A murit un geniu al brandingului. Britanicul Wally Olins, unul dintre cei mai cunoscuţi specialişti în branding, a încetat din viaţă la vârsta de 83 de ani, potrivit IQads.
Wally Olins a fost Chairman-ul Saffron Brand Consultants, co-fondator al firmei Wolff Olins, lider în identitatea de corporaţie, şi consultantul în identitate şi branding al unor companii precum Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British Telecom, Guinness, Renault sau Volkswagen, dar şi al unor organizaţii ca Metropolitan Police (Politia Londrei) şi Guvernul Portugaliei. Olins a revoluţionat brandingul politic şi social prin concepte ca "New Labour" şi "Cool Britannia".
De-a lungul vieţii, a publicat şapte cărţi despre branding care au fost traduse în zeci de limbi străine (inclusiv în română), cea mai recentă fiind "Brand New - The Shape of Brands to Come", aparuta in 2014.
Agenţia Brandient, condusă de Aneta Bogdan, a postat pe pagina companiei un mesaj în memoria lui Wally Olins.
„Odată cu Wally Olins, s-a încheiat o eră a brandinguui - o eră de aur, în care brandurile aveau curaj, viziune, autenticitate şi fani loiali. Cu toate acestea, el ne-a lăsat toate învăţăturile şi o viziune pentru viitor”, spune Aneta Bogdan în postarea de pe site-ul brandient.com.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro„Părea mereu să ştie ce se va întâmpla în viitor, şi era încântat să-şi împărtăşească viziunea cu toată lumea. Dar, spre deosebire de alţi profeţi, el nu vorbea în ghicitori, ci în engleză simplă”, mai spune Aneta Bogdan.
Trimite un comentariu