Skip to main content

Graffiti, campanie de promovare pentru Foreign Policy: Totul despre mersul lumii

 

OBAMA-vs-PUTIN-ro

Publicitate

Agenţia Graffiti BBDO semnează cea mai recentă campanie pentru revista Foreign Policy, parte a Adevărul Holding.

„Foreign Policy este comunicată ca o revistă creată pentru elita globală, de însăşi elita globală, conţinutul editorial fiind unul care luminează mintea, deschide noi perspective şi contribuie la înţelegerea lumii în care trăim”, se arată într-un comunicat al agenţiei de publicitate.

Eleodor Ghenoiu, Strategic Planner Graffiti BBDO: „Foreign Policy se ridică deasupra dificultăţilor cu care se confruntă publicaţiile tipărite, venind cu un conţinut valoros, cu caracter formator chiar şi dincolo de paginile revistei. Este o voce a unui establishment care dă o viziune asupra lumii. Foreign Policy este o revistă ce reînvie nostalgia cărţii, fiind în acelaşi timp un instrument profesional obligatoriu pentru decidenţi şi experţi, profesionişti din varii domenii, dar şi un suport de curs pentru profesori şi studenţi. În termenii unei provocări pentru o agenţie de publicitate, Foreign Policy România avea nevoie de o campanie de promovare care să se ridice la nivelul standardelor produsului.".

Campania este gândită în două etape: Una de creştere a awareness-ului şi una ulterioară, de fidelizare (prin creşterea numărului de abonamente plătite), ce urmează să aibă loc în a doua parte a acestui an.

Execuţiile din prima fază de comunicare, semnate Bob Toma, premiatul Head of Art al Graffiti BBDO, au dramatizat un context extrem de actual: pe de-o parte acela în care cu toţii ne dorim să înţelegem ce se întâmplă nu departe de România (criza din Ucraina), iar pe de alta, acela al puterii financiare mondiale, ale cărei frâie sunt ţinute de Janet Yellen şi Christine Lagarde.

Mixul de comunicare conţine execuţii de print, online şi OOH, pentru o cât mai mare afinitate cu publicurile ţintă. Execuţiile de print şi online sunt prezente încă de la începutul lunii aprilie în toate publicaţiile premium editate de Adevărul Holding: Adevarul, Dilema, Historia, Ştiinţă şi Tehnică, Adevărul de Weekend. La rândul său, campania de OOH vizează printr-o primă execuţie principalele centre educaţionale din Bucureşti (Universitate, ASE, Politehnică, Jurnalism, SNSPA), vizualurile fiind expuse în perioada 11-23 aprilie 2014. Cea de-a doua execuţie OOH va fi plasată în centrul Clujului, în perioada 28 aprilie-7 mai 2014.

Yellen-vs.-Lagarde-ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus