Skip to main content

GMP Advertising a câştigat contul Volkswagen. Agenţia se ocupă de creaţie şi strategie

 

Screen Shot 2014-01-27 at 1.22.53 PMGMP Advertising a câştigat pitch-ul organizat de Porsche România, la sfârşitul anului trecut, pentru brandul Volkswagen.

Publicitate

Agenţia de publicitate, parte a GMP Group, va oferi servicii de comunicare integrată pentru Volkswagen, atât pentru autoturisme cât şi pentru autovehicule comerciale.

"Suntem onoraţi să adăugam în portofoliul GMP Advertising unul dintre cele mai iubite branduri de către pasionaţii de maşini din întreaga lume, premiat nu cu mult timp în urmă cu prestigiosul trofeu Cannes Advertiser of the Year", a spus Mihai Gongu, Creative Director GMP Advertising.

GMP Advertising va asigura comunicarea brandului Volkswagen pe piaţa din România prin servicii integrate ca ATL, BTL, Social Media sau Online şi va consolida imaginea distinctă cu care Volkswagen s-a afirmat de-a lungul timpului.

Cristiana Belodan, GMP Advertising (Client Service Director), despre pitch-ul pentru VW:

"Pe pitch-ul Volkswagen am lucrat ca pentru un prim proiect împreună. Am avut un brief clar, un produs inspiraţional şi un client riguros, organizat şi cu aşteptări ridicate pe parte de strategie şi creaţie. Volkswagen e un brand iconic, iubit peste tot în lume, o bucurie pentru orice agenţie creativă. Suntem fericiţi să pornim pe un drum nou cu Das Auto", declarat Belodan.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus