Skip to main content

Pepe contra Pepe. Ce audienţe au făcut La Măruţă şi Acces Direct cu nunta lui Pepe

 
nunta-pepe-raluca-pastrama-
nunta-pepe-raluca-pastrama-

nunta-pepe-raluca-pastrama-

Publicitate

Nunta lui Pepe cu Raluca Pastramă a fost subiectul zilei la emisiunea naşului, La Măruţă, dar şi la cea a angajatorului, Antena 1, show-ul Acces Direct.

Pro TV a condus audienţele pe segmentul comercial şi pe cel naţional, în timp ce pe publicul urban a fost aproape le egalitate cu Acces Direct.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa celor două emisiuni pe intervalul pe care acestea s-au intersectat.

NAŢIONAL. La Măruţă a avut 916.000 de telespectatori (5%rating) din întreaga ţară în fiecare minut de difuzare. Pe acelaşi segment, Acces Direct avea o medie de 797.000 de privitori (4,3%).

URBAN. Pe publicul urban, Acces Direct a condus audienţa cu o medie de 586.000 de privitori, la mică distanţă Măruţă, care avea o medie de 582.000 de telespectatori.

COMERCIAL. Măruţă a condus audienţele şi pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani, cu o medie de 274.000 de telespectatori, la distanţă de Acces Direct, urmărit de 241.000 de persoane.

Audienţa emisiunilor-tabloid de luni, 21 iulie, pe intervalul de intersecţie:

NATIONAL Share URBAN Share COMERCIAL Share
Pro TV 916.000 (5 rating) 21,8 582.000 (5,8) 21,4 274.000 (5,4) 24
Antena 1 797.000 (4,3) 19 586.000 (5,8) 21,5 241.000 (4,7) 21,1
 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • lol .va dati seama ca antenistii s-au taiat cand au vazut ca pro-ul i-a depasit chiar cu ,,ajutorul´´ unui angajat de-al lor .LOL

Trimite un comentariu

sus