot 2013-12-09 at 4.35.23 PM

AUR.

  • GMP, campania "Why don't you come over?" realizată împreună cu Mediafax Group pentru brandul gandul.info.
  • McCann Erickson, pentru „Biblioteca Digitală Vodafone" (Categoria: Media), client: Vodafone

Screen Shot 2013-12-09 at 4.32.49 PM

ARGINT.

  • Graffiti BBDO şi Capital pentru campania Business man şi Business Woman (Categoria: Craft, Print & Poster).

Screen Shot 2013-12-09 at 5.48.15 PM

  • McCann pentru „Biblioteca Digitală Vodafone" (Categoria: Interactive).

BRONZ.

  • McCann Bucureşti pentru campania „Bucharest, not Budapest", dezvoltată pentru brandul ROM Autentic (Categoria: Direct).

Screen Shot 2013-12-09 at 5.21.04 PM

  • Graffiti BBDO, "Business Woman" şi "Business Man" (Be your own boss), realizată pentru săptămânalul economic Capital (Categoria: Print).

Screen Shot 2013-12-09 at 4.39.42 PM

Despre ”Why don’t you come over?”, campania premiată cu Grand Prix

Campania a venit ca un răspuns al GMP şi Gândul.info la campania britanică menită să stopeze "exodul" de români în Marea Britanie, odată cu ridicarea restricţiilor de pe piaţa muncii în ianuarie 2014.

Pornită din GMP Advertising, campania a fost completată cu componente de digital de Webstyler şi de PR şi media relations de GMP PR.

În doar două săptămâni, campania s-a răspândit în toată lumea, implicând activ sute de mii de români şi generând peste 100 de apariţii în presa internaţională, echivalentul a 2 milioane de euro free media, potrivit unui comunicat de presă al agenţiei GMP.

Campania semnată de Grupul GMP pentru brandul Gândul.info este printre cele mai premiate campanii româneaşti din 2013:

  • Grand Prix - Digital Campaigns, Gold - PR Campaigns, Silver - Integrated Campaigns la Golden Drum 2013;
  • Gold la categoria Best of PR, Silver la categoria Online la ADC*RO Awards, competiţie la care aceeaşi campanie a fost desemnată cea mai bună campanie integrată, câştigand trofeul Silver la categoria Best of Integrated;
  • Finalist la Cannes Lions 2013, categoria PR, subcategoriile crisis şi media;
  • Gold Medal la categoria PR Campaigns, AdStars 2013 şi cea mai bună campanie din regiune, la European Excellence Awards.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Scuze, dle Obae, sigur am gresit eu. informatia era din altă parte. inca o data scuze.
  • @ Doina: despre ce articol vorbești? am scris despre negocierile Prima TV cu Discovery, cu RCS și cu Antenna Group, din Grecia. Toate articolele sunt pe site, le găsești mai jos. Nu am scos nimic.

    1. Grupul Discovery, interesat să cumpere Prima TV
    http://www.paginademedia.ro/2013/11/grupul-discovery-interesat-de-prima-tv/

    2. Antenna Group, din Grecia, interesată să cumpere Prima TV
    http://www.paginademedia.ro/2013/11/antenna-group-interesata-sa-cumpere-prima-tv-antenna-group-din-grecia-nu-cea-din-romania/

    3. RCS&RDS în discuții pentru preluarea Prima TV
    http://www.paginademedia.ro/2013/10/90120/
  • Domnule Obae,cum a disparut articolul referitor la vinzarea Prima,era o informatie neverificata sau nu era bine inca sa faceti public acest lucru pentru tranzactie?

Trimite un comentariu

sus