Skip to main content

CAMPANIE. Timişoreana, vizele şi moldovenii. „Ne desparte un Prut, dar ne uneşte o bere”

 
Vama Albita
Vama Albita

Vama Albita

Publicitate

GMP Advertising a realizat pentru Timişoreana o campanie ce salută ridicarea vizelor pentru cetăţenii moldoveni. „Ne desparte un Prut, dar ne uneşte o bere” este mesajul care întâmpină simplificarea procedurilor de tranzit între cele două ţări.

În urma aprobării de către Parlamentul şi Consiliul European a proiectului de liberalizare a vizelor pentru cetăţenii din Republica Moldova, cu paşapoarte biometrice, aceştia vor putea călători fără vize în ţările Uniunii Europene, în cursul acestui an.

Mihai Gongu, Creative Director la GMP Advertising: „Timişoreana, prima bere romanească, este un brand iubit în egală măsură de către românii de pe ambele maluri ale Prutului. Am vrut să marcăm acest moment istoric al eliminării vizelor printr-un billboard contextual amplasat chiar la graniţă. Nu e prima campanie de reactive marketing pe care o implementăm pentru Timişoreana şi îi mulţumim clientului pentru curaj".

Panourile sunt amplasate în zona Vama Albiţa, unde vor rămâne până la finalul lunii aprilie.

Din echipa GMP Advertising care a contribuit la realizare fac parte: Mihai Gongu (Creative Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Claudiu Petria (Account Manager) şi Catrinel Manolescu (Account Director).

Din echipa Timişoreana fac parte: Ioana Sapera (Junior Brand Manager Timişoreana), Cristina Gherman (Senior Brand Manager Timişoreana), Mihai Bârsan (VP Marketing).

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • vassea vassea
    Gmp din birourile lor habar n-au.Vodca sau rachiul e baza.berea e fudulie.
  • Brusc Willis Brusc Willis
    Pentru ca: Basarabia e Romania!

Trimite un comentariu

sus