Skip to main content

GMP Advertising, agenţia care a realizat campania Why don't you come over, se afiliază la o companie din Germania

 

felix-tataru-iqads

Publicitate

Agenţia GMP Advertising, deţinută de Felix Tătaru, a anunţat afilierea la Jung Von Matt, cea mai mare agenţie din Germania.

Afilierea oficială GMP Advertising la Jung Von Matt vine după câţiva ani în care cele două agenţii au colaborat.

Ce înseamnă afilierea?

Felix Tătaru, GMP Advertising, pentru Paginademedia.ro:

“Înseamnă acces la traininguri, înseamnă acces la tools-urile folosite de ei, acces la know-how, în primul rând, dincolo de clienţii. Totodată, în urma acestei afilieri, le reprezentăm interesele pe piaţa românească”

Va intra Jung Von Matt şi în acţionariat?

“Luăm în calcul şi intrarea în acţionariat. Oricum, modelul lor este să cumpere pachete minoritare în acţiuni. Deocamdată vorbim de afiliere”, a spus Felix Tătaru.

În prezent, agenţia GMP Advertising este deţinută, 100%, de Felix Tătaru.

GMP Advertising va avea acces la know-how-ul, standardele, uneltele şi resursele oferite de reţeaua independentă de comunicare din Europa cea mai premiată în cadrul festivalelor de eficienţa şi a celor creative.

Despre Jung von Matt
Jung von Matt este o reţea germană lansată în 1991 de Holger Jung şi Jean-Remy von Matt în Hamburg.

Jung von Matt are agenţii în ţări precum Austria, China, Cehia, Germania, Ungaria, Polonia, Slovacia, Suedia şi Elveţia. Agenţia este vedetă la festivalurile de publicitate. În 2012, Jung von Matt a ocupat locul al doilea în topul celor mai creative agenţii independente de publicitate, şi cea mai creativă din Germania. Agenţia a fost pe primele locuri şi în anii 2011 şi 2010. Şi la premiile ADC, Jung von Matt a primit distincţia de cea mai de succes agenţie din Germania.

Clienţi ai Jung von Matt îi includ pe Axel Springer, Bosch, Mercedes-Benz, Sixt, Unilever, German Post şi RWE.

Agenţia GMP a fost premiată la festivalurile de publicitate de la Cannes, Golden Drum, dar şi la Effie România. Una dintre cele mai cunoscute campanii ce poartă semnătura agenţiei este cea pentru Gândul.info, Why don't you come over, un răspuns la reticenţa englezilor de a-i primi pe români să muncească în Marea Britanie.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • protopopescu protopopescu
    e foarte ok ca se intampla asta. inclusiv calitatea spoturilor cu care televiziunile ne asalteaza in pauzele publicitare poate sa creasca. la cat mai multe agentii cu renume. bravo Felix. pe de alta parte acest site este un site de media adresat oamenilor interesati. pentru mercurial incercati la Obor sau la Piata de Gros.
  • arno arno
    Se va scumpi smântâna Sau fainosagul din pateu în cazul asta asta? Știre fără plus valoare căci cui îi pasă?

Trimite un comentariu

sus