MasterChef își pătrează avansul în fața concurentului direct de pe Antena 1, Hell's Kitchen - Iadul bucătarilor.
Audiența show-ului de pe Pro TV a fost și în această săptămînă de două ori mai mare decât emisiunea de pe Antena 1 pe intervalul de intersecție directă.
La fel ca săptămâna trecută, emisiunea Iadul Bucătarilor a fost pe locul al treilea la nivel național și la orașe, după Pro TV (MasterChef) și Kanal D (care difuza serialul Trădarea). Antena 1 a fost cu puțin peste Antena 3.
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecție MasterChef – Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor (20.30 - 22.29):
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, MasterChef a fost urmărit de peste 1,6 milioane de telespectatori (cifră ușor mai mare decît săptămâna trecută). Locul doi pe interval a fost al Kanal D, cu aproape 1,4 milioane de telespectatori de pe întreg teritoriul țării.
Antena 1 cu Iadul bucătarilor, a fost pe poziția a treia, care a fost urmărit de 839.000 de români. Topul a fost completat de Antena 3 - 639.000.
URBAN. În privința publicului de la orașe, clasamentul primelor posturi ca audiență a fost același cu cel al audienței naționale. MasterChef a fost urmărit de aproape 850.000 de telespectatori. Kanal D a obținut o audiență urbană de 747.000 de telespectatori, fiind urmat de Antena 1, cu 543.000 de persoane.
COMERCIAL. Peste jumătate de milion de români dintre telespectatorii MasterChef au fost din targetul comercial. Pe intervalul show-ului de pe Pro TV, Hell's Kitchen avea 366.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Cu acest scor, Antena 1 a reușit să surclaseze postul Kanal D, care a ajuns pe locul trei.
Audiența posturilor TV, luni, 27 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAȚIONAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
Pro TV
1.654.000
8.9
17.4
Kanal D
1.382.000
7.5
14.6
Antena 1
839.000
4.5
8.9
Antena 3
639.000
3.4
6.7
Prima TV
477.000
2.6
5
TVR 1
385.000
2.1
4.1
Romania TV
331.000
1.8
3.5
Antena Stars
326.000
1.8
3.4
National TV
295.000
1.6
3.1
Acasa
222.000
1.2
2.3
Realitatea TV
180.000
1
1.9
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, luni, 27 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
Pro TV
849.000
8.4
16.3
Kanal D
747.000
7.4
14.3
Antena 1
543.000
5.4
10.4
Antena 3
433.000
4.3
8.3
Prima TV
229.000
2.3
4.4
National TV
166.000
1.6
3.2
Antena Stars
159.000
1.6
3.1
Romania TV
157.000
1.6
3
Acasa
154.000
1.5
3
TVR 1
140.000
1.4
2.7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audiența posturilor TV, luni, 27 octombrie, pe intervalul de intersecție MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
Nr. persoane
Rtg%
Share%
Pro TV
562.000
11.2
24.8
Antena 1
366.000
7.3
16.2
Kanal D
215.000
4.3
9.5
Prima TV
115.000
2.3
5.1
Antena 3
93.000
1.9
4.1
Acasa
91.000
1.8
4
Antena Stars
59.000
1.2
2.6
National TV
50.000
1
2.2
TVR 1
38.000
0.8
1.7
Romania TV
31.000
0.6
1.4
Citește și:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii
Uite cum se masoara: http://www.paginademedia.ro/2013/03/video-reportaj-premiera-cum-arata-si-cum-se-foloseste-un-peoplemeter-aparatul-care-masoara-audienta-tv/
Nr de aparate raportat la Nr de oameni care se uita la tv dupa parerea mea este irelevant. 2000 de aparate in 1300 de locuinte raportat la 6-7 milioane de telespectatori este mult prea putin....In alta ordine de idei avem asa...http://www.arma.org.ro/ro unde avem asa Doamna Lucia Antal, Presedinte ARMA iar mai departe aceeasi Doamna este: http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-16628315-lucia-antal-directorul-postului-pro-cinema-presedinte-arma-fost-numita-sefa-peste-marketingul-pro-dupa-plecarea-mariei-apostol.htm . Hmmm conflict de interese. Fura politicienii alegeri de ce n-ar putea sa se fure si niste audiente?