Skip to main content

MasterChef, audienţă de două ori mai mare decât Hell's Kitchen. Cifrele confruntării de ieri

 
Master_Hell s Kitchen
Master_Hell s Kitchen

Master_Hell s KitchenMasterChef îşi menţine un avans considerabil în faţa concurentului direct de pe Antena 1, Hell's Kitchen  - Iadul bucătarilor. Audienţa show-ului de pe Pro TV a fost de două ori mai mare decât a emisiunii de pe Antena 1 pe intervalul de intersecţie directă.

Publicitate

O diferenţă faţă de săptămâna trecută: aseară, pe intersecţia cu MasterChef, emisiunea Iadul Bucătarilor a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe, cu un mic avans în faţa Antenei 3 (săptămâna trecută, Hell's era pe locul patru).

Locul doi, după MasterChef, a fost al Kanal D, cu serialul turcesc Trădarea.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie MasterChef – Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor (20.30 – 22.30):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, MasterChef a fost urmărit de 1,56 milioane de români pe minut (cifră apropiată de săptămâna trecută). Locul doi pe interval a fost al Kanal D (cu 1,3 milioane).

Antena 1 cu Iadul bucătarilor a fost pe poziţia a treia, cu o medie de 690.000 de români. Topul a fost completat de Antena 3 - 666.000 de persoane.

URBAN. MasterChef a fost vizionat, la oraşe, de 780.000 de telespectatori pe minut. Clasamentul este identic şi pe acest target: urmează Kanal D (714.000), Antena 1 (454.000) şi Antena 3 (439.000).

COMERCIAL. Aproape jumătate de milion de români dintre telespectatorii MasterChef au fost din targetul comercial. Pe intervalul show-ului de pe Pro TV, Hell's Kitchen avea 260.000 de persoane între 18 şi 49 de ani şi era pe locul doi.

Audienţa posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.561.000 8,4 16,4
2 Kanal D 1.306.000 7,1 13,7
3 Antena 1 690.000 3,7 7,3
4 Antena 3 666.000 3,6 7
5 Prima TV 393.000 2,1 4,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 780.000 7,7 15,2
2 Kanal D 714.000 7,1 13,9
3 Antena 1 454.000 4,5 8,8
4 Antena 3 439.000 4,4 8,5
5 Prima TV 190.000 1,9 3,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV, luni, 20 octombrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:

Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 491.000 9,8 23,1
2 Antena 1 260.000 5,2 13,2
3 Kanal D 223.000 4,4 10,5
4 Acasa 103.000 2 4,8
5 Prima TV 81.000 1,6 3,8

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cel mai probabil Romanii au Talent o sa fie tot vinerea cu o sa se bata vedem in primavara , antena mai are un show de lansat ( daca il mai lanseaza si pala privind audientele dezastroase ) acesta se numeste Romanian Idol sa zicem tot un fel de Got Talent
  • Lovitura de grazie a ProTV-ului va fi cand va difuza "Romanii au talent" in acelasi interval cu "Danseaza printre stele" . In locul celor de la Pro as proceda asa tocmai pentru a o umili total pe Mona. Pana acuma, doar si-au batut joc de ea cu difuzarea de filme cu care si asa o bat. "Visuri la cheie" va avea si ea un rol destul de important in consolidarea Pro ca lider de audienta
  • Urmeaza lovitura de gratie a Protv-ului cu emisiunea visuri "Visuri la cheie"
  • Ce sa faci...astoa de la Anteme nu mai au bani sa isi plateasca postacii. Parca vezi ca si Camelia Voiculescu va incepe sa isi dea cu parerea pe aici.
  • Postacii antenisti nu mai comenteaza pe acest site pentru ca se fac de ras . Au comentat inainte sa inceapa emisiunile laudandu-le de altfel , in rest cred ca s-au convins si ei .
  • geo, pana una alta, postacii protvisti domina acest site ,asa ca mai multa decenta. cei care posteaza pro antena sunt putini, poate si pt ca nu sunt platiti sa faca asta...hai ca am fost rautacios ;)
  • Segmentl comercial includ persoane care se uita si au varsta intre 18-45 ani.Segmentul care conteaza este cel comercial.
  • Si totuși piesa de rezistenta de la antena rămâne x factor, (programat in alta zi ar fi stat mai bine) in rest FASSSS!!!! Cat despre masterchef, de exceptie
  • ce inseamna COMERCIAL ca nu inteleg,national (la tara)urban(la oras)ce conteaza cel mai mult media de la oras presupun nu
  • Abia in sezonul 5 am putut vedea si cum arata casa MasterChef pe dinafara . Mult mai bine facut acest sezon
  • Pe comercial s-a apropiat mai mult decat de obicei Kanal D de Antena, se pare ca serialul turcesc are succes .
  • Nu se poate asa ceva...iar o sa apara postacii antenisti si or sa zica: cei care au privit aseara la Pro tv sunt manelisti carora le plac prostiile...
  • Au schimbat doar tipul personajului, nu si abordarea. Ciobanul Nicusor (sau cum il chema pe omu' din varfu' muntelui, care cica nu avea habar sa gateasca, dar facea niste super farfurii) a fost inlocuit de florarul Petrisor, casnica a fost inlocuit de Dna. Elena(sic) si daca va uitati mai atenti o sa gasiti si alte stereotipuri.
    Ca sa fim cat mai corecti, trebuie recunoscut ca au si minusuri, tot fata de anii trecuti. De ex: sefii sunt mult mai partinitori decat in trecut, montajul nu este omogen si afecteaza continuitatea emisiunii (se taie elemente ale actiunii pe care apoi se presupune ca le-am stii), elena era trimisa la testul sub presiune, avea sort negru, dar la urmatoarele evaluarie ea era inca la banc, cu sort alb, etc,etc...

Trimite un comentariu

sus