Skip to main content

Promovarea electorală pentru europarlamentare la Antena 3 costă între 1.240 şi 8.252 de euro. Care sunt tarifele la Realitatea TV, România TV şi Naşul?

 
parlamentul european
parlamentul european

Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro
Sursa foto: oradecluj.oradestiri.ro

Publicitate

Postul Antena 3 îi taxează pe candidaţii români la un loc în Parlamentul European cu sume cuprinse între 1.240 şi 8.252 de euro, în funcţie de modul, timpul şi intervalul de expunere pe care îl oferă spre promovarea acestora.

Postul de ştiri Realitatea TV va percepe tarife cuprinse între 350 de euro, pentru 30 de secunde de spot electoral, şi 7.500 de euro pentru 30 de minute de transmisiune în direct de la un miting sau alte activităţi de campanie.

Canalul  România TV a stabilit tarife unice de 19.000 de lei (aproximativ 4.300 de euro) pentru 15 minute de emisiune de promovare electorală şi 1.600 de lei (360 de euro) pentru un spot de 30 de secunde.

Şi la Naşul TV promovarea are tarife unice, de 100 de euro pentru un spot electoral de 30 de secunde şi 500 de euro pentru 30 de minute de emisiune electorală.

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, mai multe detalii priin modul în care televiziunile îi vor taxa pe competitorii electorali.

Antena 3 va difuza 15 emisiuni de dezbatere electorală, printre acestea numărându-se "Previziunile zilei", "Se întâmplă în România", "Esenţial", "100 de minute", "La ordinea zilei", "Subiectiv" şi "Sinteza zilei".

Tarifele practicate de Antena 3 în campania electorală sunt împărţite mai întâi pe tipul de producţie (spot sau prezenţa în emisiuni de promovare electorală), apoi în funcţie de intervalul orar şi de săptămâna de campanie.

Astfel, în ultima săptămână postul percepe cele mai mari taxe, de peste 8.000 de euro pentru 10 minute de prezenţă în emisiune.

Tarifele percepute de Antena 3

Săptămâna 1 (25 aprilie - 2 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - între 1.240 - 1.500 de euro, în funcţie de intervalul orar de difuzare

Prezenţa în emisiuni de promovare electorală - 10 minute:

  • 2.480 de euro (în intervalul 11.30 - 12.00)
  • 3.720 de euro (16.30 - 17.00)
  • 6.200 de euro (18.30 - 18.50)

Săptămâna 2 (3 mai - 9 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - între 1.364 şi 1.650 de euro (în funcţie de cele trei intervale orare de difuzare)
  • Prezenţa în emisiuni de promovare electorală - 10 minute - între 2.728 şi 6.820 de euro

Săptămăna 3 (10 mai - 16 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - între 1.500 şi 1.815 de euro (în funcţie de cele trei intervale orare de difuzare)
  • Prezenţa în emisiuni de promovare electorală - 10 minute - între 3.001 şi 7.502 de euro

Săptămâna 4 (17 mai - 23 mai)

  • Spot electoral (30 de sec.) - 1.650 - 1997 de euro (în funcţie de cele trei intervale orare de difuzare)
  • Prezenţa în emisiuni de promovare electorală - 10 minute - între 3.301 şi 8.252 de euro

(Menţionăm că toate preţurile conţin TVA)

Tarifele percepute de Realitatea TV

  • Un spot de 30 de secunde costă 350 de euro pe difuzare
  • Materialele de campanie realizate de candidaţi cu durata de maxim 3 minute, care vor fi difuzate de trei ori pe zi în programele dedicate de promovare - 1.250 de euro pe minut
  • Emisiuni de promovare electorală în direct, cu prezenţa unuia sau mai multor candidaţi ai unui partid , cu moderator şi resurse de producţie aseigurate de Realitatea TV, dar fără intervenţie editorială din partea postului - 2.500 de euro pe oră de program pentru fiecare candidat

Transmisiuni în direct de la mitinguri electorale, conferinţe de presă, activităţi de campanie - 7500 de euro pentru 30 de minute de transmisiune

(Preţurile nu includ TVA)

Citeşte şi: 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus